IKM uke 19

Men husker ikke hva og når.. Vet du hvordan det skal brukes?
Kopierte bare det allegodetingerfire skrev om ting hun brukte den pp det klaffa: *siste dagen av mensen. Begynte jeg med Dong Quai. Tok da 2 morgen og 2kveld. Disse skulle i utgangspunktet tas til EL. Men jeg fikk så humørsvingninger av de. Så sluttet 4-5 dager før EL.

:)

Kopierte bare det allegodetingerfire skrev om ting hun brukte den pp det klaffa: *siste dagen av mensen. Begynte jeg med Dong Quai. Tok da 2 morgen og 2kveld. Disse skulle i utgangspunktet tas til EL. Men jeg fikk så humørsvingninger av de. Så sluttet 4-5 dager før EL.

:)

Hm.. Får se hva jeg gjør :)

Blir aleine hjemme denne uka jeg da med barna for gubben må jobbe fra Larvik denne uka pga brannen på jobben hans(Asko). Bra jeg ikke har EL denne uka da[emoji23]

Sånn, da har jeg ordna meg silicea, tenker å ta dobbel dose denne pp, og så har jeg tenkt å kutte dramatisk ned på sukkeret [emoji14]
Gleder meg til å komme ordentlig i gang :D

Sånn, da har jeg ordna meg silicea, tenker å ta dobbel dose denne pp, og så har jeg tenkt å kutte dramatisk ned på sukkeret [emoji14]
Gleder meg til å komme ordentlig i gang :D

Hva er silicea? :)

Hva er silicea? :)
Limer inn denne. Gjelder det samme for gelen som jeg kjøpte: Ingrediensene i Silicea Kapsler er utvalgt for hår, hud og negler. Sporelementene selen og biotin bidrar til vedlikehold av normalt hår. Biotin bidrar også til vedlikehold av normal hud og slimhinner. Sink spiller en rolle i celledelings prosessen og bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress, samt bidrar til å opprettholde normale knokler sammen med mangan. Både sink og selen har en rolle i å opprettholde normale negler.

Så er for å opprettholde en normal slimhinne :)

Siterer ~allegodetingerfire~
"Men jeg er helt sikker på at det var den som gjorde at silmhinnen min ble tykk nok til at egget klarte å feste seg. For i utgangspunktet skulle ikke vært mulig. Med en slimhinne på 2mm noen dager før el. Han sa jo det selv at den var for tynn"

Last edited:
Limer inn denne. Gjelder det samme for gelen som jeg kjøpte: Ingrediensene i Silicea Kapsler er utvalgt for hår, hud og negler. Sporelementene selen og biotin bidrar til vedlikehold av normalt hår. Biotin bidrar også til vedlikehold av normal hud og slimhinner. Sink spiller en rolle i celledelings prosessen og bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress, samt bidrar til å opprettholde normale knokler sammen med mangan. Både sink og selen har en rolle i å opprettholde normale negler.

Så er for å opprettholde en normal slimhinne :)

Hm.. Da droppes den. Slimhinnen har heldigvis aldri vært et kjent problem her ;) Men blir dong quai nå og wild yam tror jeg..

Back
Topp