IKM UKE 23

Ser ut som det bare var skygge på morgentesten i dag:mad:
 

Vedlegg

  • 67C83763-73F8-4F21-AF02-02F3FDD3B63D.jpeg
    67C83763-73F8-4F21-AF02-02F3FDD3B63D.jpeg
    33,9 KB · Visninger: 94
  • 6AADBB06-FCE5-4E18-B904-2C89CE3649E6.jpeg
    6AADBB06-FCE5-4E18-B904-2C89CE3649E6.jpeg
    33,7 KB · Visninger: 93
  • E7E426B7-EBFD-4E37-8898-51074664FF7E.jpeg
    E7E426B7-EBFD-4E37-8898-51074664FF7E.jpeg
    35 KB · Visninger: 97
  • FA8869D0-9F99-46E0-8F10-44A6958248DE.jpeg
    FA8869D0-9F99-46E0-8F10-44A6958248DE.jpeg
    35,4 KB · Visninger: 98
Så sterkt? :confused: Sikker på at det ikke bare var mer konsentrert urin? Streken så jo rosa ut.
Ja syns den da isåfall var veldig sterk til å være skygge, spesielt siden akkurat samme type strimmel var blenda i går:shifty: Ja da var det jo morgenurinen, og detta var bare 2,5 time siden forrige dotur:sorry: Må litt oftere på do nå, så har litt problemer med å få holdt meg lenge nok:wtf: Får se om jeg klarer det nå, for heksa har jo fortsatt ikke ankommet og hun skulle kommet i helga:bored:
 
Demonterte cb+ nå, for jeg haaater å se gjennom de glassa. Syns jeg kan skimte et svaaakt +, men tenker lissom at det helt sikkert ikke er noe. guuud som jeg ble lurt på morningen i dag:wtf:
 

Vedlegg

  • E20BCA6C-1A13-4630-AD6C-AE53E3365557.jpeg
    E20BCA6C-1A13-4630-AD6C-AE53E3365557.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 99
Ja syns den da isåfall var veldig sterk til å være skygge, spesielt siden akkurat samme type strimmel var blenda i går:shifty: Ja da var det jo morgenurinen, og detta var bare 2,5 time siden forrige dotur:sorry: Må litt oftere på do nå, så har litt problemer med å få holdt meg lenge nok:wtf: Får se om jeg klarer det nå, for heksa har jo fortsatt ikke ankommet og hun skulle kommet i helga:bored:
Hvis du klarer, så tror jeg kanskje jeg hadde ventet med ny test til i morgen tidlig. Men full forståelse om du ikke klarer å vente så lenge :rolleyes:
 
Noen her som har erfaring med kjemisk? Hvor lenge etter svakere tester begynner man å blø?
Beklager detaljer, men jeg hadde litt kritthvit utflod på pairet nå ista, og ingen tegn til at noen blødning er på vei akkurat.
Skulle ønske det bare kunne enten begynne å blø eller bli sterkere streker så jeg visste hva jeg hadde å forholde meg til :hungover:

Er det noen sjans for at fargestoff osv i testene er forksjellig? Det var jo ikke kjempe stor forksjell fra igår, men den var svakere.
Fikk forresten helt lik strek både på make sure 25 mlu og babyplan 10 mlu idag, så den slår ut på begge.

Og jeg som trodde jeg ble gal da jeg ventet på å kunne teste, jeg skulle bare visst :dead::angelic:
 
Jeg har alltid tidligere fått sterkere strek på kvelden, så skal gjøre alt jeg kan for å få venta til i kveld:)
Jeg håper at du får en strek i kveld, og at jeg snart får gleden av å sette deg på gravid. :love7
 
Noen her som har erfaring med kjemisk? Hvor lenge etter svakere tester begynner man å blø?
Beklager detaljer, men jeg hadde litt kritthvit utflod på pairet nå ista, og ingen tegn til at noen blødning er på vei akkurat.
Skulle ønske det bare kunne enten begynne å blø eller bli sterkere streker så jeg visste hva jeg hadde å forholde meg til :hungover:

Er det noen sjans for at fargestoff osv i testene er forksjellig? Det var jo ikke kjempe stor forksjell fra igår, men den var svakere.
Fikk forresten helt lik strek både på make sure 25 mlu og babyplan 10 mlu idag, så den slår ut på begge.

Og jeg som trodde jeg ble gal da jeg ventet på å kunne teste, jeg skulle bare visst :dead::angelic:
Jeg har kun hatt en kjemisk som jeg vet sikkert, men har mistenkt det to ganger før da vi prøvde på førstemann. Men den gang hadde jeg et veldig avslappet forhold til testing, så jeg aner ikke om TR bare var et par dager forsinka. Men jeg hadde jo kjemisk denne PP-en. Jeg fikk ultrasvake streker rundt 13DPO, 14DPO, 15DPO og på IKM, men TR kom på IKM likevel.

Jeg har også lurt på dette med fargestoffet. Det ser jo unektelig slik ut på en del kontrollstreker hvert fall. Noen ganger er jo kontrollstreken kjemepsterk, mens andre ganger er den mye svakere.

Jeg krysser fingrene for deg, og håper jeg kan sete deg på gravid snart :Heartred
 
Noen her som har erfaring med kjemisk? Hvor lenge etter svakere tester begynner man å blø?
Beklager detaljer, men jeg hadde litt kritthvit utflod på pairet nå ista, og ingen tegn til at noen blødning er på vei akkurat.
Skulle ønske det bare kunne enten begynne å blø eller bli sterkere streker så jeg visste hva jeg hadde å forholde meg til :hungover:

Er det noen sjans for at fargestoff osv i testene er forksjellig? Det var jo ikke kjempe stor forksjell fra igår, men den var svakere.
Fikk forresten helt lik strek både på make sure 25 mlu og babyplan 10 mlu idag, så den slår ut på begge.

Og jeg som trodde jeg ble gal da jeg ventet på å kunne teste, jeg skulle bare visst :dead::angelic:
Jeg har lest at fargestoff er forskjellig, dvs at testene har forskjellig mlu følsomhet. Dvs at en test på 10mlu betyr at den lover å teste positivt ved min 10mlu, men kan også teste positivt på mindre enn 10mlu. Det betyr at samme test kan være svakere en dag enn forrige (men det betyr at du evt ikke hadde 10mlu i går, men at testen var mer følsom). Skjønner?
 
Jeg håper at du får en strek i kveld, og at jeg snart får gleden av å sette deg på gravid. :love7
Klarte ikke å holde meg lenger:hilarious: men er 4 timers urin og ny RFSU strimmel. Men nå blir det testestopp fram til i morgen tidlig, for nå har igjen bare 1 RFSU strimmel, 1 cb + og 1 digital.
 

Vedlegg

  • 3FD60D8C-3280-4CC9-8869-FF8ED3A463E5.jpeg
    3FD60D8C-3280-4CC9-8869-FF8ED3A463E5.jpeg
    32,9 KB · Visninger: 98
  • A0DCD599-8EE7-4621-A9F7-CB759F412C3C.jpeg
    A0DCD599-8EE7-4621-A9F7-CB759F412C3C.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 97
  • 5D3059EA-4ADD-4A09-B0C8-1BBDAA849167.jpeg
    5D3059EA-4ADD-4A09-B0C8-1BBDAA849167.jpeg
    26,9 KB · Visninger: 98
Klarte ikke å holde meg lenger:hilarious: men er 4 timers urin og ny RFSU strimmel. Men nå blir det testestopp fram til i morgen tidlig, for nå har igjen bare 1 RFSU strimmel, 1 cb + og 1 digital.
Jeg ser strek! Håper på stigning til i morgen :smiley-angelic001
 
Jeg har lest at fargestoff er forskjellig, dvs at testene har forskjellig mlu følsomhet. Dvs at en test på 10mlu betyr at den lover å teste positivt ved min 10mlu, men kan også teste positivt på mindre enn 10mlu. Det betyr at samme test kan være svakere en dag enn forrige (men det betyr at du evt ikke hadde 10mlu i går, men at testen var mer følsom). Skjønner?


Ja, jeg skjønner hva du mener :happy:
Jeg har jo fått positiv på alle tester jeg har prøvd i flere dager nå. I forksjellige merker og både med 25 mlu og 10 mlu tester.
Ingen antydning til blødning enda, men syns det er rart testene ikke snart begynner å bli sterke. Ikm er idag.
 
Ja, jeg skjønner hva du mener :happy:
Jeg har jo fått positiv på alle tester jeg har prøvd i flere dager nå. I forksjellige merker og både med 25 mlu og 10 mlu tester.
Ingen antydning til blødning enda, men syns det er rart testene ikke snart begynner å bli sterke. Ikm er idag.
Jeg krysser fingrene for deg og har troa! Ikm er idag og da bør det vel bli sterkere de neste dagene :Heartred
 
Klarte ikke å holde meg lenger:hilarious: men er 4 timers urin og ny RFSU strimmel. Men nå blir det testestopp fram til i morgen tidlig, for nå har igjen bare 1 RFSU strimmel, 1 cb + og 1 digital.
Ser tydelig strek på alle bildene du har lagt ut i dag:Heartpink håper for deg:smiley-angelic001
 
Back
Topp