IKM uke 18 ❤

Jeg tenker og å prøve meg på ananas :hilarious:
Temper nå og har tempet to sykluser tidligere. Jeg bruker fertility friend appen og synes den er veldig grei og oversiktlig. Den Beregner el ut i fra tempen og annen info man legger inn og hvis man kjøper premium får man mulighet til å sammenligne syklusene sine blant annet :) mitt beste tips til vellykket temping er å gjøre det på akkurat samme tid hver dag uten å gå ut av senga eller noe :)

Tusen takk for tips[emoji2] Ja, jeg har skjønt at det må være en viss punktlighet i forhold til tempingen, men det tror jeg skal gå ganske bra[emoji4] Får legge tempmålet i nattbordsskuffen, lett tilgjengelig[emoji6]

Tusen takk for tips[emoji2] Ja, jeg har skjønt at det må være en viss punktlighet i forhold til tempingen, men det tror jeg skal gå ganske bra[emoji4] Får legge tempmålet i nattbordsskuffen, lett tilgjengelig[emoji6]
Lurt :-) Man blir fort hekta på å tempe i alle fall! Spennende hver morgen og se hvordan tempen ligger ann :D

Da er vi i gang. Selvfølgelig positiv el-test idag! Midt i en nattevaktshelg [emoji13]. Ikke letteste tiden å legge inn aksjer på, ihvertfall ikke uten at mannen skjønner hva som er i gjære (han har begynt å kjenne på at det føles som en plikt i el-tiden [emoji53]). Får håpe barna sovner fort og godt i kveld [emoji1]

Da er vi i gang. Selvfølgelig positiv el-test idag! Midt i en nattevaktshelg [emoji13]. Ikke letteste tiden å legge inn aksjer på, ihvertfall ikke uten at mannen skjønner hva som er i gjære (han har begynt å kjenne på at det føles som en plikt i el-tiden [emoji53]). Får håpe barna sovner fort og godt i kveld [emoji1]
Det er typisk ja :phvis jeg har flaks treffer el når vi er på tur i konfirmasjon og deler hotellrom med flere:confused:
Får håpe mannen slenger seg med likevel ;) happy humping:D

Negativ el test(digital), men el slim i går og masse smerter nå i kveld. Kanskje det blir en el denne mnd da:-)

Slutten av januar, så vet jo at det kan ta en stund til syklusen blir på normalen igjen, men det er denne tålmodigheten da
Skjønner deg veldig godt! Sluttet i desember og har veldig usikre sykluser selv :confused: vi får håpe det går seg til!

Skjønner deg veldig godt! Sluttet i desember og har veldig usikre sykluser selv :confused: vi får håpe det går seg til!

Ja er veldig kjedelig, også vet man jo ikke om man går så lenge om man er gravid eller om det bare er vanlig laaaaang syklus så har svidd av et par tester alt men nå skal jeg vente til 3 mai med å teste, treffer vi ikke denne pp så prøver jeg meg på el tester :)

Ja er veldig kjedelig, også vet man jo ikke om man går så lenge om man er gravid eller om det bare er vanlig laaaaang syklus så har svidd av et par tester alt men nå skal jeg vente til 3 mai med å teste, treffer vi ikke denne pp så prøver jeg meg på el tester :)
Ja ikke sant! Første skikkelige runden med el tester her i gården og. Vil ikke risikere å gå glipp av den når syklusene er som de er! Mest spent på lf denne gangen da den har vært veldig kort de to siste syklusene :oops:

Ja ikke sant! Første skikkelige runden med el tester her i gården og. Vil ikke risikere å gå glipp av den når syklusene er som de er! Mest spent på lf denne gangen da den har vært veldig kort de to siste syklusene :oops:

Tror jeg kjører på med det neste pp :) blir så lang ventetid på oss, tør jeg spørre hva if er ? Er ikke helt inn i disse forkortelsene ennå :p

Tror jeg kjører på med det neste pp :) blir så lang ventetid på oss, tør jeg spørre hva if er ? Er ikke helt inn i disse forkortelsene ennå :p
Bare bra du spørr:)Tok en stund før jeg hang med jeg og men ligger en tråd fast med alle forkortelsene her inne som er veldig kjekk;)
LF er lutealfase altså tiden mellom el og tr:)

a7aeaa3f1e476b51a1d3aba21b99b974.jpg
fikk denne nederste i går på cd16.
d481a0d7fced3bbe059722ef975ec1b6.jpg
og nederste her er CD 17.
Har egentlig ikm 29/4 (uke 17), men kan se ut som jeg kan henge litt med dere også[emoji16] håper på negativ EL test i morgen! Tror ikm blir flyttet til 2/5[emoji173]

Back
Topp