IKM uke 13 ♡

Appen min mener eggløsning blir imorgen og håper og tror det jeg også og da havner jeg faktisk akkurat i uke 12, men har utrolig lyst og være her både fordi jeg lagde gruppen, men mest fordi jeg digger den gode gjengen som er her!!:love017

Er det greit for dere om jeg blir her selvom kanskje ikm kommer en eller to dager før?:oops:
Ja! Klart det! The more the merrier! ❤
Da jeg ble gravid sist var jeg aktiv i to IKM-grupper. Da var IKM mest sannsynligvis på en mandag, og jeg tenkte derfor at uka før også var mulig IKM. Kommer ikke mensen, vet man jo heller ikke om mensen ville kommet ene eller andre dagen om man hadde fått den. Da er et jo bare et estimat ut fra forrige mens/el. Jeg vil hvert faøl gjerne ha deg her !
 
Tusen takk for at du deler ❤️ Håper den kommer i posten mandag tirsdag ish for el er forventet rundt da :)
Masse god bedring å håper formen ikke blir like ille i dag ❤️ Vært hos legen i dag for betennelsen i armen og skulle til å spørre om gyn henvendelse også men var en corona smitta på legekontoret så han legen ble litt stressa :mad: tenk og møte opp på legekontoret når du har vært i Italia å er tett i brystet og hoster rundt :mad: fikk en sprit dusj av hun kontordama! Men likevel!

Oh no... det står jo overalt at man skal ringe, og ikke møte opp direkte :nailbiting: folk altså..!
Du kan ikke sende en melding til legen om henvisning da? Om de har SMS tjeneste.
Takk for omtanken søte du:chicken: er kjipt å bli i dårlig form, digger å krype rundt på gulvet å være aktiv med den herlige lille tassen. Den gjengen her har mye å glede seg til, unner alle den babybobla:wacky::love7 blir helt rusa på kjærlighet..! Hehehe
 
POSITIV EL TEST!!(CD12):dance011
Jeg er helt ekstase!!
Kroppen føles sååå annerledes denne pp!
Aldri hatt så mye el-slim (i hele 4dager nå:excited001)
Jeg føler kroppen liksom kanskje er tilbake etter 7år med spiral. Tok den ut for 1,5 år siden så aner ikke om dette stemmer, men har bare en helt sykt god følelse jeg ikke har hatt på 11mnd i denne prøvingen!! Må bare leve litt på håpet og denne godfølelsen nå!!:oops:

Vis vedlegget 320360
Hurra:) ❤️ Så utrolig gøy! Heier på deg:) skal ta meg litt deilig grapefruktjuice nå :facepalm: før jeg skal jobbe et par timer :) hadde litt el slim på morningen i dag selv ;) håper håper
 
nei, det holdt med halve :)

har også brukt menskopp-metoden, de øktene vi ikke har hatt tid til å være intime (sånn er livet med kids i hus :hilarious: ) - en halv dose prefert i engangsmenskopp- og mannejuice. Hehe.
Setter det inn, og lar det være der i 6 timer ish. Da blir det kort vei og optimal levetid for svømmerne i preferten. :smiley-angelic003

Ah!:) Så smart. Ja noen ganger gjelder det å finne smarte og kreative løsninger:D Ingen barn enda i huset her som forstyrrer... men skal si deg at 3 masete og oppmerksomhetssyke katter også kan ødelegge konsentrasjonen til mannen noen ganger:schocked028:laughing002
 
Ah!:) Så smart. Ja noen ganger gjelder det å finne smarte og kreative løsninger:D Ingen barn enda i huset her som forstyrrer... men skal si deg at 3 masete og oppmerksomhetssyke katter også kan ødelegge konsentrasjonen til mannen noen ganger:schocked028:laughing002

haahaha! Ja, de dyra smetter gjerne innafor intimsonene her og:wacky: har en ekstremt klengete hund som helst skal oppå hodene våre:hilarious: kooos meeeeeg:wacky:
 
haahaha! Ja, de dyra smetter gjerne innafor intimsonene her og:wacky: har en ekstremt klengete hund som helst skal oppå hodene våre:hilarious: kooos meeeeeg:wacky:

Ha ha! Skal ikke være så lett alltid nei:hilarious::) og hvis man lukker døra, blir det jo bare enda verre, med kloring oppover døren og sutring ut av en annen verden:laughing002

Men over til noe annet...:happy: dere som drikker grapefruktjuice, hvor lenge før el begynner dere å drikke det?
 
Jeg trenger ikke å holde meg i det hele tatt når det kommer til eggløsnings tester, den mest positive testen jeg har fått var på 3 dråper tiss jeg klarte å presse frem etter jeg hadde tisset laughing6
Så tror ikke det har så mye å si:D
Åja :bookworm: men jeg drikker så mye vann :coldfeet: så tisser ganske ofte. Trodde det burde gå 3-4 timer siden sist jeg var på do, men om det ikke stemmer så gjør det jo ting mye lettere!
 
POSITIV EL TEST!!(CD12):dance011
Jeg er helt ekstase!!
Kroppen føles sååå annerledes denne pp!
Aldri hatt så mye el-slim (i hele 4dager nå:excited001)
Jeg føler kroppen liksom kanskje er tilbake etter 7år med spiral. Tok den ut for 1,5 år siden så aner ikke om dette stemmer, men har bare en helt sykt god følelse jeg ikke har hatt på 11mnd i denne prøvingen!! Må bare leve litt på håpet og denne godfølelsen nå!!:oops:

Vis vedlegget 320360
Så gøy!! Krysser fingrene for at det går denne mnd ;):Heartred
 
Appen min mener eggløsning blir imorgen og håper og tror det jeg også og da havner jeg faktisk akkurat i uke 12, men har utrolig lyst og være her både fordi jeg lagde gruppen, men mest fordi jeg digger den gode gjengen som er her!!:love017

Er det greit for dere om jeg blir her selvom kanskje ikm kommer en eller to dager før?:oops:
Jaa :wav
 
Om du ikke har fått beskjed om det, -så ta smertestillende før undersøkelsen av egglederne.

Jeg fikk beskjed om å ta maksdose av Paracet og Ibux, og det var nok lurt. Ca en time før.
Selve undersøkelsen var for min del ikke værre enn en litt kraftig menssmerte, og det gav seg når jeg fikk kommet opp og gått. Var øm i magen i noen dager etterpå.
Det øker sannsynligheten for graviditet betraktelig (iflg min gynekolog), ble gravid samme PP i 2018:chicken:


Ååh, spennende...! så utrulig spent på om det vil funke denne pp:nailbiting::shy:
 
Jeg skal også prøve pre-fert for første gang denne pp’en og ser at det er ganske mye i en sprøyte. Brukte du en hel sprøyte til hver «økt»?:smiley-ashamed004:)

Jeg bruker iallfall en på to!
 
Mammalykke95 - 24 år - PP4 - EL 09.03 - IKM 23.03

Begynne å bli passe desperat nå. Tar folsyre, vitaminer, eggløsningstester, hostesaft og satse på at eg får den fineste bursdagsgaven i år ❤️ Fridde te min kjære og denne ukå, så nå e tankene mine andre plasser enn bare graviditet! Så håpe virkelig nummer 2 sitte snart ❤️ Å at det ikkje ende i MA denne gang :) lykke te alle sammen!
 
Last edited:
Ha ha! Skal ikke være så lett alltid nei:hilarious::) og hvis man lukker døra, blir det jo bare enda verre, med kloring oppover døren og sutring ut av en annen verden:laughing002

Men over til noe annet...:happy: dere som drikker grapefruktjuice, hvor lenge før el begynner dere å drikke det?
grapefruktjuice fra cd1 til el ❤️❤️
 
2BD1D175-B1BA-4CE8-B21C-3C81DB4099BA.jpeg
Jeg la inn bildene idag, så det ble dessverre ingen riktig rekkefølge. Men appen mener at testen har noe stigning nå i forhold til teSten tatt idag tidlig (den øverste). Nå krysser jeg alt jeg har for at jeg får positiv test snart!!
 
:happy093.Da kan vi konstantere at alt er som det skal her, fra svømmere til hormoner, eggløsning og eggledere:angel8 Så da er det vel bare å senke skuldrene, så skjer det når det er meningen:smiley-angelic001 Helt blank el-test i dag, håper el kommer innen 3-5 dager:love017 Kjenner jeg er lettet og glad. Og lettere til sinns!:happy093
 
:happy093.Da kan vi konstantere at alt er som det skal her, fra svømmere til hormoner, eggløsning og eggledere:angel8 Så da er det vel bare å senke skuldrene, så skjer det når det er meningen:smiley-angelic001 Helt blank el-test i dag, håper el kommer innen 3-5 dager:love017 Kjenner jeg er lettet og glad. Og lettere til sinns!:happy093

Så fantastiske nyheter å få..!! :wav -mange bekymringer lettere nå tenker jeg!
 
:happy093.Da kan vi konstantere at alt er som det skal her, fra svømmere til hormoner, eggløsning og eggledere:angel8 Så da er det vel bare å senke skuldrene, så skjer det når det er meningen:smiley-angelic001 Helt blank el-test i dag, håper el kommer innen 3-5 dager:love017 Kjenner jeg er lettet og glad. Og lettere til sinns!:happy093
Så fantastisk!!! Hurra:gen014
Må være så deilig å ikke behøve bekymre seg. Bare fokusere på og kose seg med aktiviteten som faktisk handler om å lage baby :laughing002
 
Back
Topp