*IKM uke 16*

Tynne blodstrimer i utfloden igjen. Neste uke bærer det til GU. Etter 17 år med regelmessig tr uten en eneste spotting liker jeg _ikke_ at jeg nå spotter i hytt og gevær.

Etter en flott helg på besøk hos kjæresten har vi lagt inn en del aksjer. El skal liksom komme på tirsdag, så håper enten at svømmerne ligger der inne å venter eller at el blir forsinket og kommer neste helg når typen kommer hjem :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

IKM 20 :)

Er det nå i hvertfall:-) Om det er el veit jeg ikke:-) Spennende uansett! Tenk...å få spenningskick av å være prompen...haha:-D

Har vert kvalm i dag, og tempen har steget. Ff mener jeg hadde el i helgen.. Men venter det først på onsdag egentlig. Spennende :-)

Skulle egentlig hatt EL idag, men ikke antydning til den en gang :(

Luft i magen til tusen!!! Hatt litt smerter ryggen i dag også.. Kan det være el som er ute å sniker,mon tro:-P?

Ingen EL i sikte.... CD 11 i dag.... Merker jeg tenker lite på prøving denne runden her. Det forandrer seg nok i dpo land ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå stikker det nedi magen, så jeg tror el er på vei. Håper det er mange svømmere som er på eggjakt nå ;)

Har stikkinger i eggstokker og luft i magen. La inn aksjer i går, vurderer å gjøre det i kveld også. Håper jeg har eggløsning.

Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.

Er så glad!! Mannen kommer hjem i MORGEN!! Kanskje den sitter denne pp da. Håper vi rekker el og at de kommer torsdag ca :-P.

Heihei dere :-)
Kan sette meg opp på ikm 15/4. Pp 6. :)
Jeg har ikke vært her inne på ett par uker nå.. Denne pp har jeg vært overraskende rolig, ikke tenkt noe spesielt på det. I følge kalkulatoren skal jeg ha EL idag, men tror den var for 2 dager siden, egentlig litt usikker da jeg ikke tester. Tviler egentlig på at det har klaffet denne mnd viss EL har vært allerede, for jeg ligger med influensa.
Menmen, dette er 6 måneden vi prøver nå, og merker jeg bryr meg mindre og mindre, spesielt denne mnd. Har vært litt careface denne gangen, for er så lei av alle dei teite testene som har skuffet meg gang på gang nå. Skjer det så skjer det.
Hvordan går det med dere damer da ? :-)

Back
Topp