IKM uke 13 ♡

Åååh nå ble jeg så utrolig glad!! Og du som hadde så god følelse denne mnd og! Dette er helt ubeskrivelig fantastiske nyheter!! Herlig lesning!
Gratulerer sååå mye!!:Heartbigred:cheers


Det er så hyggelig å lese alt det fine du skriver! :Heartred Tusen tusen takk :Heartred
 
Nei jeg tror du er gravid!!!:woot::woot:
Si når du er klar for å settes på gravid listen!:happy093

Wææææ! Tror jeg og:nailbiting:
Sett meg opp på gravid du, så tror jeg på det til det motsatte er bevist:dummy1:
 
Hvordan går det?:Heartred
2 Dager over IKM, men ingen TR eller tegn til TR. Siden jeg ikke spotta to dager før IKM (som jeg alltid gjør, inkl sist TR etter MA-en) tok jeg en test på onsdag, men den var blenda. Tenker å ta en ny test i morgen om TR ikke kommer i løpet av dagen eller natta. Jeg har veldig øm korsrygg, men det pleier jeg ikke ha verken i tilknytning til mens eller gravditet, så lurer på om det har med dårlig sittestilling på hjemmekontor å gjøre :hilarious:

Oppsummert : ingen tr enda, men jeg har ikke troa, for jeg fant aldri eggløsning denne syklusen og vi har hatt svært lite sex. Er redd jeg kanskje ikke engang har hatt el. Men det vil i så fall vøre første gang noensinne. Jeg har alltid hatt megastabile sykluser,også kort tid etter MA-ene. Så jeg skjønner veldig lite.
 
Tok en test for et par timer sida, men ingen strek. Var jo ettermiddag, men var en del timer siden jeg var på do sist, og hadde drukket lite i timene før. Får fortsette å vente på TR, da :arghh:
 
Tok en test for et par timer sida, men ingen strek. Var jo ettermiddag, men var en del timer siden jeg var på do sist, og hadde drukket lite i timene før. Får fortsette å vente på TR, da :arghh:
Ååh så frustrerende når man ikke aner hva som skjer!:oops: håper det lurer en god overraskelse bak neste hjørnet! :nailbiting::Heartbigred
 
Ååh så frustrerende når man ikke aner hva som skjer!:oops: håper det lurer en god overraskelse bak neste hjørnet! :nailbiting::Heartbigred
Takk! Håper jeg også ❤ samtidig er jeg veldig innforstått med at det gjerne ikke gikk denne pp, så jeg blir ikke så skuffe om TR kommer. Men jeh blir blir nok skuffa om jeg får en veldig lang syklus.
 
Ikm var i går, men ingen tegn til tr enda. Ikke spotting engang, som jeg alltid pleier å ha 2-3 dager før tr kommer. På testen i dag kom det fram noe jeg kun kan tolke som skyggestrek. Men håpet er der så lenge tr ikke kommer:happy:

A3891042-BB1A-41FD-ADA5-8F1F72F2E049.jpeg
 
Ikm var i går, men ingen tegn til tr enda. Ikke spotting engang, som jeg alltid pleier å ha 2-3 dager før tr kommer. På testen i dag kom det fram noe jeg kun kan tolke som skyggestrek. Men håpet er der så lenge tr ikke kommer:happy:

Vis vedlegget 322086
Ser en veldig svak strek! Vanskelig å sei om det e skygge eller baby strek ennå :) ta en te hvis du har, å komme det strek der og så e det forhåpentligvis en baby strek. Mine va veldig svake i starten, sånn at ingen andre enn meg skjøl såg streken :playful:
 
Ser en veldig svak strek! Vanskelig å sei om det e skygge eller baby strek ennå :) ta en te hvis du har, å komme det strek der og så e det forhåpentligvis en baby strek. Mine va veldig svake i starten, sånn at ingen andre enn meg skjøl såg streken :playful:
Jeg ser den jeg også. Men jeg har blitt skuffet så mange ganger før av svake streker som bare har vist seg å være skyggestrek. I tillegg fikk vi lagt inn veldig få aksjer denne ganga, og litt tidlig i forhold til forventet eggløsning, så jeg har ikke så veldig troa på at det har gått denne ganga.
Jeg har bare en test igjen, så den sparer jeg til i morgen tidlig:)
 
Rima - 28 (snart 29 den 29/3) - pp5 etter sa pp4 - b1 - usikker EL 11/3 og usikker IKM 25/3.

Pleier å ha syklus på 30 dager, men siden jeg hadde en nylig sa, så ble alt forskjøvet en uke frem i tid. Men kjenner allerede EL symptomer, kan hende IKM treffer uke 12 og ikke uke13. Får vell oppdatere underveis. Håper det klaffer for alle oss denne PP =)
Gratulerer så mye med dagen!!:cool05
For en fin bursdagsgave du fikk! :woot:
Nyyyyt dagen din og ikke minst graviditeten!:hello2
:wav
 
Gratulerer så mye med dagen!!:cool05
For en fin bursdagsgave du fikk! :woot:
Nyyyyt dagen din og ikke minst graviditeten!:hello2
:wav

Tusen takk SoonToBeMama ❤️ Det skal jeg, og håper alle dere får en positiv g-test neste PP. OBS Skiftet Nick, når jeg logget plutselig fra en gammel brukernavn.
 
IKM + 3 dager og ingen TR. Blenda test i går ettermiddag, men de siste timene har jeg faktisk hatt tegn til enten TR eller gravid.

Ganske sterke ligament"smerter" på begge sider. Jeg pleier kun å ha litt svakere på høyee side npr TR kommer. I tillegg har jeg plutselig fått litt småøm følelse i brystene. Kjenner ikke noe når jeg tar på de, men det er akkurat som det dr litt ømt bakerst i dem sånn helt av seg selv. Kommer og går. Og så var jeg ganske svimmel i stad. Jeg er verken svimmel eller har ømme bryster før TR til vanlig

Denne syklusen er så rar, så ikke godt å vite om jeg skal tolke dette ene eller andre veien. Men jeg håper det uansett betyr at jeg finner ut noe snart! Enten så er det pga TR, og da betyr det at den er rett rundt hjørnet. Er det en spire, så er jeg antageligvis rundt 10-11-ish dpo pluss minus. Aner jo ikke når EL var, men vi har hatt så lite sex at det nå kun kan være en sjanse igjen å regne fra.

De gangene jeg har vært gravid har jeg fått gravidtegn rubdt 12 dpo, så er fortsatt en mulighet.

Nei, uff! Hør på meg! Bygger opp forventningene :facepalm::hilarious:
 
IKM + 3 dager og ingen TR. Blenda test i går ettermiddag, men de siste timene har jeg faktisk hatt tegn til enten TR eller gravid.

Ganske sterke ligament"smerter" på begge sider. Jeg pleier kun å ha litt svakere på høyee side npr TR kommer. I tillegg har jeg plutselig fått litt småøm følelse i brystene. Kjenner ikke noe når jeg tar på de, men det er akkurat som det dr litt ømt bakerst i dem sånn helt av seg selv. Kommer og går. Og så var jeg ganske svimmel i stad. Jeg er verken svimmel eller har ømme bryster før TR til vanlig

Denne syklusen er så rar, så ikke godt å vite om jeg skal tolke dette ene eller andre veien. Men jeg håper det uansett betyr at jeg finner ut noe snart! Enten så er det pga TR, og da betyr det at den er rett rundt hjørnet. Er det en spire, så er jeg antageligvis rundt 10-11-ish dpo pluss minus. Aner jo ikke når EL var, men vi har hatt så lite sex at det nå kun kan være en sjanse igjen å regne fra.

De gangene jeg har vært gravid har jeg fått gravidtegn rubdt 12 dpo, så er fortsatt en mulighet.

Nei, uff! Hør på meg! Bygger opp forventningene :facepalm::hilarious:
Skjønner godt du får forhåpninger! Alt kan jo skje når du ikke vet hvor du er i syklusen!:pompus:
Har du tatt EL test siste tiden?
 
Skjønner godt du får forhåpninger! Alt kan jo skje når du ikke vet hvor du er i syklusen!:pompus:
Har du tatt EL test siste tiden?
Nei, jeg trodde jeg kanskje hadde el ei uke før tida, hadde alle tegna nemlig. Så da begypnte jeg testinga den kvelden (søndag 8. mars). Den var negativ, men jeg tenkte likevel at egget kunne ha sluppet og at testen derfor var negativ. For sikkerhets skyld testa jeg hver dag, opp til to ganger om dagen enkelte dager, i litt over ei uke. Til til og med mandag 16.mars tror jeg. Alle var negative. Siden jeg var så sikker på at el måtte ha vært søndagen helga før, så fortsatte jeg ikke testinga. Angrer nå! Denne pp har vi kun hatt sex 4., 9., 11., og 18. mars. De tre første burde gitt TR eller positiv test, så da tenker jeg at dersom dette skal bli til noe, må det i så fall vøre at el var rundt 18. mars. I så fall er ikke IKM før rundt onsdag..
 
Skjønner godt du får forhåpninger! Alt kan jo skje når du ikke vet hvor du er i syklusen!:pompus:
Har du tatt EL test siste tiden?
Hvordan har det forresten gått med deg denne pp?
 
Back
Topp