IKM uke 24 - 2021

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av _Konstanse_, 16 Mai 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. MaritaM Betatt av forumet

Og DER kom tante rød. 6 dager senere enn forventet, og bare negative graviditetstester. Så nå står jeg som følger:

MaritaM - 29 - PP2 - B2 - EL 29.05 - IKM 13/14.06
    (ifølge Flo-appen)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  2. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Det er helt sant ❤️ takk for gode ord. Bekymrer meg for at jeg ikke skal orke å legge inn innsatsen når det nærmer seg el, for nå er jeg virkelig sliten av ekstrem arbeidsmengde på jobb osv. Men det er enda to uker til og tror nok at spenningen og gleden over prøvingen kommer da ❤️ Og plutselig er det vår tur!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Tonedøv38 Andre møte med forumet

Hei jeg er ny her inne. Er 31 år. Prøver å bli gravid. Har ingen egne barn, men samboer har barn fra før. Har pcos så ikke godt å si hvor lang tid dette vil ta. Har regelmessig menstruasjon med syklus på mellom 30-34 dager. Er inn i prøveperiode 3 nå. Føler meg ganske så utålmodig Eggløsning i følge app er 4 juni, IKM 18 juni.

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Optimistisk Optimistisk x 2
  4. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Masse lykke til! Da står du på lista. :)

5. Tonedøv Guest

Takk skal du ha kjekt å ha et forum hvor man kan dele opp og nedturer med andre i samme situasjon! Lykke til, til deg også (og alle andre). Har noen her prøvd helsekostprodukter eller andre hjelpemidler og oppnådd graviditet tidligere?

• Hjertelig Hjertelig x 3
  6. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Ikke noen helsekostprodukter, men har lagt om kostholdet totalt og spiser stort sett ingen prosessert mat/ingen sukker, snacks, junk eller lightprodukter heller. Altså bare "naturlig" mat som grønnsaker, frukt, bær, meieriprodukter, kjøtt/fisk, bønner, linser, ris, kornprodukter, etc. Tar også omga 3 + multivitamintilskudd, og folsyre selvfølgelig. :) Ellers fokuserer jeg på lavt stressnivå og mye kos og glede med familien min, tror det også bidrar med å sprøyte litt oksytocin gjennom årene. :Heartred Er i pp1 nå, så vi får se hvordan det går. ;) Er straks 39 år, så vil gi kroppen det beste utgangspunktet.

• Liker Liker x 1
  7. Morell88 Forelsket i forumet

Noen som vet om det er vanlig å ligge på 0,62 på el-test syklusdag 5? Syntes det var høyt da det er mange dager til el:bored:

8. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Finnes nok ingen fasit på det. Har du testet i tidligere syklus? For min del kan jeg ligge fra 0,1-0,6 ca hvor som helst i syklusen, avhengig av hvor konsentrert urinen er, tidspunkt osv. Men over 0,7-0,8 har jeg bare fått når det nærmer seg eggløsning.

• Enig Enig x 1
  9. Morell88 Forelsket i forumet

Forrige syklus var den 0,30 på samme tid. Men det er sikkert mye variasjon og avhengig av tid på døgn osv. forrige syklus var peak 0,94 noe som ikke er så veldig høyt sammenlignet med andre :angelic:

10. Guacamole Betatt av forumet Marshmallows 2022

Finner ikke ikm-tråd for uka mi jeg..
    Guacamole - 29 - PP6 - B3 - EL usikker - IKM 12/6

Håper på mer prøving denne måneden, forrige måned besto av alt for mye jobb og sykdom her i gården. Lykke til alle fine prøvere :dummy::dummy1:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  11. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Er nok bare det at ingen har oppretta Uke 23 ennå, men den kommer nok :) Fører deg ikke opp her foreløpig i og med at du tilhører en annen uke. Bare å følge med, så dukker ikm uke 23 opp! Masse lykke til for deg med prøvingen! Håper det blir mindre stress for deg denne runden. :Heartred

12. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Tok første eggløsningstest denne syklusen i dag :D er lenge til el enda, men har masse tester og liker å følge med gjennom syklusen.

• Optimistisk Optimistisk x 2
    • Liker Liker x 1
  13. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Fullt lov å føle det slik! Når ønske er så sterkt så vil man jo bli det raskest mulig ❤️ Heier på deg!

14. To rosa og en blå, hva nå? Andre møte med forumet

To rosa og en blå, hva nå? -41 - pp3- B4- EL 3/6 - IKM 19/6

15. Minilini Andre møte med forumet

Minilini - 26 - PP2 - B1 - EL 05.06 - IKM 20.06

melder meg inn her eg. TR kom idag, ei veke «forsinka». Litt kluss etter p-piller, men håper på at det har stabilisert seg :angelic:

16. Acinonyx jubatus Glad i forumet Marsipanene 2019

... Nå lurer jeg på om EL er på vei, en uke før jeg forventet, og da blir jeg lei meg, for samboer er på jobb hele uka...

17. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Åh nei! Håper du tar feil og at den drøyer noen dager. Tester du eller vurderer du ut fra symptomer?

18. Acinonyx jubatus Glad i forumet Marsipanene 2019

Symptomer ja, så ingen eksakt vitenskap :happy: begynnende eggløsningsslim... Jeg får håpe jeg tar feil, er så redd for å "gå glipp" av en måned...

19. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Det skjønner jeg! Håper for din del at eggløsningen lar vente på seg til mannen kommer hjem ❤️

20. Tussilagof Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Desemberglede 2015 Juliknøttene 2022

Heihei, jeg hører visst til her inne hos dere :)

Tussilagof - PP3 - B3 - EL ca 5.6 - IKM ca 18.6

Del denne siden