IKM uke 23

Trur jeg er 3 dpo i dag. Men tester likevel, bare for el var sen sist. Og er redd egget ikke slapp for tre dager siden, og deretter plutselig skulle bli positiv igjen.
Testen kan se slik ut selv om man har hatt el? Det trenger ikke bety at den er på vei opp igjen selv om den ser slik ut?

Spør egentlig bare fordi de testene før el var så veldig mye svakere.. :hilarious:

Har ikke peiling, håper EL er overstått :)
 
Jeg blir alltid oppblåst etter el, og så kommer det smerter fra helvete i puppene.. Fikk positiv el test i dag, og kjenner allerede at buksene strammer:facepalm:

Såpass ja!! Snodig hvordan progesteron skyter i været og påvirker kroppen rett etter EL:yuck:
 
Fortsatt ikke positiv eltest her, men om syklusen er som sist så får jeg positiv i morgen. Krysser fingrene!
 
3 dpo, bare 5 dager til første test :smiley-bounce022
Håper virkelig denne pp er gull! Hadde blitt såååå glad om det kunne klaffe nå! Håper denne ikm gruppa ender opp med en hel haug positive tester!:smiley-bounce016
 
3 dpo, bare 5 dager til første test :smiley-bounce022
Håper virkelig denne pp er gull! Hadde blitt såååå glad om det kunne klaffe nå! Håper denne ikm gruppa ender opp med en hel haug positive tester!:smiley-bounce016
Enig!:D
Gleder meg til jeg kan telle ned dpo-dagene også. Off så sakte ting går når man prøver....
 
Tror jeg er 4 dpo i dag og begynner å skjønne hvorfor folk skriver at de blir helt tullete i tiden mellom EL og IKM :wacky: Har hatt konstante murringer siden EL og det pleier jeg aldri å ha, men skjønner jo at murringer så tidlig ikke sier noe om jeg er gravid eller ikke for det er jo så tidlig. Men blir jo helt tullete like vell da :hilarious: men sa til mannen at det murra litt og nå tripper han rundt meg hele tiden og spør hver dag om vi kan teste snart, vurderer faktisk å låse han ute i uthuset snart :rolleyes:

Ellers er det eksamenstid og fokuset må og burde ligge en helt annen plass enn hva som forhåpentligvis foregår i livmoren. Men fillern, vanskelig å fokusere!

Hvordan går det med dere i disse dpo dager? :p
 
Her er jeg bare oppblåst, trøtt og lite matlyst. Ingenting utenom det vanlige :p skrev ned alt av "symptomer" sist pp, så blir spennende å se forskjell :p
 
Dag 2 med maksimal på monitor og aksjer lagt inn både i dag og i går. Ifølge appen (Flo) er eggløsning i dag, så nå tror jeg vi er dekt. 40 årsdag i morgen og skal kose meg masse! Så nye aksjer på søndag. Håper det holder:hilarious::hilarious:
 
Hater at el var forsinket denne pp. Sjukt redd for at mensen kommer uansett neste uke:shifty: siden jeg egentlig skulle hatt el den 14 mai og registrerte litt slim dagen før, men lite.. Så mest sannsynlig har ikke kroppen klart el og har prøvd på nytt nå. blir nok ingen positiv test denne måneden heller siden vi kun fikk lagt inn aksjer en dag. Og det samme dag som el var denne uka. Så kjedelig:yuck: blir ikke å teste før neste helg og ikke tr kommer onsdag som står i appen min
 
3dpo, ingen ømme bryst som jeg pleier, egentlig lite å kjenne på! Kanskje det er positivt? Uansett er det veldig tidlig i lutealfasen.. dagene går lissom så sakte dpo selv om tida går fort:yuck:
 
Hater at el var forsinket denne pp. Sjukt redd for at mensen kommer uansett neste uke:shifty: siden jeg egentlig skulle hatt el den 14 mai og registrerte litt slim dagen før, men lite.. Så mest sannsynlig har ikke kroppen klart el og har prøvd på nytt nå. blir nok ingen positiv test denne måneden heller siden vi kun fikk lagt inn aksjer en dag. Og det samme dag som el var denne uka. Så kjedelig:yuck: blir ikke å teste før neste helg og ikke tr kommer onsdag som står i appen min

Merkelig!
Forsinket el her denne mnd også... Si sykt kjedelig!
Ikm var egentlig i dag/morgen, men i følge veldig positiv el test er jeg bare 4dpo...
Ingen tegn til tr enda hvert fall, så dukker vel opp om 1,5- 2 uker da :hilarious::wtf: kan godt holde seg vekk i 9-10 mnd!
 
CD17, og endelig ser det ut som om EL er rett rundt hjørnet! Så jeg regner med at siden eldato blir satt frem, er nok ikm feil også, men vi lar det stå som det står enn så lenge :hilarious:
 
Back
Topp