IKM uke 15

Forventet TR onsdag eller torsdag. Tok en test torsdags kveld som var svakt positiv, og fikk neg fredags morgen. Så det var forventet, men kjedelig å måtte vente. Lurer på om kanskje jeg også har hatt kjemisk denne gangen. Alt har på en måte vært annerledes denne PPen, ikke vonde pupper som vanlig, og ingen kvise på haka.

Det kan jo virke som det har vært noe da! Håper det er som flere sier at det gir oss enda bedre sjanser neste pp. Kommer du på uke 19 eller blir det 20?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for det! Kom hjem fra ferie i går og tenkte å ringe lege idag men har blødd veldig mye i går kveld, natt og i dag med klumper osv. så da er det jo ikke noe vits i å snakke med lege. Prøver igjen!

Masse lykke til videre med deg!


Sent from my iPhone using BV Forum

Tuuusen takk :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hei jenter! Takk for masse oppmuntring. Hadde bestemt meg for å ringe legen i dag men blør masse masse (med klumper og det hele - beklager detaljer) - som en vanlig mens mao. Så nå er det vel ikke noe tvil.

Jeg får jeg bare vente til det er over og prøve på ny.

Ser litt lysere på det i dag enn i går - vi kan iallefall bli gravide!!! Jeg har ventet så lenge på denne babyen at jeg bare må finne fram styrken til å vente litt til :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Føler så enormt med deg! :(

Det der, er noe DRITT!!! Vanskelig å si noe som kan trøste, men du kan prøve å støtte deg til at det er bra det skjer så tidlig? Vi mistet i uke 11+5, Da hadde det ikke vært liv i magen siden uke 7 :(

Og så kommer dere raskt i gang igjen!!! Ønsker deg av hele mitt hjerte LYKKE TIL! <3
 
Siden uke 15 har passert blir det sannsynligvis stille her på IKM uke 15 etter hvert. Ønsker derfor å takke for laget, flotte jenter! Ønsker både dere som er gravide og dere som har fått TR og dere som ikke er helt sikker på ståa enda; MASSE lykke til videre! Ønsker dere alt godt! :-D Klem

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Kan bare signere denne :) og takk i lige så :)
 
Føler så enormt med deg! :(

Det der, er noe DRITT!!! Vanskelig å si noe som kan trøste, men du kan prøve å støtte deg til at det er bra det skjer så tidlig? Vi mistet i uke 11+5, Da hadde det ikke vært liv i magen siden uke 7 :(

Og så kommer dere raskt i gang igjen!!! Ønsker deg av hele mitt hjerte LYKKE TIL! <3

Ååå! Tusen takk kjære deg. Det må være helt forferdelig å miste så sent. Da har forventningene bygd seg opp og planleggingen startet for lengst. Jeg rakk jo nesten ingenting av det. Håper det går bra med deg nå?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå! Tusen takk kjære deg. Det må være helt forferdelig å miste så sent. Da har forventningene bygd seg opp og planleggingen startet for lengst. Jeg rakk jo nesten ingenting av det. Håper det går bra med deg nå?


Sent from my iPhone using BV Forum

Endelig så kan eg si at det går bra, og faktisk mene det :) Det hjalp å bli gravid igjen ;-)

Men det siste halve året har vært veldig tungt. Det tar tid å komme over et sånt tap. Men det gikk :) Bare stå på HannePanne! Når slikt skjer, er det en grunn for det. Tipper at du om 1-1,5 år har en FRISK og SUNN liten bebi i armene dine <3

Heier på deg :dance011
 
Tusen tusen takk! Ønsker deg alt godt også lille lingu❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Vanskelig å si syns jeg. De fire månedene vi har prøvd har den vært 26, 27, 28 og 32 dager. Håper den ikke har tenkt til å bli enda lengre!
Kommer til å savne deg på ikm-gruppa! Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg da!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kommer til å savne deg på ikm-gruppa! Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg da!


Sent from my iPhone using BV Forum
Da tar du utgangspunkt i 28-29 dager, så havner du på uke 19 :p


Ønsker oss en liten skatt ❤️
Takk dere:) Hyggelig at dere vil ha meg sammen med dere:) Om jeg får noen tegn på EL kan det hende jeg flytter til dere, men syns det er best å forvente lang syklus. Så slitsomt å være på "overtid".
 
Takk dere:) Hyggelig at dere vil ha meg sammen med dere:) Om jeg får noen tegn på EL kan det hende jeg flytter til dere, men syns det er best å forvente lang syklus. Så slitsomt å være på "overtid".

Skjønner deg godt! Vi "snakkes" uansett!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror FamilienJohnsen har et poeng i det at CBD ikke er så sensitiv, og siden strimmeltestene er positive må jo det telle ;-) Ville gitt det noen dager og sjekka på nytt ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hei. Er ikke noe ikke gravid på lista ;) så krysser fingrene for du får gravid etter vært og att tr holder seg vekk :)
Tok denne ida skjønner ingenting jeg blødde jo i 2 dager og den burde Vært mye sterkere nå fordiom jeg sikkert har drukket 3 liter veske idag og tisset omtrent 20 ganger :p tok den for en time siden . Hmm:S

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1397667901977.jpg
    1397667901977.jpg
    43,1 KB · Visninger: 33
Last edited:
Hmm, hvis du har drukket mye kan det kanskje bli svakt av den grunn.
Er ikke ekspert på området og vil ikke si så mye til eller fra. Men vi produserer jo hcg i ulikt tempo, og blødninger omkring IKM er jo ikke uvanlig selv om man er gravid.
Kanskje du må prøve morgenurin imorgen og prøve å drikke minst mulig ikveld, og se hvordan det blir da? ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp