Tr dukket opp idag, så da håper jeg neste pp er vår lykkepp <3
ØnskerEnSpire<3 - PP2 - B2 - EL ca 10.05 - IKM 21.05
Har ført deg opp Ja måtte dette være uken med en haug av positive tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tr dukket opp idag, så da håper jeg neste pp er vår lykkepp <3
ØnskerEnSpire<3 - PP2 - B2 - EL ca 10.05 - IKM 21.05
Syns også disse dagene har gått skikkelig treigt! Når tenker du å begynne å teste etter el da?
Jeg er overrasket over hvor lite jeg blør denne gangen. TR kom på torsdag morgen og nå blør jeg nesten ingenting. Skal sies at etter p-pille bruk i noen år og SA så husker jeg vel kanskje ikke hvordan det vanligvis var
Tror jeg begynner mandag 1 mai eller tirsdag 2 mai Hva med deg?[emoji1]
Jeg har tenkt til å starte nå på mandag, selvom jeg sikkert ikke hadde trengt å begynne før i slutten av neste uke Føler bare jeg må gjøre noe produktivt!
Mange som el-tester? Kanskje vi skal dele bilder, slik at vi kan synse sammen? [emoji28]
Jeg skal el teste.Mange som el-tester? Kanskje vi skal dele bilder, slik at vi kan synse sammen? [emoji28]
Mange som el-tester? Kanskje vi skal dele bilder, slik at vi kan synse sammen? [emoji28]
Bruker de grønne strimmeltestene fra Helm på tostreker.nohvilke tester bruker dere?
jeg sitter å skal bestille nå
vurderer å kjøpe CB denne perioden også, men det blir dyrt i lengden å betale 500 i månden bare på tester
hvilke tester bruker dere?
vurderer å kjøpe CB denne perioden også, men det blir dyrt i lengden å betale 500 i månden bare på tester
Jeg tenkte også elteste, så kommer nok til å dele bildene her ja[emoji1] Jeg har eltesten fra CB nå denne pp. Så blir ikke strektyding på meg. Tenkte prøve en runde med den og se hvordan den er [emoji4]
Jeg skal el teste.
Cd 2 bare, kommer til å gå treigt fram til el altså...
Jeg tester! Blir med å dele bilder om en ukes tid
hvilke tester bruker dere?
Hvilken dag begynner dere testingen? Vurderer å begynne allerede på cd10 som er i morgen, siden forrige syklus bare var på 26dager [emoji849]