IKM uke 23

Da er testingen min i gang:) Melder meg ordentlig inn her når jeg vet sikkert når el er. Har hatt en litt tullete syklus og er første syklus uten provera nå, så håper den har stabilisert seg:)

Krysser fingra for stabilisert syklus og snart EL:)
 
Gikk til innkjøp av CB monitor, så har startet EL testingen. Andre dagen med HØY, så da får vi se. La inn aksjer i går:)
 
Denne perioden har el smertene vert grusomme. Grusomt og sette seg ned og reise seg igjen. Varte i ca 2 dagar. Slike smerter har jeg hatt ved første eggløsningen etter BO, MA. Ved første eggløsning etter fødsler.
 
Denne perioden har el smertene vert grusomme. Grusomt og sette seg ned og reise seg igjen. Varte i ca 2 dagar. Slike smerter har jeg hatt ved første eggløsningen etter BO, MA. Ved første eggløsning etter fødsler.

Kroppen er snodig.. rart d kan gjøre så vondt som du beskriver. Får krysser fingra for at spiren sitter:)
 
Snaaaaaart 2 dpo :happy3 Første test ryker nok onsdag neste uke, da er jeg 8 dpo!
 
Nå er jeg ordentlig usikker på når jeg egentlig hadde EL. Har flere forskjellige apper, og alle har forskjellige dager (17.mai-21.mai). Vi la inn aksjer 15.mai og 16.mai, og jeg tror EL var 18.mai. Er det da for tidlig å ta en test 26.mai, eller kan det gi utslag dersom det klaffet nå? :)
 
Så frustrert å være forsinket med eggløsning denne måneden:shifty: men var klart el slim i går og masse og mine sterke el smerter kom snikende og i dag holder e på å dø:hilarious: så aksjer ble lagt inn i går og blir lagt inn i dag også, så får vi bare håpe det er nok. Mannen var bort reist nå dagene før el, men jeg trodde den hadde vært, så håper aksjene nå er blir nok :D
 
CD 16 her, og ingen tegn til EL. (Første gang jeg tester etter EL noen sinne, så aner jo ikke helt når det skulle vært. Igår var det endelig litt sterkere strek på testen, så gleder meg til å teste idag. Hatt murring siden dag 11, så skjer vel noe. Eneste positive ved å ikke ha helt kontroll på syklus, er at vi legger inn aksjer hver dag, og det synes jeg er innmari koselig :joyful:
 
Jeg flytter inn hit etter første ordentlige syklus etter MA er i gang!
Navaje- pp1 etter MA- EL 24. Mai - IKM 8.Juni :D

Velkommen hit - da har j lagt deg til:)
 
Hvordan er kroppen 1-2 DPO?
Tester ikke etter EL, men sjekker livmortapp og merker EL slim. Plutselig lav tapp i går tidlig, dermed er j ganske sikker på at EL var tirsdag. Litt småkvalm, muligens en snev irritabel..
 
Trur jeg er 3 dpo i dag. Men tester likevel, bare for el var sen sist. Og er redd egget ikke slapp for tre dager siden, og deretter plutselig skulle bli positiv igjen.
Testen kan se slik ut selv om man har hatt el? Det trenger ikke bety at den er på vei opp igjen selv om den ser slik ut?

Spør egentlig bare fordi de testene før el var så veldig mye svakere.. :hilarious:
 

Vedlegg

  • 62B0EA2B-A35C-49B7-B5D9-748965756ACF.jpeg
    62B0EA2B-A35C-49B7-B5D9-748965756ACF.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 40
Hvordan er kroppen 1-2 DPO?
Tester ikke etter EL, men sjekker livmortapp og merker EL slim. Plutselig lav tapp i går tidlig, dermed er j ganske sikker på at EL var tirsdag. Litt småkvalm, muligens en snev irritabel..
Jeg blir alltid oppblåst etter el, og så kommer det smerter fra helvete i puppene.. Fikk positiv el test i dag, og kjenner allerede at buksene strammer:facepalm:
 
Back
Topp