IKM uke 23

Merkelig!
Forsinket el her denne mnd også... Si sykt kjedelig!
Ikm var egentlig i dag/morgen, men i følge veldig positiv el test er jeg bare 4dpo...
Ingen tegn til tr enda hvert fall, så dukker vel opp om 1,5- 2 uker da :hilarious::wtf: kan godt holde seg vekk i 9-10 mnd!
Kun 1 sår brystvorte her, og det er pga el har vært :hilarious: hadde nøyaktig samme forrige pp:hilarious: så 3 dpo nå. Bare å håpe på den ene runden i høyet holdt, men tviler. Mannen er vekkreist og kunne ikke lagt inn mer heller
 
Kun 1 sår brystvorte her, og det er pga el har vært :hilarious: hadde nøyaktig samme forrige pp:hilarious: så 3 dpo nå. Bare å håpe på den ene runden i høyet holdt, men tviler. Mannen er vekkreist og kunne ikke lagt inn mer heller

Håper gull egget er lagt og en spire klorer seg fast!! Hater denne ventetiden :hilarious:
 
Om jeg er gravid denne måneden så er det egentlig et mirakel! For jeg er så stressa at jeg ikke fungerer riktig altså, eksamenstid og alvorlig sykdom i nær familie gjør så jeg føler et lite sammenbrudd er i anmarsj! 2 uker til nå så er jeg ferdig med alt av skolearbeid og da skal jeg ta med meg hengekøya mi ut, slå av telefonen og bare se om det er mulig å finne igjen hvilepulsen. Kan umulig ha festa seg noe spire nå, men håper at det har gått bra! Hadde vært morsomt å informert den syke slektningen om at jeg er gravid så hun får en gladnyhet opp i all sykdommen :)
 
Om jeg er gravid denne måneden så er det egentlig et mirakel! For jeg er så stressa at jeg ikke fungerer riktig altså, eksamenstid og alvorlig sykdom i nær familie gjør så jeg føler et lite sammenbrudd er i anmarsj! 2 uker til nå så er jeg ferdig med alt av skolearbeid og da skal jeg ta med meg hengekøya mi ut, slå av telefonen og bare se om det er mulig å finne igjen hvilepulsen. Kan umulig ha festa seg noe spire nå, men håper at det har gått bra! Hadde vært morsomt å informert den syke slektningen om at jeg er gravid så hun får en gladnyhet opp i all sykdommen :)
Det er da det skjer. Glemmer heile prøvingen. Krysser og håper alt går rette vegen.
 
Begynte å teste 1 dag før el skulle komme (fredag), ser ut som jeg har missa den med testen, men aksjene er lagt inn heldigvis! Forhåpentligvis flere dpo enn jeg tror:nailbiting: Nå MÅ den sitte (og bli der denne gangen)..:Heartred Denne mnd er det akkurat 2 år siden vi begynte å prøve aktivt med testing etc.. Krysser fingrene for februar barn.
 

Vedlegg

  • 2033CEE7-835D-4578-84A8-15C52EF3163F.png
    2033CEE7-835D-4578-84A8-15C52EF3163F.png
    223,6 KB · Visninger: 32
Begynte å teste 1 dag før el skulle komme (fredag), ser ut som jeg har missa den med testen, men aksjene er lagt inn heldigvis! Forhåpentligvis flere dpo enn jeg tror:nailbiting: Nå MÅ den sitte (og bli der denne gangen)..:Heartred Denne mnd er det akkurat 2 år siden vi begynte å prøve aktivt med testing etc.. Krysser fingrene for februar barn.
Krysser og håper det sitter no :)
 
Ingen symptomer dpo 4 - spennende tider!
 
4 dpo. Prøver og ikke være så opptatt av disse symptomene, i og med at dem gjorde meg så sikker på klaff forrige pp, men viste seg at det ikke stemte. Så denne pp vil jeg være litt mer chill.
Men har utrolig såre nipler!!
Og tidligere i dag fikk jeg plutselig noen skikkelig stikk nederst på høyre side som var ganske skarpe, og pulserende. Lå i fosterstilling. Så ga dem seg helt plutselig, merkelige greier..
 
4 dpo. Prøver og ikke være så opptatt av disse symptomene, i og med at dem gjorde meg så sikker på klaff forrige pp, men viste seg at det ikke stemte. Så denne pp vil jeg være litt mer chill.
Men har utrolig såre nipler!!
Og tidligere i dag fikk jeg plutselig noen skikkelig stikk nederst på høyre side som var ganske skarpe, og pulserende. Lå i fosterstilling. Så ga dem seg helt plutselig, merkelige greier..

Like greit, så like symtomer evt på pms og evt spire..
men stikk/smerte i magen på ene siden høres jo spennende ut, egg som festa seg? :joyful::angelic::happy::happy:
 
5 dpo!! Sist mnd hadde jeg så mange symptomer at denne mnd tror jeg ikke på dem når de kommer uansett :p jeg har funnet ut at jeg tydeligvis kan få ALT av symptomer uten at det betyr spire fordi. Så denne mnd før jeg ikke tro noe før positiv test:happy3

Men Hittils er det bare oppblåst, trøtt og litt såre brystvorter. Og det skyldes nok vanlige hormonforandringer så tidlig uansett :p

Heldigvis bare 3 dager til jeg kan begynne å teste :smiley-angelic001
 
Kan med sikkerhet si at el har vært. Sikkert 1-2 dager før forventet, så da er jeg 3-4 dpo nå. Masse tester bestilt på fertil.no som hadde salg, så da starter testingen samme dag som de ankommer:angelic: Når skal dere begynne å teste?
 

Vedlegg

  • 8E686530-3D56-4E78-A295-F33037568F21.jpeg
    8E686530-3D56-4E78-A295-F33037568F21.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 26
6 dpo, og har starta testing alt!
Mye pga. Syklusen er helt tullete denne mnd.....
Blenda såklart!:hilarious:
20190526_111248.jpg
 
Da starter me likt. I morgon er jeg 6 dpo og svir av ein test. Blir jo blenda men barrrrrre må. Testøse her

Føler også dagene går litt fortere når en tester også!:hilarious:
 
Ingen tvil om at EL er på gang. Testene er tatt torsdag kveld, fredag kveld, lørdag kveld og søndag morgen. Det skal definitivt legges inn aksjer i kveld:D
 

Vedlegg

  • 55C34AAF-14B8-4BDE-88EC-9833B40D3BF6.jpeg
    55C34AAF-14B8-4BDE-88EC-9833B40D3BF6.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 32
Back
Topp