IKM uke 26

Da var tr her, lykke til og gratulerer folkens :)

Blir fertilitetsmonitor og digitale El tester her neste runde, også babyklister.
 
Da var tr her, lykke til og gratulerer folkens :)

Blir fertilitetsmonitor og digitale El tester her neste runde, også babyklister.
 
Negativt her. Har ikkje tru på at det funker denne gongen heller... Er to dagar til forventa mens, men eg har kort lutealfase, så kaaan jo vera det uansett er tidleg og at den ikkje kjem likevel. Haha..
 
Negativt her. Har ikkje tru på at det funker denne gongen heller... Er to dagar til forventa mens, men eg har kort lutealfase, så kaaan jo vera det uansett er tidleg og at den ikkje kjem likevel. Haha..

Spennende, inntil TR er kommet så kan vi ikke la skipet seile!! :)

Jeg tror jeg har bestemt meg for å kjøpe test i dag - og så teste i morgen tidlig :p
 
Er på ca 10DPO idag og hadde planlagt ta en tidligtest imorges men GLEMTE det?! Tar det som et tegn på at jeg ikke stresser så mye med prøvingen denne mnd.. :angelic: Sååå teste i ettermiddag eller vente til imorgen tidlig..? :confused005
 
8 dpo, og klarte ikke vente med å teste lenger! Enda godt en har billige eBay tester liggende :hilarious:
Det er en svak strek der, men siden det er ebay og 8 dpo, stoler jeg ikke på den!
20190624_182655.jpg
20190624062721.png
 
Bor altså så i molboland!!! :wtf:
De hadde ingen tidligtester - bare cb digital med ukesindikator. Hvor ømfintlig er den? Kan man få positiv test også 4 dager før uteblitt mensen??

Står det ikke det på pakkinga mon tro?
Kan teste 4 dager føre uteblitt? Altså 3 dager til ikm?:scratch
Sannsynligvis burde du vente, men vet ikke om jeg hadde klart det :hilarious:
 
8 dpo, og klarte ikke vente med å teste lenger! Enda godt en har billige eBay tester liggende :hilarious:
Det er en svak strek der, men siden det er ebay og 8 dpo, stoler jeg ikke på den!
Vis vedlegget 301865 Vis vedlegget 301866

Enda tiiiiidlig, så ja - dette er spennende :D :D

Står det ikke det på pakkinga mon tro?
Kan teste 4 dager føre uteblitt? Altså 3 dager til ikm?:scratch
Sannsynligvis burde du vente, men vet ikke om jeg hadde klart det :hilarious:

Jo, det står at det er 60%-og-noe 4 dager før (3dager før IKM). Meh. Jeg venter vel til i morgen eller overmorgen...
 
Enda tiiiiidlig, så ja - dette er spennende :D :D



Jo, det står at det er 60%-og-noe 4 dager før (3dager før IKM). Meh. Jeg venter vel til i morgen eller overmorgen...


Nervepirrende uke dette!! Håper den lyser gravid :love7
 
På trynet å begynne å tenke på testing nå... 4-5 dpo  håpløst hvor sakte disse dagene går!!!! o_O

Kom med noen tester dere andre da, så kan jeg klore meg fast hos dere så lenge :yuck::happy::facepalm:
 
Jaaaaaa :D

Det var nesten så jeg brant av testen i dag mårrest. Men jeg tror den forblir innpakket til i morgen tidlig. Har egentlig en dårlig feeling. Meh :p Er litt i bad mood. Nå må man SNU seg :D

Åj! Da vil jeg si var flink! Men bedre sjanser jo nærmere ikm en venter :D
Krydder fingrene!!
 
Back
Topp