IKM UKE 15 ❤

Her blir det naturmetoden, men lurer på å prøve noe nytt denne gangen, type grapefrukt/te/ananas/hostesaft.. hva er deres erfaringer? Og noen andre som skal prøve noe denne runden?

Denne måneden skal jeg prøve Dong quai :) se om det setter fart på østrogenet :) vet jeg noen måneder produserer forlite og dermed har for tynn slimhinne til at et befruktet egg klarer å feste deg. Mensen var ferdig i går. Så startet i går kveld med dong quai :)

Jeg går på letrozol for første gang denne pp:) skal også bruke concieve +, drikke grapefruktjuice før el og spise ananas etter el.. og kanskje prøve meg på en slags te...

Åh, så bra! Da vet jeg hva jeg hvertfall skal handle inn;) når starter du med grapefruktjuice? Og er det andre typer te som gjør samme nytten som salvie, tro? Jeg tenker at den ikke er så digg, egentlig.. men hva gjør man ikke:p

Jeg begynte med grapefruktjuice i går :) har startet med et stort glass om dagen, men øker nok på. Har ikke pleid å starte så tidlig siden el har pleid å være mellom cd19 og 22, men håper at salvie-teen gjør at el kommer tidligere :) forrige pp virket det som egget prøvde å slippe allerede to uker før det skjedde. Drikker litt forskjellige typer yogi te: Licorice, Woman's balance også skal jeg teste noen flere jeg har kjøpt, F.eks Ginger :)
Syns det er spennende! :D spent på å se når el kommer!

Denne måneden skal jeg prøve Dong quai :) se om det setter fart på østrogenet :) vet jeg noen måneder produserer forlite og dermed har for tynn slimhinne til at et befruktet egg klarer å feste deg. Mensen var ferdig i går. Så startet i går kveld med dong quai :)

Skal man ta dong quai etter mens til el?

Her vil jeg være med:)

Ønsker en liten en -pp11 - b1-el ca. 29.03 - ikm ca. 12.04- pausemnd på pergo

Håper dette blir en super uke! Vi vil jo få termin rundt julaften ;)

Jeg begynte med grapefruktjuice i går :) har startet med et stort glass om dagen, men øker nok på. Har ikke pleid å starte så tidlig siden el har pleid å være mellom cd19 og 22, men håper at salvie-teen gjør at el kommer tidligere :) forrige pp virket det som egget prøvde å slippe allerede to uker før det skjedde. Drikker litt forskjellige typer yogi te: Licorice, Woman's balance også skal jeg teste noen flere jeg har kjøpt, F.eks Ginger :)
Syns det er spennende! :D spent på å se når el kommer!

Spennende! Hvor kjøper du den teen? Og hvilken grapefruktjuice drikker du?:-)

Usikker på hvordan syklus blir etter sa, men melder meg inn her! :)

pp1 (etter sa), første barnet, el ca 27/3, IKM 14/4.

CD 7 og tiden går saaaaaaakte.. Minst 7-8 dager til EL, men håper akupunktur imorgen setter fart i sakene slik det gjorde i januar ;)

Og håper så klart veldig på full klaff nå, så kan sorgen etter å ha mistet settes litt på sidelinjen. Men med 22 måneder prøving, 2 IUI, uttallge hormonkurer og 2 IVF før vi klarte å få positiv test nå i starten av mars så ser det litt dystert ut :(

CD 7 og tiden går saaaaaaakte.. Minst 7-8 dager til EL, men håper akupunktur imorgen setter fart i sakene slik det gjorde i januar ;)

Og håper så klart veldig på full klaff nå, så kan sorgen etter å ha mistet settes litt på sidelinjen. Men med 22 måneder prøving, 2 IUI, uttallge hormonkurer og 2 IVF før vi klarte å få positiv test nå i starten av mars så ser det litt dystert ut :(

Huff! Det må være så tungt..! Jeg krysser fingrene for deg!

Spennende! Hvor kjøper du den teen? Og hvilken grapefruktjuice drikker du?:-)

Jeg kjøpte te på helsekosten :)
Nå har jeg kjøpt på rema1000, men tidligere har jeg kjøpt Cevita sin. Bare det er søt grapefruktjuice så er det greit. Sånn ser den ut.
cbd156031098d288cc969105f8a7cef9.jpg

Jeg gjør det. Vet noen begynner samme dag de før mensen. Men jeg valgte å begynne etter den var ferdig. Det er ihvertfall veldig viktig at den ikke blir tatt etter el. Derfor er det viktig å bruke el tester sammen med denne urten eller ta tempen

Jeg har lurt litt på om jeg skulle prøve den, men jeg får heller prøve neste pp, hvis ikke det funker denne gangen :)

Jeg heier på dere!!! Nå skal spiren sitte altså [emoji173] Heia eggløsning!

Skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe da:( Men du kan prøve å tenke på at de som akkurat har vært gravide har lettere for å bli raskt gravide etter en spontanabort. Håper det vil være slik for deg:Heartred Jeg heier på dere!

Back
Topp