IKM UKE 23

Jeg har kjøpt vanlige tester vel og merke, så skal prøve å ikke teste før IKM - men mulig jeg svir av 1 tidligere når jeg først har litt tester i hus da:shy:
 
Da får jeg vel slenge meg med her! :rolleyes:

Trønderprøver - 30 - PP10 - B1 - EL 22/05 - IKM 6/6

Da vi begynte å prøve i august, så jeg for meg 17. mai med så stor mage at jeg ikke fikk plass i bunaden.. Det er litt ekstra vondt å tenke på nå, kjenner jeg. Jeg kan evt. spise sykt mye godis denne uka så får jeg det jeg som jeg ønsker.:hilarious:

PP10 - do your magic!:smiley-angelic001
 
Hvor tidlig begynner dere EL testing:facepalm:
Om denne syklusen blir like kort som forrige (22 dager), så skal jeg begynne å teste etter EL neste syklus (om ikke det klaffer denne PP vel og merke), da må jeg isåfall begynne å teste når jeg er ferdig med mens da EL uka starter under mens og EL er beregnet på CD 9 ifølge appen min kalender:) så kommer nok an på hvor kort/lang syklusen din er ift når du bør begynne å teste tror jeg:)
 
Rainbowdash ~ blir 40 ~ første felles~ PP 49~ EL 21.05~ IKM 04.05
RainbowDash! Nå ble jeg nesten litt starstruck! :wideyed: :shy: :love7(Å være en "stjerne" her inne er kanskje ikke det man egentlig ønsker, siden det gjerne betyr at man har vært her inne i lang tid og kanskje ikke lykkes). Det jeg vil fram til er at du er en super støttespiller for så mange her inne :Heartred Hjertelig velkommen til IKM-gruppa vår :smiley-angelic003 Håper det blir din siste og at vi alle kommer i termingruppe om en tre ukers tid :smiley-angelic001
 
Sitter å ser på fødeavdelingen nå i håp om at kroppen min skjønner hva den skal gjøre de neste 9 månedene :hilarious:
 
Jeg er ganske ny på EL testing! Tenkte å starte rundt cd10, (har EL rundt 14/15) tester man på ettermiddag når det kommer til El? Og hvor lenge er det lurt å holde seg før? Er skikkelig noob på dette her Tester dere en eller to ganger om dagen rundt EL?

Håper alle har hatt en fin helg ☀
 
I natt har jeg drømt at jeg fikk positiv test, og da følte jeg i drømmen at «hva var det jeg sa, PP9 ville det klaffe», som om det var den største selvfølge:p Vet ikke hvorfor magefølelsen er så god, men om den fortsetter å være det, og det blir TR denne mnd også går jeg sikkert aldeles i kjelleren:rolleyes:

EL-testing kan jeg ikke nok om til å kunne gi noen gode tips! Eneste jeg har plukket opp er at flere her inne tester to ganger for dagen når de tror det nærmer seg, for å få med seg LH-toppen. Jeg er sikker på at du får mange gode råd fra noen andre her i gruppa:)

Og ellers: for en fin gjeng vi er her inne allerede! Glad jeg havnet her sammen med dere! Håper dette er vår måned!:dummy1::dummy:
 
Sitter å ser på fødeavdelingen nå i håp om at kroppen min skjønner hva den skal gjøre de neste 9 månedene :hilarious:

Jeg har sett alt av fødeavdelingen, men kjenner jeg godt kunne sett alt på nytt. For en herlig serie!
 
Jeg er ganske ny på EL testing! Tenkte å starte rundt cd10, (har EL rundt 14/15) tester man på ettermiddag når det kommer til El? Og hvor lenge er det lurt å holde seg før? Er skikkelig noob på dette her Tester dere en eller to ganger om dagen rundt EL?

Håper alle har hatt en fin helg ☀

Dette lurer jeg også på! :angelic:
 
Jeg er ganske ny på EL testing! Tenkte å starte rundt cd10, (har EL rundt 14/15) tester man på ettermiddag når det kommer til El? Og hvor lenge er det lurt å holde seg før? Er skikkelig noob på dette her Tester dere en eller to ganger om dagen rundt EL?

Håper alle har hatt en fin helg ☀
Jeg tester en gang på ettermiddagen, ca kl 15:30. Når jeg begynte å teste så testet jeg to ganger om dagen, kl 15 og kl 19 siden jeg hadde lest at det er best å teste på ettermiddagen siden LH øker utover dagen. Men det er mange som får bare positiv test på morgenen eller bare ettermiddag/kveld siden de har kort LH topp. Jeg hadde lang topp på to dager så vanskelig å ikke få med seg toppen :)
Man skal holde seg i ca 4 timer og ikke drikke noe på 2 timer før testing.
 
RainbowDash! Nå ble jeg nesten litt starstruck! :wideyed: :shy: :love7(Å være en "stjerne" her inne er kanskje ikke det man egentlig ønsker, siden det gjerne betyr at man har vært her inne i lang tid og kanskje ikke lykkes). Det jeg vil fram til er at du er en super støttespiller for så mange her inne :Heartred Hjertelig velkommen til IKM-gruppa vår :smiley-angelic003 Håper det blir din siste og at vi alle kommer i termingruppe om en tre ukers tid :smiley-angelic001
Ååå:Heartred
Så søt du er:love7 tusen takk for gode ord, det gjorde godt å høre:Heartbigred
 
Nokon som har erfaring med å legge el-testar inn i Premom? Har lasta ned og tok ein test for moroskyld, er i grunn litt tidleg å begynne testinga.. :rolleyes: Men appen påstår at den er LH-Level: high o_O Eg vil jo sei den er så svak som den vil vere ellers i syklusen. Ein får jo alltid strek, berre ikkje sterk..
 

Vedlegg

  • IMG_20200512_135708.jpg
    IMG_20200512_135708.jpg
    18 KB · Visninger: 64
Da får jeg vel slenge meg med her! :rolleyes:

Trønderprøver - 30 - PP10 - B1 - EL 22/05 - IKM 6/6

Da vi begynte å prøve i august, så jeg for meg 17. mai med så stor mage at jeg ikke fikk plass i bunaden.. Det er litt ekstra vondt å tenke på nå, kjenner jeg. Jeg kan evt. spise sykt mye godis denne uka så får jeg det jeg som jeg ønsker.:hilarious:

PP10 - do your magic!:smiley-angelic001
Din dagbok var faktisk den første jeg leste her inne, og har fulgt den litt til og fra. Det var leit å se deg her inne, jeg håpet du skulle få positiv test i bursdagsgave. Men velkommen skal du være og håper pp10 blir din måned! Og det blir spennende å høre hva de sier på Hausken, når du skal dit. :)
 
I natt har jeg drømt at jeg fikk positiv test, og da følte jeg i drømmen at «hva var det jeg sa, PP9 ville det klaffe», som om det var den største selvfølge:p Vet ikke hvorfor magefølelsen er så god, men om den fortsetter å være det, og det blir TR denne mnd også går jeg sikkert aldeles i kjelleren:rolleyes:

EL-testing kan jeg ikke nok om til å kunne gi noen gode tips! Eneste jeg har plukket opp er at flere her inne tester to ganger for dagen når de tror det nærmer seg, for å få med seg LH-toppen. Jeg er sikker på at du får mange gode råd fra noen andre her i gruppa:)

Og ellers: for en fin gjeng vi er her inne allerede! Glad jeg havnet her sammen med dere! Håper dette er vår måned!:dummy1::dummy:
Veldig kjekk gjeng:talk017
 
Nokon som har erfaring med å legge el-testar inn i Premom? Har lasta ned og tok ein test for moroskyld, er i grunn litt tidleg å begynne testinga.. :rolleyes: Men appen påstår at den er LH-Level: high o_O Eg vil jo sei den er så svak som den vil vere ellers i syklusen. Ein får jo alltid strek, berre ikkje sterk..
Jeg har kun brukt premom én pp (forrige). Reagerte på det samme, men oppdaga at den justerer etter hvert som du legger inn flere tester over flere dager. Den ser testene i sammenheng for å finne mest sannsynlig dag for el:)
 
Back
Topp