IKM UKE 22

Vet ikke helt om det blir noe denne mnd, har time hos gyn pga en cyste akkurat på el dagen.. Men slenger meg med i tilfelle :happy: Har bursdag denne mnd også så hadde vært en super gave å få positiv test, kanskje på selve bursdagen :angelic:

Nr 2 : ) - 33 - pp14 - b2 - EL 14/5 - IKM 29/5
 
Avocado89 - 31 - pp1 - b2 - EL 13/5 (tror jeg) -IKM 28/5

Litt spent på om det blir pp eller ikke. Sluttet på piller for ca 1 mnd siden, og har ikke fått regelmessig mens enda:confused005
Men krysser fingrene for at nå er vi igang!:signs003
 
Når begynner dere prøvingen? Hvilken dag i syklus?:D:D
Hver dag fra CD 13 til og med EL rundt CD 16:p det som har funket for oss de to siste to syklusene. Så får vi se om wild jam hjelper på å faktisk holde på graviditeten denne gangen:rolleyes:

du da?
 
Ok, krysser fingrene for at det sitter:happy093
Vi og satser på annenhver dag! Vil starte litt tidligere denne gang og håpe at det hjelper litt. Er så spent allerede:excited001
 
Vet ikke helt om det blir noe denne mnd, har time hos gyn pga en cyste akkurat på el dagen.. Men slenger meg med i tilfelle :happy: Har bursdag denne mnd også så hadde vært en super gave å få positiv test, kanskje på selve bursdagen :angelic:

Nr 2 : ) - 33 - pp14 - b2 - EL 14/5 - IKM 29/5

Får satse på bursdagsspire begge to vi da:happy:
 
Noen som skal følge noen kjerring råd / gi kroppen litt ekstra hjelp denne PP? Eventuelt hva? :)

Selv skal jeg tempe, drikke grapefrukt juice frem til EL, minske koffein inntak og kutte all alkohol fra TR drar + muligens Wild Yam:p
 
Noen som skal følge noen kjerring råd / gi kroppen litt ekstra hjelp denne PP? Eventuelt hva? :)

Selv skal jeg tempe, drikke grapefrukt juice frem til EL, minske koffein inntak og kutte all alkohol fra TR drar + muligens Wild Yam:p
Babyklister :p mindre koffein og alkohol :p
 
Snooze - 34 år - pp2 - b1 - EL 17/5 - IKM 31/5

Første ordentlige syklus etter uttak av hormonspiral 8/4. Cd1 3/5 så nå vet jeg i hvert fall mer nøyaktig hvor i syklusen jeg er enn PP1 hvor det var mye gjetning og usikkerhet. Let's get this baby made ;)
 
Ja ❤️ Hadde TR den 28 både i februar og mars og brått april så kom den 25 :dead:

Det er ikke så rart - februar var 29 dager lang i år med skuddår, så fra 28. februar til 28. mars var det 29 dager. Fra 28. Mars til 25. april var det 28 dager. Så hvis ikke matten min er helt på jordet har du hatt jevn 28/29 dagers syklus som faller på forskjellig dato fordi det er forskjellig antall dager i hver måned :)
 
Noen som skal følge noen kjerring råd / gi kroppen litt ekstra hjelp denne PP? Eventuelt hva? :)

Selv skal jeg tempe, drikke grapefrukt juice frem til EL, minske koffein inntak og kutte all alkohol fra TR drar + muligens Wild Yam:p

Temper her også :) og så skal jeg prøve på igjen med grapefrukt-juice. Hadde god effekt mtp EL-slim de to forrige gangene jeg brukte det. Lurer på å starte allerede i dag!
I tillegg skal jeg prøve å drikke mye vann! Det er jeg alt for dårlig til.
 
Temper her også :) og så skal jeg prøve på igjen med grapefrukt-juice. Hadde god effekt mtp EL-slim de to forrige gangene jeg brukte det. Lurer på å starte allerede i dag!
I tillegg skal jeg prøve å drikke mye vann! Det er jeg alt for dårlig til.
Funket bra med grapefrukt-juice hos meg sist også, så her startet jeg med det i dag:p
 
Funket bra med grapefrukt-juice hos meg sist også, så her startet jeg med det i dag:p

Jeg har egentlig aldri hatt noe EL-slim. Godt mulig jeg bare ikke har lagt merke til det, men de første periodene etter at jeg slutta med p-piller så venta jeg jo på dette slimet som aldri kom! Etter grapefruktjuice ble det plutselig masse en kort periode :D drakk ikke det forrige syklus, men hadde bittelitt EL-slim da. Så det funker i alle fall for meg :D tar meg et glass selv nå. Blander det med litt appelsinjuice
 
Nimbus2001- 29- pp1 - b3 - Usikker- IKM 25.05

Aldri hatt regelmessige sykluser, så har bestilt EL tester. Har noen ganger sykluser ned i 20 dager så håper de rekker å komme :D
 
Noen som skal følge noen kjerring råd / gi kroppen litt ekstra hjelp denne PP? Eventuelt hva? :)

Selv skal jeg tempe, drikke grapefrukt juice frem til EL, minske koffein inntak og kutte all alkohol fra TR drar + muligens Wild Yam:p

Skal det hjelpe å kutte i koffeininntak allerede fra TR? Er ganske godt med et par kopper fra hjemmekontoret, så har egentlig tenkt å minske fra EL
 
Back
Topp