IKM UKE 20 ♡

Tanta kom i dag så hvis syklusen er som normalt etter SA hører jeg til med dere :happy: EL 4. Mai IKM 18. Mai. Prøver på barn nummer 1.

Da har tanta kommet het og [emoji20]
Niomi88 - pp3 - B2 - el 4 mai - ikm 18 mai

Da kom TR her i dag, så ny pp.
MiniMe80 - PP16 - B1 - EL ca 06.05 - IKM ca 18.05

er syklusen min normal etter SA, tilhører jeg dere!

lilleic pp2 (1 etter SA) B1- EL ca 5.05. IKM 18.05

er syklusen min normal etter SA, tilhører jeg dere!

lilleic pp2 (1 etter SA) B1- EL ca 5.05. IKM 18.05

Trist å høre :( jeg mistet 9+5 13.mars og el kom bare 4-5 dager for seint. Krysser fingrene for en tilnærmet normal syklus for deg også :Heartred

Bruket å være ca 5 dager og spotter i 1 dag, tenker jeg. Så er vel ferdig til mandag/tirsdag. Enn du da?

5 dager til meg også :) Er på cd 10 nå da, siden klokka er over 12 :p Nå gleder jeg meg bare til jeg skal starte å teste etter EL :D små gleder haha!

5 dager til meg også :) Er på cd 10 nå da, siden klokka er over 12 [emoji14] Nå gleder jeg meg bare til jeg skal starte å teste etter EL :D små gleder haha!
Heldig du da [emoji12] tester ikke etter el jeg da, men skal prøve slik juice denne pp'en så det blir spennende [emoji4]

Tanta kom snikende iløpet av natta her, så hopper inn hit (med forbehold om at syklusen min går tilbake til normalen nå).

XuperB - pp2 etter dødfødsel i uke 24, ikm ca 19.mai.

Nå håper jeg alt fungerer som det skal igjen i kroppen!

Tanta kom snikende iløpet av natta her, så hopper inn hit (med forbehold om at syklusen min går tilbake til normalen nå).

XuperB - pp2 etter dødfødsel i uke 24, ikm ca 19.mai.

Nå håper jeg alt fungerer som det skal igjen i kroppen!

Har ført deg opp :) Krysser fingrene for at kroppen spiller på lag denne runden!

Jeg spotter i 1-2 dager også har jeg tr i 3 dager. Jeg syntes det er lenge nok jeg men skal kanskje ikke klage[emoji85] Nå gleeeder jeg meg til eltesting jeg også.. men tiden går så forferdelig sakte[emoji31] CD 12 i dag.

Jeg spotter i 1-2 dager også har jeg tr i 3 dager. Jeg syntes det er lenge nok jeg men skal kanskje ikke klage[emoji85] Nå gleeeder jeg meg til eltesting jeg også.. men tiden går så forferdelig sakte[emoji31] CD 12 i dag.

Syns også disse dagene har gått skikkelig treigt! Når tenker du å begynne å teste etter el da? :)

Tr dukket opp idag, så da håper jeg neste pp er vår lykkepp <3

ØnskerEnSpire<3 - PP2 - B2 - EL ca 10.05 - IKM 21.05

Jeg er overrasket over hvor lite jeg blør denne gangen. TR kom på torsdag morgen og nå blør jeg nesten ingenting. Skal sies at etter p-pille bruk i noen år og SA så husker jeg vel kanskje ikke hvordan det vanligvis var :wtf:

Back
Topp