IKM uke 15

Er redd for å skremme de andre på desember så jeg skriver her i stedet. Har blødd mer og mer i dag (nå de siste timene med noen små små klumper) og har smerter så nå tror jeg alt håp snart er ute. Er det vanlig å bare vente til blødningene er ferdig og starte på nytt ved kjemiske, eller er det vanlig å kontakte lege?

Vet at dette er vanlig men er litt lei meg. Første gangen jeg er gravid, er 30 år og har vært med mannen min i 9 år. Rimelig klar for å bli mamma!


Sent from my iPhone using BV Forum
Sniker fra desember for å gi deg en god klem <3 Veldig trist at dette skulle skje... Håper det klaffer for dere fort og at det blir en 2015 baby :)

Det er forresten bare å skrive inn på desember, vi er der for deg og for hverandre til en hver tid uansett hva det måtte gjelde <3
 
Betyr det at når tempen har falt under coverline- enten eller ? Altså må det bare bety at mens er på vei ?
Håper isåfall at tempen tar feil!!! !!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hei jenter! Takk for masse oppmuntring. Hadde bestemt meg for å ringe legen i dag men blør masse masse (med klumper og det hele - beklager detaljer) - som en vanlig mens mao. Så nå er det vel ikke noe tvil.

Jeg får jeg bare vente til det er over og prøve på ny.

Ser litt lysere på det i dag enn i går - vi kan iallefall bli gravide!!! Jeg har ventet så lenge på denne babyen at jeg bare må finne fram styrken til å vente litt til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er redd for å skremme de andre på desember så jeg skriver her i stedet. Har blødd mer og mer i dag (nå de siste timene med noen små små klumper) og har smerter så nå tror jeg alt håp snart er ute. Er det vanlig å bare vente til blødningene er ferdig og starte på nytt ved kjemiske, eller er det vanlig å kontakte lege?

Vet at dette er vanlig men er litt lei meg. Første gangen jeg er gravid, er 30 år og har vært med mannen min i 9 år. Rimelig klar for å bli mamma!


Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, dette var virkelig leit å lese :'( . Har du fått snakket med lege eller er du på ferie enda? Hvis dette ikke har gått bra, så har du selvfølgelig all grunn til å være lei deg. Det er jo en sorg å miste uansett hvor tidlig det er. Skjønner at dere er svært klare for foreldre-rollen ja! Håper inderlig at det klaffer for dere neste pp hvis du har hatt en SA nå. Ønsker dere alt godt!!! Stor klem

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Sett meg TR. Forventer full blødning i dag. Tempen falt under coverline.


❤️❤️❤️❤️



Klem til deg Tullerusk ♥ ♥ ♥ ♥ skulle ha positiv test du. Ikke dumme tr!!! Du må ha lykke til videre med prøvingen :) Håper og krysser fingrene for at du kommer på januar ♥♥♥♥

Huffda! Jeg vet ikke hva jeg skal si... Hadde virkelig håpet på et annet utfall!! Stor klem fra meg! Neste pp sitter den ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Huff, dette var virkelig leit å lese :'( . Har du fått snakket med lege eller er du på ferie enda? Hvis dette ikke har gått bra, så har du selvfølgelig all grunn til å være lei deg. Det er jo en sorg å miste uansett hvor tidlig det er. Skjønner at dere er svært klare for foreldre-rollen ja! Håper inderlig at det klaffer for dere neste pp hvis du har hatt en SA nå. Ønsker dere alt godt!!! Stor klem

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takk for det! Kom hjem fra ferie i går og tenkte å ringe lege idag men har blødd veldig mye i går kveld, natt og i dag med klumper osv. så da er det jo ikke noe vits i å snakke med lege. Prøver igjen!

Masse lykke til videre med deg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Siden uke 15 har passert blir det sannsynligvis stille her på IKM uke 15 etter hvert. Ønsker derfor å takke for laget, flotte jenter! Ønsker både dere som er gravide og dere som har fått TR og dere som ikke er helt sikker på ståa enda; MASSE lykke til videre! Ønsker dere alt godt! :-D Klem

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Takk for det! Kom hjem fra ferie i går og tenkte å ringe lege idag men har blødd veldig mye i går kveld, natt og i dag med klumper osv. så da er det jo ikke noe vits i å snakke med lege. Prøver igjen!

Masse lykke til videre med deg!


Sent from my iPhone using BV Forum

Huff det var leit! Håper dere får full klaff med en gang nå da! Er jo en fordel at det er litt hcg i kroppen sånn jeg har forstått det, Tullerusk var jo inne på det at mange blir fort gravide etter SA, så håper det blir full klaff og januarbebis å dere! Stor klem og lykke til! :) :) :) :) :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Huff det var leit! Håper dere får full klaff med en gang nå da! Er jo en fordel at det er litt hcg i kroppen sånn jeg har forstått det, Tullerusk var jo inne på det at mange blir fort gravide etter SA, så håper det blir full klaff og januarbebis å dere! Stor klem og lykke til! :) :) :) :) :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tuuuusen takk og masse lykke til videre! :) :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jenter! Takk for masse oppmuntring. Hadde bestemt meg for å ringe legen i dag men blør masse masse (med klumper og det hele - beklager detaljer) - som en vanlig mens mao. Så nå er det vel ikke noe tvil.

Jeg får jeg bare vente til det er over og prøve på ny.

Ser litt lysere på det i dag enn i går - vi kan iallefall bli gravide!!! Jeg har ventet så lenge på denne babyen at jeg bare må finne fram styrken til å vente litt til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Føler med deg❤️ Håper det blir januarbaby på alle oss som er igjen!
 
Næi!! Det var en del senere enn forventet eller? Hvordan har magefølelsen vært? Er du veldig skuffa?


Sent from my iPhone using BV Forum
Forventet TR onsdag eller torsdag. Tok en test torsdags kveld som var svakt positiv, og fikk neg fredags morgen. Så det var forventet, men kjedelig å måtte vente. Lurer på om kanskje jeg også har hatt kjemisk denne gangen. Alt har på en måte vært annerledes denne PPen, ikke vonde pupper som vanlig, og ingen kvise på haka.
 
Back
Topp