IKM uke 16 - 2020

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av MiniMe80, 18 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. ConCon Glad i forumet Vi som prøver :)

Tusen takk :Heartred håper den sitter denne gangen. :love2
    Har du dagbok også?

2. Eki93 Betatt av forumet Vi som prøver :) ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Takk for info, kan aldri bli for mye :hilarious:
    Vi testet i går kveld, da gjorde vi også det, + litt på han - funket jo bra det! :p Så får vi se om vi får effekt :signs003

• Liker Liker x 1
  3. Håperpånr3 Glad i forumet

Jeg hadde jo positiv EL test CD10, for to dager siden, uten det beryktede EL slimet.. Hadde litt følelsen av å "tisse på meg" dagen før, men var ikke mye utflod og det kunne ikke strekkes. Så fikk jeg litt hvit melk/lotion aktig i går. Hva er forskjell på lotion og melk egentlig? Og det var ikke mye det heller :(

4. Wii Flørter med forumet Snøkrystallene2021❄️

Hm, ikke lett å bli klok på alle de tegnene.. Men da jeg gikk på do i stad var det masse seigt slim på papiret(beklager detaljer), så da har jeg nok fått EL-slim ja:smiley-bounce012

• Optimistisk Optimistisk x 2
  5. Sol.i.hjertet Flørter med forumet

Ahaa, det var oppklarende, takk:happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Nuuni Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Her forblir testene veldig svake. Er veldig spent på hvordan det ser ut de kommende dagene. Det er veldig mye stress her for tiden og er stygt redd for at dette har påvirkning på syklusen. Skal sette standpunktkarakterer på elevene mine, men grunnet hjemmekontor/fjernundervisning, barn hjemme fra barnehagen og en mann som har ligget i isolasjon i kjelleren, har jeg havnet det som føles som flere år bakpå med jobben.

Det siste året har jeg mistet mensen hver gang det har vært karaktersetting og nå er det så mye å gjøre at jeg aner nesten ikke hvor jeg skal begynne:arghh:
    Screenshot_20200331-125924.png

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  7. Wii Flørter med forumet Snøkrystallene2021❄️

Det er ikke lett å være lærer for tiden nei, det kan jeg skrive under på:schocked028 Krysser fingrene for at du likevel får EL:love017

• Enig Enig x 1
  8. Håperpånr3 Glad i forumet

Det høres veldig sånn ut ja! :D

• Liker Liker x 1
  9. Smurfeline2020 Andre møte med forumet

så kjekt å kunne bestille fra eBay, men tar vell fort litt tid derfra. Kommer det i det hele tatt pakker fra Kina nå om dagen montro?! skal sjekke ut den norske nettsiden, takk for tips

Takk, går meg helt vill i alt som fins jeg. Kjempe kjekt med erfaringer og tips fra dere ❤️ Takk

10. Nuuni Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Nei, nå er det om å gjøre å holde hodet over vann! Før eller siden må jo el kommer, kan jo ikke gjemme seg i all evighet ;)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  11. Håperpånr3 Glad i forumet

Tok ikke sjansen på Kina, men bestilte fra England :) Det tok vel en ukes tid tror jeg.

• Liker Liker x 1
  12. Smurfeline2020 Andre møte med forumet

Så smart, og kjekt når det ikke tar lengre tid. Bestilte noen nå fra billige-tester.no. Krysser fingrene for oss begge denne pp

13. SoonToBeMama Elsker forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Nei, har ikke det:)
    Ja håper det blir masse babyer som lages i denne gruppen!:woot::joyful:

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Enig Enig x 1
  14. ConCon Glad i forumet Vi som prøver :)

Okei :)
    Ja krysser fingre og tær for alle sammen! :happy:

• Enig Enig x 2
  15. Håperpånr3 Glad i forumet

Det gjør jeg også :love7

16. MilaS Elsker forumet Aprillykke 2017 Snøkrystallene2021❄️

Vi hiver oss på en runde til. Kan bli spennende med nyttårsbaby hvis det klaffer :)

MilaS - 35 - PP4 - B2 - EL 04.04 - IKM 19.04

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  17. FruHenriksen Flørter med forumet

FruHenriksen - 25 - PP4 - B1 - EL 01.04 - IKM 16.04

• Liker Liker x 3
    Last edited: 31 Mar 2020
  18. Spirit4 Flørter med forumet

Helt nydelig at du får han med på spleising! ❤️

• Enig Enig x 1
  19. FrøkenMG Gift med forumet Vi som prøver :) ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene

CD 14. Etter dagesvis med nesten usynlige teststreken begynner det endelig å skje noe! Estimerer positiv i kveld eller i morgen tidlig, Max på monitor i morgen og eggløsning på CD 16 eller 17. :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 4
    • Vinner Vinner x 1
  20. SoonToBeMama Elsker forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Hehe ja er blitt en prinsippsak. Jeg kan være den som kjøper mye rart, men akkurat på alt som har med graviditet å gjøre liker jeg at vi står 100% sammen og bidrar like mye (der vi kan) og heldigvis er han helt enig, selvom han ikke alltid er HELT enig 3. gangen jeg vil teste etter eggløsning på en dag :laughing001

• Morsom Morsom x 4
    Last edited: 1 Apr 2020

Del denne siden