Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har tanta kommet het og [emoji20]
Niomi88 - pp3 - B2 - el 4 mai - ikm 18 mai
Alle gode ting er 3 [emoji6]Så kjedelig Satser på at det blir full klaff denne runden
er syklusen min normal etter SA, tilhører jeg dere!
lilleic pp2 (1 etter SA) B1- EL ca 5.05. IKM 18.05
er syklusen min normal etter SA, tilhører jeg dere!
lilleic pp2 (1 etter SA) B1- EL ca 5.05. IKM 18.05
Nettopp kommet over på cd3 og allerede lei av tr [emoji31]
Bruket å være ca 5 dager og spotter i 1 dag, tenker jeg. Så er vel ferdig til mandag/tirsdag. Enn du da?Føler med deg, jeg var lei etter cd 1 Hvor lenger pleier du å ha besøk av tr?
Bruket å være ca 5 dager og spotter i 1 dag, tenker jeg. Så er vel ferdig til mandag/tirsdag. Enn du da?
Heldig du da [emoji12] tester ikke etter el jeg da, men skal prøve slik juice denne pp'en så det blir spennende [emoji4]5 dager til meg også Er på cd 10 nå da, siden klokka er over 12 [emoji14] Nå gleder jeg meg bare til jeg skal starte å teste etter EL små gleder haha!
Tanta kom snikende iløpet av natta her, så hopper inn hit (med forbehold om at syklusen min går tilbake til normalen nå).
XuperB - pp2 etter dødfødsel i uke 24, ikm ca 19.mai.
Nå håper jeg alt fungerer som det skal igjen i kroppen!
Jeg spotter i 1-2 dager også har jeg tr i 3 dager. Jeg syntes det er lenge nok jeg men skal kanskje ikke klage[emoji85] Nå gleeeder jeg meg til eltesting jeg også.. men tiden går så forferdelig sakte[emoji31] CD 12 i dag.