Heeeeelt blenda er den da vel ikke…?Jeg røk på en test 8 DPO jeg, helt blenda selvfølgeligMen nå skal jeg vente til 12-14 DPO igjen
Gleder meg til litt spenning i gruppa her
Vis vedlegget 482564
Eller er det bare meg?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heeeeelt blenda er den da vel ikke…?Jeg røk på en test 8 DPO jeg, helt blenda selvfølgeligMen nå skal jeg vente til 12-14 DPO igjen
Vis vedlegget 482564
Eller er det bare meg?Kan være jeg bare har streksyn, men er det ikke noe her?Jeg røk på en test 8 DPO jeg, helt blenda selvfølgeligMen nå skal jeg vente til 12-14 DPO igjen
Vis vedlegget 482564

Det var nada i virkeligheten i iallefall, har myst veldig mye på den i alle slags mulige lysKan være jeg bare har streksyn, men er det ikke noe her?![]()

Dessverre helt ultrahvitHeeeeelt blenda er den da vel ikke…?Eller er det bare meg?
Har studert den veldig nøye 
TR melder sin ankomst as we are speaking så den kom en dag tidligere enn forventet også

Og denne gangen SKAL. Skal. Skaaaal. Jeg ikke teste før tidligst 10dpoTR melder sin ankomst as we are speaking så den kom en dag tidligere enn forventet også
Så jeg får trøste meg med at det blir en mnd mindre med svangerskap i sommermånedene, og litt sommerkropp i en måneds tid før hvalen kommer frem i lyset ved forhåpentligvis en positiv test neste måned igjen.
Så nå lar jeg hun tante rød komme så starter jeg på med nytt hurramegrundt og tjoheier meg gjennom kommende PP3
Og ja, jeg har allerede kjøpt nye tester for neste måned… Hva skal jeg gjøre disse 4-5 dagene uten å tisse på noe?![]()

TR melder sin ankomst as we are speaking så den kom en dag tidligere enn forventet også
Så jeg får trøste meg med at det blir en mnd mindre med svangerskap i sommermånedene, og litt sommerkropp i en måneds tid før hvalen kommer frem i lyset ved forhåpentligvis en positiv test neste måned igjen.
Så nå lar jeg hun tante rød komme så starter jeg på med nytt hurramegrundt og tjoheier meg gjennom kommende PP3
Og ja, jeg har allerede kjøpt nye tester for neste måned… Hva skal jeg gjøre disse 4-5 dagene uten å tisse på noe?![]()
Jeg lanserer «tissepinnen», en kvist man kan ha liggende ved siden av toalettet, slik at man har noe å tisse på om trangen skulle bli for storOg denne gangen SKAL. Skal. Skaaaal. Jeg ikke teste før tidligst 10dpo
Har planlagt å gi alle testene til gubben og han skal gi dem til meg 6 dager før neste ikm, så jeg ikke svir av hele «feriebudsjettet» på dampete streker, fargehoppende tester osv![]()

Da er det nok bare noe som skjer når bildet blir lastet opp herDet var nada i virkeligheten i iallefall, har myst veldig mye på den i alle slags mulige lys![]()
![]()
Men enda tidlig!Ja, det er det nok, men takk for at du manifesterer for megDa er det nok bare noe som skjer når bildet blir lastet opp herMen enda tidlig!

HahahaJeg lanserer «tissepinnen», en kvist man kan ha liggende ved siden av toalettet, slik at man har noe å tisse på om trangen skulle bli for stor![]()
FANTASTISK 

Ja, man ønsker jo helst klaff på første forsøk men får holde motet oppe og nyte dagene fremover mot sommeren ogsåDet var synd det var den veien det gikk, @RosaKanin. Jeg setter deg på TR, og ønsker lykke til i neste prøveperiode!![]()

Æsj, så dumt@Irrgrønn : jeg kan settes på TR - negativ test 11 dpo - lykke til alle dere andre![]()
Jeg setter meg selv på TR også, for jeg fikk mensen i dag. Var veldig klar for ny prøveperiode nå, så det var greit for min del. Hadde større forhåpninger for deg 
Ikke noe god statistikk her neiHåper det snart kommer noen positive tester i gruppa her! Foreløpig har vi hatt et begredelig resultat![]()
Er bare 8 dpo selv, men har ingen god følelse.
(måtte for morro også legge på filter) Tok i tillegg en claireblue som viste negativt, så vet ikke om strimmel er til å stole på eller om det er for tidlig enda. Er 10dpo så enda tidlig utfra når jeg har fått positiv før.. krysser fingre for at dette faktisk er en strek og ikke bare evapEr det make sure sine tidligtester? Jeg brukte de sist syklus og fikk flere tester med svake streker som viste seg å bare være skygge…Oioi skjer det noe på strimmeltest? Jeg mener jeg ser strek uten å måtte myse helt(måtte for morro også legge på filter) Tok i tillegg en claireblue som viste negativt, så vet ikke om strimmel er til å stole på eller om det er for tidlig enda. Er 10dpo så enda tidlig utfra når jeg har fått positiv før.. krysser fingre for at dette faktisk er en strek og ikke bare evap