IKM uke 18 ❤

a7aeaa3f1e476b51a1d3aba21b99b974.jpg
fikk denne nederste i går på cd16.
d481a0d7fced3bbe059722ef975ec1b6.jpg
og nederste her er CD 17.
Har egentlig ikm 29/4 (uke 17), men kan se ut som jeg kan henge litt med dere også[emoji16] håper på negativ EL test i morgen! Tror ikm blir flyttet til 2/5[emoji173]
Vil du at jeg skal sette deg på lista forresten? :)

Hvordan går det med gjengen?:) Noen som nærmer seg el?
Her føles ventetiden utroolig lang akkurat nå. Litt utålmodig kan du si :wideyed::hilarious:

Her føles ventetiden utroolig lang akkurat nå. Litt utålmodig kan du si :wideyed::hilarious:

El idag, ut fra det jeg har forstått av el-testen som var negativ igjen i dag :) så da er det bare å legge inn de siste aksjene og bare vente! Det er sååå kjedelig å vente!! :hilarious:

El idag, ut fra det jeg har forstått av el-testen som var negativ igjen i dag :) så da er det bare å legge inn de siste aksjene og bare vente! Det er sååå kjedelig å vente!! :hilarious:
Så bra testen ble negativ da! Da er det bare å håpe gullegget sitter :) venter fremdeles på sterk el test her i gården..o_O

Var hos gynekolog og tok ultralyd i dag.
Holder på med første stimulering med Femar/Letrozol. Så har ultralyd i dag (CD12) og på torsdag (CD14).
Fikk høre at stimuleringen hadde hatt god effekt på høyre eggstokk. Ikke fullt så bra på venstre. Men fikk høre at jeg har veldig tynn slimhinne. Den er på 3mm, og bør være på 7mm. Så det var ikke så oppløftende.

Var hos gynekolog og tok ultralyd i dag.
Holder på med første stimulering med Femar/Letrozol. Så har ultralyd i dag (CD12) og på torsdag (CD14).
Fikk høre at stimuleringen hadde hatt god effekt på høyre eggstokk. Ikke fullt så bra på venstre. Men fikk høre at jeg har veldig tynn slimhinne. Den er på 3mm, og bør være på 7mm. Så det var ikke så oppløftende.
Ikke godt med sånne nyheter :( men alt håp er vel ikke ute?:Heartred Er det med slimhinnen noe man kan gjøre noe med?

Ikke godt med sånne nyheter :( men alt håp er vel ikke ute?:Heartred Er det med slimhinnen noe man kan gjøre noe med?

Litt usikker om det er noe som kan gjøres noe med. Og om det i tilfelle kan gjøres noe med denne pp.
Går egentlig til en privat gynekolog. Men han er på ferie nå. Så måtte på sykehuset å ta ultralyd i dag og på torsdag.
Tror det blir min vanlige gynekolog som bestemmer behandling videre. Så vet ikke helt hva som skjer.
Får håpe på litt tykkere slimhinne på torsdag.

Edit: Leste om Silicea i en annen tråd her. Mulig det kan hjelpe.

Last edited:
Litt usikker om det er noe som kan gjøres noe med. Og om det i tilfelle kan gjøres noe med denne pp.
Går egentlig til en privat gynekolog. Men han er på ferie nå. Så måtte på sykehuset å ta ultralyd i dag og på torsdag.
Tror det blir min vanlige gynekolog som bestemmer behandling videre. Så vet ikke helt hva som skjer.
Får håpe på litt tykkere slimhinne på torsdag.
Hm. Ikke godt å gå sånn å lure :oops:
nå leste jeg akkurat en tråd her inne om ei som har kjøpt noe som heter Silicea som fås kjøpt på vita eller helsekost og det skal visst være bra for slimhinner. Fås i kapsler eller gel som røres ut i vann. Ikke noe medisinsk i den forstand mer kosttilskudd som skulle styrke hår, negler og slimhinner mm :) kanskje det er noe å prøve? Har ikke prøvd det selv altså men kan jo være et tips :)

Har dere noen tydelige symptomer på el? Jeg merker ingenting..og jeg synes det er litt skummelt? Har jo funnet el med tester, men det er jo ingen garanti for at egget slipper.. eneste jeg har merket denne pp er en trykkende hodepine i noen dager :wacky:

Har dere noen tydelige symptomer på el? Jeg merker ingenting..og jeg synes det er litt skummelt? Har jo funnet el med tester, men det er jo ingen garanti for at egget slipper.. eneste jeg har merket denne pp er en trykkende hodepine i noen dager :wacky:
Varierer litt men de to siste syklusene har jeg fått en del el slim før og etter og mye murringer! Type sånne jeg får før tr..gjerne en hel uke før el :wideyed:

Varierer litt men de to siste syklusene har jeg fått en del el slim før og etter og mye murringer! Type sånne jeg får før tr..gjerne en hel uke før el :wideyed:

Har Ikke særlig el-slim eller murringer.. skulle likt å kjent det de fleste andre kjenner - som murringer, ømhet osv, men nei.. skal sies at jeg heller ikke kjenner at tr er på vei før den allerede har kommet :p

Back
Topp