Lenateacup
Glad i forumet
Jeg får heller ikke quotet, me&mini
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får heller ikke quotet med android appen. Måtte poste et innlegg og så legge inn qouten med klipp og lim inn.
Kan det være en ide å kanskje lage en ny tråd slik at man får quotet? Blir liksom ikke det samme uten det [emoji14]
Enklere å bare endre tittel på tråden enn å starte ny. Kanskje trådstarter kan gjøre det, ta bort emojiene.Kan det være en ide å kanskje lage en ny tråd slik at man får quotet? Blir liksom ikke det samme uten det [emoji14]
Enklere å bare endre tittel på tråden enn å starte ny. Kanskje trådstarter kan gjøre det, ta bort emojiene.
Jeg bruker app og har ingen problemer....?
Ja hører jo om de som fikk klaff når de prøvde det og det og da blir man jo litt nysgjerrig på om det kan funke! Selvom det kanskje var tilfeldig osv jeg prøver litt forskjellig nå, så kan det hende jeg kutter ut noe etterhvert... kjenner jeg er lei av hostesaft og salvie te.. og egentlig den ananas kjernen og. Men gir det en sjans til Hvorfor måtte du vente et halv år hvis jeg kan spørre om det? Babyverden er fint, men blir jo helt avhengig
Silje93 - PP4 - B1 - EL ca 06.06 - IKM ca 20.06
Lenateacup - PP2 - B2 - EL 04.06 - IKM 19.06
Flytter nok inn her. Tok test på 10 i ettermiddag. Venter mensen om 2 dager til. Kritthvit test. På ann igjen!! ØnskermegenlitenGullfu[emoji173] Pp7 b2 el ca 6.juni. ikm 20 juni. Lykke til alle sammen. Er deppa! Håper dette blir måneden ♡
MiniMe80 - PP17 (PP1 etter Kjemisk/SA) - B1 - EL ca 07.06 - IKM ca 19.06