IKM uke 22!

Jeg kjenner fortsatt litt småtterier på min venstre side, men føler ikke egentlig at det er noe graviditet på gang. Mener at jeg ikke hadde noe symptomer sist heller, så det behøver jo ikke bety så mye.

Dpo8/cd25 i dag.

Egentlig burde jeg tempe, da får man jo fin oversikt over om den går oppover eller ei. Det er bare så vanskelig å få inn tempe-rutinen!
 
Jeg kjenner fortsatt litt småtterier på min venstre side, men føler ikke egentlig at det er noe graviditet på gang. Mener at jeg ikke hadde noe symptomer sist heller, så det behøver jo ikke bety så mye.

Dpo8/cd25 i dag.

Egentlig burde jeg tempe, da får man jo fin oversikt over om den går oppover eller ei. Det er bare så vanskelig å få inn tempe-rutinen!

Kunne tenke meg å Tempe jeg også, men nytteløst siden jeg jobber som nattevakt :/
 
Hei alle, slenger meg inn her

xtal – 35 - B1 – PP1 – EL: aner ikke – IKM: 29/5

Ble jammen ikke klok på når jeg skulle ha EL. Fikk så mange forskjellige datoer, alt fra tirsdag 14 mai til fredag 17 mai. Ikke helt sikker på dato for IKM. Men tok bare 1 for å ha noe å gå etter

Klør etter å teste. Tro når man kan gjøre det? Er jo 4 år siden jeg gjorde det sist og har glemt mye.
 
Hei alle, slenger meg inn her

xtal – 35 - B1 – PP1 – EL: aner ikke – IKM: 29/5

Ble jammen ikke klok på når jeg skulle ha EL. Fikk så mange forskjellige datoer, alt fra tirsdag 14 mai til fredag 17 mai. Ikke helt sikker på dato for IKM. Men tok bare 1 for å ha noe å gå etter

Klør etter å teste. Tro når man kan gjøre det? Er jo 4 år siden jeg gjorde det sist og har glemt mye.
Velkommen til deg. :) Kan du hugse om du har hatt eggløsningsslim i løpet av forrige veke? Berre nyfiken på korleis du har rekna ikm. Men du har kanskje regelmessige syklusar?! :rolleyes::DMin syklus blir på 50+ denne pp.
 
Eeh, kan kvalmen komme så tidlig som 9dpo? Jeg har som sagt tenkt at det ikke kommer til å klaffe denne måneden... Men... Menssmerter fire dager på rad. Ikke like ille i dag som de andre dagene, men har kjent det greit. Ingen tegn til blødninger/TR. I sted kom kvalme som kastet på meg, måtte bare skyndte meg fra vaktrommet til personaltoalettet og bælje, helt fin i formen igjen så fort det var overstått. Hørte to pasienter som stod og prata lengre borti gangen og måtte kaste opp så stille som mulig, dét er jo lett :hilarious:
 
Eeh, kan kvalmen komme så tidlig som 9dpo? Jeg har som sagt tenkt at det ikke kommer til å klaffe denne måneden... Men... Menssmerter fire dager på rad. Ikke like ille i dag som de andre dagene, men har kjent det greit. Ingen tegn til blødninger/TR. I sted kom kvalme som kastet på meg, måtte bare skyndte meg fra vaktrommet til personaltoalettet og bælje, helt fin i formen igjen så fort det var overstått. Hørte to pasienter som stod og prata lengre borti gangen og måtte kaste opp så stille som mulig, dét er jo lett :hilarious:
Gjer det sikkert! Eg ville tatt ein test om det var meg. Legg ut bilete i så fall. Veldig spent for deg.
Men det KAN jo vera andre faktorer som speler inn også. Var ein mannlig kollega som var heima med oppkast i dag. :-S
 
Snodig, allt av stikkninger og kramper er vekk i eggstokkene, puppene er ikke så vonde lenger livmor tappen er lukket og høyt oppe. Og hard? Hm. Men jeg har fått mørke ringer rundt brystvortene. Har veldig lyse til vanlig så jeg ble litt satt ut. Kanskje stikninger og krampene i eggstokkene var festesmerter? Eller kanskje bare kroppen som lurer meg. Noe snodig er det, men fortsatt negative tester. :bored: har noe mensmurringer i nedre del av magen og korsryggen. Siden klokken er over 00, så er det 4 dager til tr. :happy:
 
Gjer det sikkert! Eg ville tatt ein test om det var meg. Legg ut bilete i så fall. Veldig spent for deg.
Men det KAN jo vera andre faktorer som speler inn også. Var ein mannlig kollega som var heima med oppkast i dag. :-S

Absolutt, er dog fortsatt fin i formen og ingen tegn til å være oppkast-sjuk, får se hva natten bringer videre! Har ikke tidligtester, morgendagen går bort i soving før jeg skal på jobb igjen, tenker det blir test tidligst mandag, forventet mens onsdag. Legger ut når jeg kommer så langt :joyful:
 
Ikm i dag, men heller ikke hatt sex rundt el. Jeg hs5r sinnsyke el smerter, så jeg føler meg ganske sikker på at det ikke blir noe graviditet denne mnd. Første pp, så syklusen er ustabil enda..
 
Velkommen til deg. :) Kan du hugse om du har hatt eggløsningsslim i løpet av forrige veke? Berre nyfiken på korleis du har rekna ikm. Men du har kanskje regelmessige syklusar?! :rolleyes::DMin syklus blir på 50+ denne pp.
Denne gangen kom det ikke noe særlig med slim, men hadde uvanlig mye utflod 17 mai.
Jeg har regelmessig mensen, har en gjennomsnitt syklus på 27 dager. Jeg bruker en app hvor mensen som oftest stemmer overens med den sier men eggløsningsdagen blir jeg aldri klok på.
 
Har litt murringar nederst i magen. Med litt "mensen"-ilingar ned innsida av låra.
Denne pp har eg tatt bidronninggele frå mensstart, og fekk den kraftigste mensen nokon gong (for meg å vera). Syklusen vart lengre enn eg forventa, men er ikkje sikker på om det er på grunn av bidronninggeleen eller ikkje. Eg stoppa ei stund før eggløysinga var eit faktum (trur eg tok i 30 dagar - måtte telle gjenverande tablettar). Så har eg tatt wildyam frå ca 2dpo. I dag er eg på cd41, og 7dpo (måtte telle på kalendaren. :wacky:)
 
10 dpo i dag og svaaaak strek eller skygge? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • E20B10B6-0CE2-493D-80FE-703D98ECA5A3.jpeg
    E20B10B6-0CE2-493D-80FE-703D98ECA5A3.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 75
Ser ikkje noko, eg. :confused:

Hehe, den er skikkelig svak og kvaliteten på bildet sank noen hakk etter opplasting så det er ikke så rart :p Men det er noe der. Jeg håper det er starten på en ordentlig strek :)
 
Tok test i dag 11 dpo som var helt blenda hvit:( Brukte ikke tidligtest så har et lite håp om at jeg kanskje skal få positiv senere, men samtidig prøver jeg å innstille mg på at TR kommer:banghead: Er så slitsomt å håpe så sterkt for så å bli skuffet:( Klarer alltid å overbevise mg selv om at jeg er gravid og kjenner altfor mye etter symptomer, off, må lære mg å ta dt mer md ro når det kommer til prøvingen:happy:
 
Back
Topp