VenterPåStorken
Elsker forumet
Hei damer...(føler meg litt dum nå ) bare et spørsmål.
Hvordan hjelper grapefrukt juice med prøvingen?
Takk!
Takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm 14.04. Pp3, b1.
Her vil jeg være med
Ønsker en liten en -pp11 - b1-el ca. 29.03 - ikm ca. 12.04- pausemnd på pergo
Håper dette blir en super uke! Vi vil jo få termin rundt julaften
Velkommen skal dere være Måtte dette bli våres uke! Masse lykke tilUsikker på hvordan syklus blir etter sa, men melder meg inn her!
pp1 (etter sa), første barnet, el ca 27/3, IKM 14/4.
Hei damer...(føler meg litt dum nå ) bare et spørsmål.
Takk!
Hurra for testing Da er du igangJeg har allerede røket på en el-test i kveld [emoji85]
Bestevenninnen min fortalte meg akkurat at hun var blitt gravid, så jeg er i overkant gira [emoji23]
Ingen spørsmål er for dumme
Grapefruktjuice skal gi mer el slim som igjen gjør det lettere for mannens soldater å nå frem til egget
Hehe. Denne pp skulle jeg prøve dong quai. Tror jeg nå droppe det. Jeg blir skikkelig irritabel av disse.
Ååå? Er du sikker det er den som gjør det? Hva inneholder den? Og hva skal den gjøre med kroppen?
Den skal hjelpe til med østrogenet i kroppen. Jeg reagerer veldig fort med litt økning i hormonene. Hehe. Så vi gleder oss til hormonene som vi har i vente.
Hehe Åja! Såpass ja
I svangerskapet med gutten min ble jeg bare den kleggen på kjæresten min så kan få den effekten også Hehe
PrøverIgjen IKM14/4, PP 6 etter SA
Milla_1981. Pp14, første barnet, EL 28/3, IKM 11/2. [emoji173]
Linni_ønsker_liten - pp2 ( på pergotime) - B1- el ca 29.3- ikm 12.4
Siden syklusen min forrigee pp var helt på trynet. så vet jeg ikke helt om jeg hører til her eller ikm uke 16. Men vi prøver her vi
Ikm 15 april. pp3 b3 el ca 1april
Velkommen til dere! Dere skal være ført opp nå, beklager at det har tatt litt tid Masse lykke tilLigger på vippen mellom uke 15 og 16. IKM 16. april. B1. Pp 14[emoji29]
Gikk på en "smell" på helsekosten i dag og endte opp med å kjøpe inn både salvie-te og dong quai vet ikke helt om jeg har trua en gang, men fant ut at jeg bare MÅ gjøre det jeg kan for å kanskje få el et par dager tidligere denne måneden (samboer reiser bort på de beste dagene ). Blir spennende å prøve!
Er også veldig spent på om jeg får litt større tr (håper selvfølgelig jeg slipper å finne det ut) med bruk av dong quai, jeg blør så lite så er redd for at jeg har tynne slimhinner! Om det har noen egentlig sammenheng da..