IKM uke 16 - 2020

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av MiniMe80, 18 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Eki93 Betatt av forumet Vi som prøver :) ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Spennende! Vi skal også teste prefert! :)
    Er det lov å spørre hvordan dere gjorde det?
    Sprøytet dere inn i vagina rett før penetrering? :)

• Liker Liker x 1
  2. Eki93 Betatt av forumet Vi som prøver :) ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Vi har hatt annenhver siden CD 5, og vurderer hver dag nå som eggløsning nærmer seg :) er på CD 12 nå :)

• Liker Liker x 1
  3. Håperpånr3 Glad i forumet

Jeg lurer litt på det samme, om vi skal gå for gull både i dag og i morgen. Så annenhver dag igjen.. :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Sol.i.hjertet Flørter med forumet

Synes det står så mye forskjellig vedrørende hver dag, annenhver dag eller hver tredje dag... noen mener jo at de på «lagres» opp litt og derfor bør man ha annenhver. Mens noen mener man bør ha hver dag for å maksimere sjansene... noen som vet hva som er riktig?:hilarious:

Har også brukt prefert, sprøyter inn litt og tar litt på han:joyful: og en ampulle har holdt til to runder her:p

5. ConCon Glad i forumet Vi som prøver :)

Vi hadde første runde på CD7, så én til CD9, så blir det hver dag fra i kveld (CD11) fram til dagen etter positiv EL test. (Skal i teorien få positiv EL-test den 1.)
    Vil ikke sitte igjen etter TR og negativ g-test og tenke "hva hvis vi hadde lagt inn aksjer på én ekstra dag..."
    Tar ingen sjanser :p

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  6. Spirit4 Flørter med forumet

Jeg startet testing i går, på CD 9, tester morgen og kveld denne runden. Tror jeg gikk glipp av El sist :) nå på kvelden fikk jeg en test som jeg lurer på om er positiv :-D hva tror dere?

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 3
  7. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Positiv :)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  8. Spirit4 Flørter med forumet

Da var det flaks at vi la inn aksjer i stad da :-D Så er det vel bare å fortsette med det i to-tre dager!

• Liker Liker x 4
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  9. Smurfeline2020 Andre møte med forumet

Tester dere etter el hver pp? Hvor pleier dere å kjøpe testene? :happy:

10. Wii Flørter med forumet Snøkrystallene2021❄️

Tenkte annenhver dag fra CD9 til CD17 ca. Litt usikker på akkurat når EL er, siden jeg ikke tester, og jeg bare har hatt noen få sykluser siden jeg tok ut staven. Spennende dette her:nailbiting:

• Liker Liker x 1
  11. Håperpånr3 Glad i forumet

Jeg er i PP1, så jeg er ikke dreven på dette, men jeg kjøpte strimler på Ebay (50 EL tester og 10 g-tester til ca 90 kr). Og nå har jeg bestilt noen graviditetstester på billige-tester.no ettersom det vil være mye stengt i påsken når jeg skal teste.

• Liker Liker x 1
  12. Håperpånr3 Glad i forumet

Ja, det er skikkelig spennende! Når er din IKM?

13. Wii Flørter med forumet Snøkrystallene2021❄️

Jeg tror kanskje EL er mellom 1. og 3. april, så da blir vel IKM mellom 15-17 april. Venter egentlig på eggløsningsslim her, siden det har vært tydelig rundt tidligere EL... :p

14. SoonToBeMama Elsker forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Haha kjenner meg igjen men verste av alt er at jeg får samboer til å spleise på alt med meg :hilarious:
    Her er mitt (vårt) lager:
    20200331_112639.jpg

• Morsom Morsom x 2
    • Vinner Vinner x 2
  15. SoonToBeMama Elsker forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

+ litt til på badet :laughing002

• Morsom Morsom x 1
  16. SoonToBeMama Elsker forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Selvsagt!:joyful:
    Sprøytet det inn og ventet 5min før penetrering. Det var egentlig super enkelt og godt forklart på innsiden av boksen. Da glir han liksom inn bedre og... beklager om det ble for mye info! Men ja kan faktisk anbefale det til bruk! Om det virker aner jeg selvsagt ikke:hilarious:

• Liker Liker x 1
  17. ConCon Glad i forumet Vi som prøver :)

Åh, har ikke engang tenkt tanken på å få ham til å spleise på det. :hilarious:
    Han kommer sikkert til å lyve og si at jeg ikke trenger å teste tidlig, men jeg vet han er like nysgjerrig som meg.:p
    Og jeg vil teste ofte for å se at det er økning i hormonene også. Økningene stoppet etter 3-4 dager sist, og fikk aldri noe utslag på digital heller, så et av delmålene denne gangen er sterk økning og utslag på digital. Da vet jeg at det går riktig vei. :)

18. SoonToBeMama Elsker forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Det med å lagre opp er for de med dårligere sperm kvalitet/mengde, men tror ekspertene mener annen hver dag er nok. Spurte i går på Hausken om vi skulle ha noe restriksjoner på sex frem til postiv eggløsningstedt, men hun sa siden han har normal kvalitet trenger vi ikke tenke på det i det hele tatt. Men på den andre siden har vi hatt sex hver dag rundt eggløsning 10 av 11 ganger og det har ikke funket sååå:smiley-ashamed004

• Informativ Informativ x 1
  19. SoonToBeMama Elsker forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Jeg tester hver pp for jeg liker og ha kontroll og synes det er litt spennende og får tiden til å gå:p
    Brukte først babyplan sine, men etter litt "forum research" gikk jeg over til make sure sine og er helt fornøyd med de. :laughing002

Pleier å kjøpe de på farmasiet.no, de har ofte 30% :D

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  20. SoonToBeMama Elsker forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Det skjønner jeg godt! Leser dagboken din og håper virkelig snart du får en terminspire:Heartbigred

Del denne siden