Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns jeg skimter noe, har du test fra annet merke? Dette er metode kanskje? Selv er jeg ikke fan av de, slår ut sent. Samme gjør rfsuDagens test 9dpo. Hadde det vært annet enn skygge i går burde den vel ha vært tydeligere i dag? Min gode venn Chat mener det finnes en utydelig strek der som er tydeligere enn i går. Vis vedlegget 484899

Fortsatt veldig tidligIkke noe spennende å se på testen som jeg tok tidligere i dag, 8 dpo.

Er metode tidligtest ja. Har digital fra CB liggende, men vil spare den til det er et håp om at den er positivJeg syns jeg skimter noe, har du test fra annet merke? Dette er metode kanskje? Selv er jeg ikke fan av de, slår ut sent. Samme gjør rfsu![]()
noen som har opplevd at skygger som dette 9dpo har vært tidlig tegn på babystrek?Håper for deg at det er positivtSynes det er så rart hvor fort ovitrelle blir borte denne runden! Det kan jo variere, men aldri opplevd blank test 7 dpo etter ovitrelle altså
Blir spennende i morgen og utover uka![]()
Enig med Chat i at man kan skimte en skygge. Og metode slår ofte ut sent, tregt og svakt i starten, så det kan hende det ville vært en tydeligere strek på en annen test. Fortsetter å krysse fingrene for utvikling!Dagens test 9dpo. Hadde det vært annet enn skygge i går burde den vel ha vært tydeligere i dag? Min gode venn Chat mener det finnes en utydelig strek der som er tydeligere enn i går. Vis vedlegget 484899
Her er det strek ja! Hvir mange dpo?Whoops feil bilde. Får ikke redigere innlegg så her e rett bilde

Metode er treeeig på å slå utKa dokker syns om Metode tidlig test? De slår ikke ut her i det hele tatt. Mens tester på 25miU slår ut.
Metode tidlig er iallefall dårligere enn babyplan vanligSniker, jeg kastet bare min pakke med deKa dokker syns om Metode tidlig test? De slår ikke ut her i det hele tatt. Mens tester på 25miU slår ut.
Her er det strek ja! Hvir mange dpo?![]()
Har testa med Metode tidlig i dag. Er 9 DPO. Men kan ikke si at jeg ser noe.. bilde med og uten blits. Men har ikke annet merke liggende så har ikke testet med noe annet heller.Ka dokker syns om Metode tidlig test? De slår ikke ut her i det hele tatt. Mens tester på 25miU slår ut.
Synes ikke metode testene er gode i det hele tatt, de og rfsu slår ut veldig veldig sent :/Ka dokker syns om Metode tidlig test? De slår ikke ut her i det hele tatt. Mens tester på 25miU slår ut.