IKM uke 26 ☀️

Takk for at du deler:happy: mulig jeg starter hos fastlegen, slik at hun kan informere meg litt. Kanskje jeg føler meg tryggere etterpå om hvor jeg ønsker oppfølging.

Hun er veldig grei og tror hun har små barn selv. Opplevde at hun ble glad da jeg fortalte om at vi prøvde i januar og sa hun håpte på å se meg snart igjen:laughing002
Kan hende det er bedre med ei damelege når det gjelder svangerskap, min er mann :laughing001 han ble veldig glad de gangene jeg var da

Ja helt forferdelig :(
Brukte heldigvis en sist som var super, men måtte sykmeldes 50% sist pga. heftig kvalme og det kan jo ikke jordmor gjøre. Vurderer å dra til priv. lege hvis jeg blir like dårlig igjen
Så domt det er slik! Er det ikke en lege du kan bytte til i mellomtiden, til du får den du ønsker?
Ellers høres det jo ut som det er bedre å gå privat

Haha, ja. Kan dele bildene fra i går og i dag. Tar ny CB i morgen som viser uker. Eller kanskje senere i dag :hilarious:

Vis vedlegget 409105Vis vedlegget 409106

Tusen takk for at du deler:Heartred mulig jeg hører med legen om hva jeg bør gjøre framover, samt bestille TUL.
Wow! Sjekk disse fine testene da :love017:D
Tok du den med uker i dag eller klarte du å holde deg?:hilarious:

Høres ut som en god plan ❤️

Wow! Sjekk disse fine testene da :love017:D
Tok du den med uker i dag eller klarte du å holde deg?:hilarious:

Høres ut som en god plan ❤️
Haha jaa. Tok testen i kveld :laughing002 Ble bitt av basillen nå. Kan dele den også, og da er det stopp. Da skal dere få pause fra alle testene mine.

Pippi123 og jeg er helt likt, og tenker at du kan sette meg på gravid også:Heartred klarer nesten ikke å forstå det enda. Det synker liksom ikke inn.

Er så klar for å se at du også får en fin og rosa strek på mandag:Heartpink

D1EAA357-F51B-477F-92CF-8B74F43F959D.jpeg

Haha jaa. Tok testen i kveld :laughing002 Ble bitt av basillen nå. Kan dele den også, og da er det stopp. Da skal dere få pause fra alle testene mine.

Pippi123 og jeg er helt likt, og tenker at du kan sette meg på gravid også:Heartred klarer nesten ikke å forstå det enda. Det synker liksom ikke inn.

Vis vedlegget 409118
Sååå gøy :D :excited001 setter deg med glede på Gravid :love017

Vil tro det tar tid å synke inn ja, ser for meg jeg kommer til å slite med det samme :hilarious:

Åå tuusen takk❤️ håper så veldig!

Jaa, det var det da… å bare kunne stole på testene. Det hele føles så surrealistisk! Tok en digital CB som viste «gravid» i går og en CB som viste kryss i dag. Mulig jeg slår til med en CB som viser uker i morgen:) Slenger meg på å hører på venninnen din:p

Hva i alle dager? Nå fikk jeg vondt av deg:oops: Forstår godt at du å ønsker å bytte fastlege! Det der er IKKE greit. Vi vil nok alle møte på noen sånne på veien, dessverre. De finnes over alt. Frustrerende, men det er viktig å stå opp for seg selv da. Så fint at du fikke komme til privat:Heartred

Jeg ringte i sta og fikk time hos fastlegen i slutten av juli (hun et hyggelig, hehe). Men tenker jeg bestiller en TUL i tillegg.
Såbra! Haha, gjør det :)

Ja , var kjempetragisk. Verste av alt var at jeg følte meg dum når jeg satt der. Ja fikk komme rett inn faktisk :Heartred

Såbra!

Vis vedlegget 409118
Så herlig:Heartred termin på samme dag og greier! Gøy at vi er to, håper det går veien for oss begge :Heartbigred

Nå er det 10 dager siden positiv el test, og jeg merker ingen symptomer. Blir sikkert ny runde :banghead:

Nå er det 10 dager siden positiv el test, og jeg merker ingen symptomer. Blir sikkert ny runde :banghead:
Har du absolutt ingenting? Heldig!
Du kan være like mye gravid selvom :love017

Back
Topp