*IKM uke 16*

Men mens man venter på å starte prøvingen, kan man da øve litt, det er like morsomt :P

Sorry, kan ikke gi deg tålmodighet, har for lite av den selv
Typen er kun hjemme annenhver helg, så da må jeg øve alene..å det er ikke like gøy :-p hahaha :-p

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Typen er kun hjemme annenhver helg, så da må jeg øve alene..å det er ikke like gøy :p hahaha :p

Så kjedelig, det kan jo fort gjøre at prøvingen tar litt ekstra tid

Dag2 med spotting, flere dager etter tr og flere dager før el. Hva er dette for noe tull? Er kroppen min helt i hormonell ubalanse? Har jo aldri spottet før.. Blir litt forvirret av dette.

Dag2 med spotting, flere dager etter tr og flere dager før el. Hva er dette for noe tull? Er kroppen min helt i hormonell ubalanse? Har jo aldri spottet før.. Blir litt forvirret av dette.
Hmm...merkelig :-/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har nok ikke EL før neste helg. CD 6 i dag.. Siste dag med TR her... Endelig!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt ekkelt spm: kan man ha el-slim uten at d er el? Har vært melkehvitt og tøyelig i går kveld og dag... Forrige syklus var på 32 dager, så ut fra det skulle el være rundt 1. april. Men har tidligere eregnet syklus til 26 dager, så tror det er litt variabelt...

Litt ekkelt spm: kan man ha el-slim uten at d er el? Har vært melkehvitt og tøyelig i går kveld og dag... Forrige syklus var på 32 dager, så ut fra det skulle el være rundt 1. april. Men har tidligere eregnet syklus til 26 dager, så tror det er litt variabelt...
Kan ha utflod som er tykkere en vanlig ja :-)

Her skal el komme 2/4 i følge kalenderen.. Håper på neste helg :-)

Jeg har IKM 17.april hvis syklusen er stabil igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har IKM 17.april hvis syklusen er stabil igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Så kjekt at du kom inn på denne ikm gruppa :-D så gøy vi skal få det sammen :-)

I dag har jeg bursdag! :) Blir 31 år ;) Så nå er mitt bursdagsønske at jeg bør trebarnsmor før jeg rekker å fylle 32 år! ;) Håper håper! Wish me luck! :) Ha en fin dag jenter! Her stråler solen fra knallblå himmel, så jammen må jeg ha vært snill siste året! ;)

I dag har jeg bursdag! :) Blir 31 år ;) Så nå er mitt bursdagsønske at jeg bør trebarnsmor før jeg rekker å fylle 32 år! ;) Håper håper! Wish me luck! :) Ha en fin dag jenter! Her stråler solen fra knallblå himmel, så jammen må jeg ha vært snill siste året! ;)

Gratulerer så mye med dagen :-D. Håper ønske ditt blir oppfylt :-D

Gratulerer med dagen! Håper du får ønsket ditt oppfylt! :)

Back
Topp