Kan vel ikke skade? Om du først har det liggende så er det vel allerede penger brukt?Letrozol, akupunktur og ananas etter EL tenker jeg. Har dong quai liggende, men usikker på om den skal brukes eller ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan vel ikke skade? Om du først har det liggende så er det vel allerede penger brukt?Letrozol, akupunktur og ananas etter EL tenker jeg. Har dong quai liggende, men usikker på om den skal brukes eller ei.
Kan vel ikke skade? Om du først har det liggende så er det vel allerede penger brukt?
Kopierte bare det allegodetingerfire skrev om ting hun brukte den pp det klaffa: *siste dagen av mensen. Begynte jeg med Dong Quai. Tok da 2 morgen og 2kveld. Disse skulle i utgangspunktet tas til EL. Men jeg fikk så humørsvingninger av de. Så sluttet 4-5 dager før EL.Men husker ikke hva og når.. Vet du hvordan det skal brukes?
Kopierte bare det allegodetingerfire skrev om ting hun brukte den pp det klaffa: *siste dagen av mensen. Begynte jeg med Dong Quai. Tok da 2 morgen og 2kveld. Disse skulle i utgangspunktet tas til EL. Men jeg fikk så humørsvingninger av de. Så sluttet 4-5 dager før EL.
Oi, "heldig" med den da [emoji14]Blir aleine hjemme denne uka jeg da med barna for gubben må jobbe fra Larvik denne uka pga brannen på jobben hans(Asko). Bra jeg ikke har EL denne uka da[emoji23]
Ja, får bare håpe at han ikke må ned dit neste uke også for da får vi bare en mulighet til å få det til å sitte..Oi, "heldig" med den da [emoji14]
Må nesten ta deg en kveldstur da?Ja, får bare håpe at han ikke må ned dit neste uke også for da får vi bare en mulighet til å få det til å sitte..
Hehe, en liten tur på 2 timer og så får barna sitte i bilen å vente i mens[emoji23][emoji23]Må nesten ta deg en kveldstur da?
Barnevakt [emoji14] "jeg må bare ned å levere noe" [emoji28]Hehe, en liten tur på 2 timer og så får barna sitte i bilen å vente i mens[emoji23][emoji23]
Hehe[emoji23]ja, synes jeg ser det[emoji23] Synd gubben jobber kvelden. Litt vanskeligere å få det til kl 12 om natta[emoji85][emoji23]Barnevakt [emoji14] "jeg må bare ned å levere noe" [emoji28]
Ja [emoji14] haha, neida, men detta går nokHehe[emoji23]ja, synes jeg ser det[emoji23] Synd gubben jobber kvelden. Litt vanskeligere å få det til kl 12 om natta[emoji85][emoji23]
Ja, vi får bare kjøre så fort vi får muligheten[emoji4][emoji4]Ja [emoji14] haha, neida, men detta går nok
Sånn, da har jeg ordna meg silicea, tenker å ta dobbel dose denne pp, og så har jeg tenkt å kutte dramatisk ned på sukkeret [emoji14]
Gleder meg til å komme ordentlig i gang
Limer inn denne. Gjelder det samme for gelen som jeg kjøpte: Ingrediensene i Silicea Kapsler er utvalgt for hår, hud og negler. Sporelementene selen og biotin bidrar til vedlikehold av normalt hår. Biotin bidrar også til vedlikehold av normal hud og slimhinner. Sink spiller en rolle i celledelings prosessen og bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress, samt bidrar til å opprettholde normale knokler sammen med mangan. Både sink og selen har en rolle i å opprettholde normale negler.Hva er silicea?
Limer inn denne. Gjelder det samme for gelen som jeg kjøpte: Ingrediensene i Silicea Kapsler er utvalgt for hår, hud og negler. Sporelementene selen og biotin bidrar til vedlikehold av normalt hår. Biotin bidrar også til vedlikehold av normal hud og slimhinner. Sink spiller en rolle i celledelings prosessen og bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress, samt bidrar til å opprettholde normale knokler sammen med mangan. Både sink og selen har en rolle i å opprettholde normale negler.
Så er for å opprettholde en normal slimhinne