IKM uke 19

Jeg forstår sånn at du kan føle det så håpløst og jeg håper inderlig det klaffer for dere snart. Det er vondt når man ønsker noe så høyt og så går det ikke. Men det kommer til å gå! Jeg kjenner meg også stresset over at jeg har brukt opp sjansene mine på de fine barna jeg allerede har og at dette kommer til å ta lang tid, hvis det i det hele tatt går.. Jeg vet ikke hva annet jeg kan si enn at du ikke er alene og det er lov å føle det håpløst og være lei seg :Heartred

Takk for gode ord! Du har nok helt rett, det kommer jo til å gå en gang, både for deg og for meg:Heartred Vi får tenke på at når nestemann faktisk blir født, vil vi være glade for at det tok litt tid, for det var jo akkurat DEN babyen man har ventet sånn på hele veien:Heartred Håper det snart klaffer for deg også! Klem
 
Takk for gode ord! Du har nok helt rett, det kommer jo til å gå en gang, både for deg og for meg:Heartred Vi får tenke på at når nestemann faktisk blir født, vil vi være glade for at det tok litt tid, for det var jo akkurat DEN babyen man har ventet sånn på hele veien:Heartred Håper det snart klaffer for deg også! Klem

Vet du, det du skriver der med at det er akkurat den babyen man vil ha - det vet jeg stemmer og det var veldig fint skrevet :Heartpink For det er jo sånn at man er glad for at det er akkurat det barnet eller de barna man fikk. Jeg tenker det om mine barn hver eneste dag og det er så godt! Det skal jeg prøve å fokusere på fremover samtidig som jeg krysser fingrene for at en spire dukker opp hos oss om kort tid :Heartpink
 
Endelig tilbake igjen, har Ikke fått til å logge meg inn pga feilmeldinger. Nå ser det ut til at babyverden har fått fikset opp i det. Jeg er nå 18dpo (tre dager over ikm) fortsatt ingen positiv test.:rolleyes: Symptomer: tung i hodet/hodepine, kjempe ømme bryst, hyppig vannlating, stikninger, trøtt tidlig om kvelden.
 
Endelig tilbake igjen, har Ikke fått til å logge meg inn pga feilmeldinger. Nå ser det ut til at babyverden har fått fikset opp i det. Jeg er nå 18dpo (tre dager over ikm) fortsatt ingen positiv test.:rolleyes: Symptomer: tung i hodet/hodepine, kjempe ømme bryst, hyppig vannlating, stikninger, trøtt tidlig om kvelden.

Det tyder jo veldig på en spire da....! Prøvd et annet merke for å teste med?
 
Endelig tilbake igjen, har Ikke fått til å logge meg inn pga feilmeldinger. Nå ser det ut til at babyverden har fått fikset opp i det. Jeg er nå 18dpo (tre dager over ikm) fortsatt ingen positiv test.:rolleyes: Symptomer: tung i hodet/hodepine, kjempe ømme bryst, hyppig vannlating, stikninger, trøtt tidlig om kvelden.
Så spennende❤️
 
Dumme kropp... Mensen kommer fredag eller lørdag, begynte å spotte allerede på mandag (altfor tidlig!), og det har kommet små mengder på papiret frem til igår. Nada idag. Får meg ei lita pause før det braker løs imorgen eller lørdag tydeligvis:shifty: Ble litt optimistisk og tenkte at det kanskje kunne være en festeblødning, men testene er like blanke så da er det bare til å vente:oops:
 
Dumme kropp... Mensen kommer fredag eller lørdag, begynte å spotte allerede på mandag (altfor tidlig!), og det har kommet små mengder på papiret frem til igår. Nada idag. Får meg ei lita pause før det braker løs imorgen eller lørdag tydeligvis:shifty: Ble litt optimistisk og tenkte at det kanskje kunne være en festeblødning, men testene er like blanke så da er det bare til å vente:oops:

Kan det fortsatt være en mulighet...? Jeg er ikke så godt kjent med festeblødninger, men tenker at det kan jo være en sjanse fortsatt, om TR ikke dukker opp i morgen eller lørdag? Når er IKM?
 
Det tyder jo veldig på en spire da....! Prøvd et annet merke for å teste med?

Ser på testen fra i mårrest, en kjempesvak strek! Får ikke fanget den opp på kameraet her men:D Godt å få det man kjenner på av symptomer bekreftet med to streker:joyful: vil helst se at strekene blir sterkere
 
Last edited:
Her var det blenda i morges så var nok skygge bare på testen igår. Var egentlig forberedt på det. Håper mensen bare kommer nå så vi kan komme igang igjen. PP6, og begynner og bli lei.. vet vi treffer el også siden jeg bruker monitor.
 
Her var det blenda i morges så var nok skygge bare på testen igår. Var egentlig forberedt på det. Håper mensen bare kommer nå så vi kan komme igang igjen. PP6, og begynner og bli lei.. vet vi treffer el også siden jeg bruker monitor.

Føler sånn med deg...! Hvilken DPO er du på i dag? Jeg har også bare fått blenda tester foreløpig og er egentlig ganske klar for at neste PP skal starte :shy:
 
Det kan jo ha vært en kjemisk? For min del klaffet det ikke denne gangen heller dessverre. Blir mer og mer deprimert for hver gang tr dukker opp.
Den jeg testet dagen etter var negativ på morgenurin, men så var det svak strek igjen dagen etter det igjen, så tror det var testene :( vi får håpe på full klaff neste pp :)
 
Jeg har flyttet over alle (tror jeg!) som har sagt de er gravide eller at mensen har kommet. Si i fra om det er fler som skal flyttes, er fortsatt en del som står igjen på datoene :love2
 
Har skikkelige menstrasjonssmerter ikveld. Ble plutselig litt redd :/
 
Her er testen fra i morges, bildene er av samme test (18dpo). Den jeg tok i kveld var helt blenda. Mulig morgenurin slår best ut med meg på tester. Får se i morgen tidlig.
 

Vedlegg

  • 81EB92D8-B514-4620-BEB7-AA989ACC6F15.jpeg
    81EB92D8-B514-4620-BEB7-AA989ACC6F15.jpeg
    83,1 KB · Visninger: 99
  • 9981AFF2-BB1B-4954-816B-71436D48C170.jpeg
    9981AFF2-BB1B-4954-816B-71436D48C170.jpeg
    36,6 KB · Visninger: 100
Back
Topp