IKM UKE 22

Jeg har egentlig aldri hatt noe EL-slim. Godt mulig jeg bare ikke har lagt merke til det, men de første periodene etter at jeg slutta med p-piller så venta jeg jo på dette slimet som aldri kom! Etter grapefruktjuice ble det plutselig masse en kort periode :D drakk ikke det forrige syklus, men hadde bittelitt EL-slim da. Så det funker i alle fall for meg :D tar meg et glass selv nå. Blander det med litt appelsinjuice
Ja smaker jo helt grusomt i min mening:p men fikk og pluttselig kjempe masse et par dager i forrige pp:rolleyes:
 
Er det vanlig grapefrukt juice dere drikker? Ikke hørt om det før! Kanskje jeg må prøve det ut :cool::D
Ja det skal hjelpe med å øke produksjonen av EL slim som skal gjøre det lettere for sæd cellene å svømme opp til egglederen:)


Skal det hjelpe å kutte i koffeininntak allerede fra TR? Er ganske godt med et par kopper fra hjemmekontoret, så har egentlig tenkt å minske fra EL
jeg har kost meg med både 2 og 3 kopper kaffi fra TR, men i dag begynte jeg å drikke grapefrukt juice og så kutter litt ned fra rundt en uke før EL:rolleyes:
 
Ja det skal hjelpe med å øke produksjonen av EL slim som skal gjøre det lettere for sæd cellene å svømme opp til egglederen:)



jeg har kost meg med både 2 og 3 kopper kaffi fra TR, men i dag begynte jeg å drikke grapefrukt juice og så kutter litt ned fra rundt en uke før EL:rolleyes:

Jeg tror jeg kan like å erstatte kaffe med grapefruktjuice. Bittert begge deler. Får teste denne måneden tror jeg :)
Men usikker på om den sarte magen min blir glad for ekstra syre...
 
Jeg tror jeg kan like å erstatte kaffe med grapefruktjuice. Bittert begge deler. Får teste denne måneden tror jeg :)
Men usikker på om den sarte magen min blir glad for ekstra syre...
Hmm ja, sist jeg var gravid fikk jeg kjøpt noen tygge tabletter som hjalp veldig mot sure oppstøt, hvis det er det du sliter med?

Ellers vil jeg jo si at en kopp om morgenen må være lov:p men man må jo huske på at det er sinnsykt mye koffein i både Pepsi Max og cola også.. så hvis en drikker en liten kopp kaffe og ett glass svart brus, så er man akkurat i grenseland for hva de anbefaler per dag. Man får finne en balanse som passer for hver enkelt:)
 
Hmm ja, sist jeg var gravid fikk jeg kjøpt noen tygge tabletter som hjalp veldig mot sure oppstøt, hvis det er det du sliter med?

Ellers vil jeg jo si at en kopp om morgenen må være lov:p men man må jo huske på at det er sinnsykt mye koffein i både Pepsi Max og cola også.. så hvis en drikker en liten kopp kaffe og ett glass svart brus, så er man akkurat i grenseland for hva de anbefaler per dag. Man får finne en balanse som passer for hver enkelt:)

Jeg har trappet ned på magesårmedisiner siden de ikke er bra ved graviditet, så tror dessverre ikke det er så mye å gjøre med magen annet enn å tilrettelegge best mulig kosthold akkurat nå. Så får vi se om magen synes at grapefruktjuice er en del av et snilt kosthold da. ;) :p
 
PepsiMom - PP2 - B2 - EL 16.5 - IKM 30.5 (usikkert grunnet SA 2.5)
 
Hm, da prøver jeg grapefruktjuice jeg også siden jeg nesten ikke hadde EL-slim sist mnd :O

Kan koffein også gjøre at det blir vanskeligere? Litt for Pepsi-max avhengig:woot::woot:
 
Hm, da prøver jeg grapefruktjuice jeg også siden jeg nesten ikke hadde EL-slim sist mnd :O

Kan koffein også gjøre at det blir vanskeligere? Litt for Pepsi-max avhengig:woot::woot:

Tror det beste er å dra ned litt på koffeininntaket ja... Hilsen kaffeelsker ;)
 

Vedlegg

  • 5CDB2206-1D6B-4C2C-B807-60E62E4BF611.jpeg
    5CDB2206-1D6B-4C2C-B807-60E62E4BF611.jpeg
    43,8 KB · Visninger: 87
Hm, da prøver jeg grapefruktjuice jeg også siden jeg nesten ikke hadde EL-slim sist mnd :O

Kan koffein også gjøre at det blir vanskeligere? Litt for Pepsi-max avhengig:woot::woot:

Sniker fra uke 21. Jeg ble gravid den måneden jeg drakk grapefruktjuice før el. Skal sies at jeg ikke merket noe på el-slim (har aldri merket noe av det), men gravid ble jeg likevel ;)
 
Noen som skal følge noen kjerring råd / gi kroppen litt ekstra hjelp denne PP? Eventuelt hva? :)

Selv skal jeg tempe, drikke grapefrukt juice frem til EL, minske koffein inntak og kutte all alkohol fra TR drar + muligens Wild Yam:p

Tenkte å drikke grapefrukt juice fra i morgen av, minske koffein og kutte alkohol:)
 
Hm, da prøver jeg grapefruktjuice jeg også siden jeg nesten ikke hadde EL-slim sist mnd :O

Kan koffein også gjøre at det blir vanskeligere? Litt for Pepsi-max avhengig:woot::woot:

Jeg er også avhengig av Pepsi Max!! OG kaffe :eek:
Tror jeg har dosen min, og vel så det, av koffein i løpet av en dag. Skal prøve å trappe ned, men det er veldig vanskelig. Spesielt når jeg har hjemmekontor og for tiden har meget god tid til å nyte kaffekoppene mine. :wideyed:
 
Jeg er også avhengig av Pepsi Max!! OG kaffe :eek:
Tror jeg har dosen min, og vel så det, av koffein i løpet av en dag. Skal prøve å trappe ned, men det er veldig vanskelig. Spesielt når jeg har hjemmekontor og for tiden har meget god tid til å nyte kaffekoppene mine. :wideyed:

Får krysse fingre for at hjemmekontor opphører snart ;) Ellers får nok jeg også problemer med inntaket av koffein :p Har aldri det problemet når jeg er fysisk på kontoret, for da får jeg jo aldri tid til å drikke opp kaffen :shifty: Ev kjøre på med grapefruktjuice og håpe det balanserer seg ut ;)
 
Får krysse fingre for at hjemmekontor opphører snart ;) Ellers får nok jeg også problemer med inntaket av koffein :p Har aldri det problemet når jeg er fysisk på kontoret, for da får jeg jo aldri tid til å drikke opp kaffen :shifty: Ev kjøre på med grapefruktjuice og håpe det balanserer seg ut ;)

Haha, samme her... jeg drikker mer kaffe enn noen gang!
Grugleder meg til grapefruktjuicen da :hungry:
 
Får krysse fingre for at hjemmekontor opphører snart ;) Ellers får nok jeg også problemer med inntaket av koffein :p Har aldri det problemet når jeg er fysisk på kontoret, for da får jeg jo aldri tid til å drikke opp kaffen :shifty: Ev kjøre på med grapefruktjuice og håpe det balanserer seg ut ;)

Haha ja jeg har også økt inntak av kaffe og pepsi max i disse hjemmekontor dager. Får starte med å bytte ut en av koppene med et glass grapefruktjuice tror jeg :p
 
Skulle kjøpe grapefruktjuice i dag, men de hadde ikke. Er det en spesiell plass dere kjøper de? :smiley-ashamed008:smiley-bounce015

Nei, jeg kjøpte på kiwi:) Der jeg handlet var den plassert i kjøleskapet i nærheten av bær, salat osv..der de har de litt dyrere juicene, ikke der de vanlige er plassert.
 
Back
Topp