IKM uke 19

Her er testen fra i morges, bildene er av samme test (18dpo). Den jeg tok i kveld var helt blenda. Mulig morgenurin slår best ut med meg på tester. Får se i morgen tidlig.
Ser hvert fall strek på begge to! Krysser fingrene ❤️
 
Absolutt! Ser mange får strek så tidlig (lenge før ikm) og at det er lett å bli litt oppslukt til å tro at det er gjeldene for alle men tror det mange som ikke får positiv før etter ikm. Det trenger også å komme fram :happy:
 
Takk for følget damer, nå er TR i full sving, som forventet. Vi får børste av oss skuffelse over at det ikke gikk denne gangen, og se videre mot neste sjangse. Februar er en fin måned for en liten baby:)

Til dere med spirer i magen, gratulerer så masse, håper den sitter hele veien for dere alle:Heartred
 
Jeg har egentlig ikke ikm før på søndag, men i dag falt temperaturen kraftig, så jeg kan bare settes på ikke gravid:(
Takk for følget damer, nå er TR i full sving, som forventet. Vi får børste av oss skuffelse over at det ikke gikk denne gangen, og se videre mot neste sjangse. Februar er en fin måned for en liten baby:)

Til dere med spirer i magen, gratulerer så masse, håper den sitter hele veien for dere alle:Heartred

Lykke til neste PP, sender masse babystøv deres vei!
 
Da kom TR her:(
Jeg har egentlig ikke ikm før på søndag, men i dag falt temperaturen kraftig, så jeg kan bare settes på ikke gravid:(
Takk for følget damer, nå er TR i full sving, som forventet. Vi får børste av oss skuffelse over at det ikke gikk denne gangen, og se videre mot neste sjangse. Februar er en fin måned for en liten baby:)

Til dere med spirer i magen, gratulerer så masse, håper den sitter hele veien for dere alle:Heartred

Sender en klem til dere alle og regner med jeg joiner dere om få dager dessverre :( :Heartred
 
Da kom TR i morges. Skuffende, spesielt med en slik pp som jeg hadde denne gangen :sorry: Gratulerer til alle som ble gravide:Heartred
 
Da kom TR i morges. Skuffende, spesielt med en slik pp som jeg hadde denne gangen :sorry: Gratulerer til alle som ble gravide:Heartred

Ånei, så utrolig kjedelig! Jeg føler sånn med deg og er smertelig klar over at jeg trolig følger etter deg ila helgen eller i starten av neste uke. Det er kjedelig uansett, men ekstra vondt når man føler det var en stor sjanse for at det hadde klaffet :Heartred
 
Back
Topp