IKM uke 12 ~2019

Jeg fant Grapefruktjuice på coop mega i dag. Ser for meg at den smaker bittert :pompus:

Appen sier jeg ikke har El før om 12 dager... :depressed:det er lenge til!
Men første PP med Letrozol, så kan jo være den kommer før nå. Når skal jeg begynne å teste?
Er på cd 8 i dag..
 
Jeg fant Grapefruktjuice på coop mega i dag. Ser for meg at den smaker bittert :pompus:

Appen sier jeg ikke har El før om 12 dager... :depressed:det er lenge til!
Men første PP med Letrozol, så kan jo være den kommer før nå. Når skal jeg begynne å teste?
Er på cd 8 i dag..
Ville ha begynt å teste nå egentlig siden det er første PP med Letrozol. Bedre å være på den sikre siden :)
 
Aldri prøvd grapefruktjuice, så det må testes :D når begynner man med det? Før eller under EL?:hilarious:
 
På nettsiden om grapefruktjuice sto det også advarsel om man går på medisiner, tenkte kunne være nyttig for evt noe som går på medisin å bemerke seg.

Viktig advarsel: Grapefruktjuice kan påvirke effekten av visse typer medisiner ganske dramatisk, eller forsterke bieffekter. Dersom du bruker reseptbelagte medisiner, må du konsultere lege før du begynner å drikke grapefruktjuice.

http://hvordanbligravid.com/mer-og-bedre-egglosningsslim/
 
Hei jenter :) tenkte å slenge inn dette tipset til dere også som jeg skrev i min gruppe :

For en stressende dag. Jeg har gått rundt med lungebetennelse tydeligvis :sorry: og sønnen min har fått halsbetennelse... godt vi dro til legen idag... måtte si til legen at jeg har mest sannsynlig EL i morgen, Vil penicilinen påvirke noe ?? Han ville jeg skulle ta en gravidtest :banghead: å måtte gang på gang forklare at det var EL som var i morgen og at jeg KAN bli befruktet.... men han forstod jo ikkenoe :hilarious:til slutt snakket jeg med ei på apoteket som sa jeg fint kunne ta medisinene.... MEN.... ett tips til dere :)

Bronkyl kan man også få tynnere EL slim av og bli lettere gravid :) så da vet dere det :D det sa hun på apoteket til meg når hun leste om de..
 

Vedlegg

  • A34926D2-4A46-45A4-A03D-122EAB1E45AC.jpeg
    A34926D2-4A46-45A4-A03D-122EAB1E45AC.jpeg
    34,3 KB · Visninger: 32
Hei jenter :) tenkte å slenge inn dette tipset til dere også som jeg skrev i min gruppe :

For en stressende dag. Jeg har gått rundt med lungebetennelse tydeligvis :sorry: og sønnen min har fått halsbetennelse... godt vi dro til legen idag... måtte si til legen at jeg har mest sannsynlig EL i morgen, Vil penicilinen påvirke noe ?? Han ville jeg skulle ta en gravidtest :banghead: å måtte gang på gang forklare at det var EL som var i morgen og at jeg KAN bli befruktet.... men han forstod jo ikkenoe :hilarious:til slutt snakket jeg med ei på apoteket som sa jeg fint kunne ta medisinene.... MEN.... ett tips til dere :)

Bronkyl kan man også få tynnere EL slim av og bli lettere gravid :) så da vet dere det :D det sa hun på apoteket til meg når hun leste om de..
Haha for en dustelege... kjekt å vite om enda wt tips til EL slim :)
 
Hei jenter :) tenkte å slenge inn dette tipset til dere også som jeg skrev i min gruppe :

For en stressende dag. Jeg har gått rundt med lungebetennelse tydeligvis :sorry: og sønnen min har fått halsbetennelse... godt vi dro til legen idag... måtte si til legen at jeg har mest sannsynlig EL i morgen, Vil penicilinen påvirke noe ?? Han ville jeg skulle ta en gravidtest :banghead: å måtte gang på gang forklare at det var EL som var i morgen og at jeg KAN bli befruktet.... men han forstod jo ikkenoe :hilarious:til slutt snakket jeg med ei på apoteket som sa jeg fint kunne ta medisinene.... MEN.... ett tips til dere :)

Bronkyl kan man også få tynnere EL slim av og bli lettere gravid :) så da vet dere det :D det sa hun på apoteket til meg når hun leste om de..
Takk for tips! :) Og god bedring til både deg og sønnen din :Heartred
 
Øreakupunktur faktisk! Skal det hjelpe for fertiliteten? :happy: PP8 her! Måtte dette bli vår tur :D
Ja for å øke blodsirkulasjonen i området og gjenopprette hormonell ubalanse .... senke stress m.m
Vi hadde prøvd i akuratt 12 pp med minstejenta da den satt. Første og eneste gangen jeg har brukt akupunktur ... alltid vært en skeptiker.... men nå kan jeg ikke si at det ikke funker. Nå er vi inne i pp9.... så får vi se hva fasiten blir denne gangen ;)
 
Ja for å øke blodsirkulasjonen i området og gjenopprette hormonell ubalanse .... senke stress m.m
Vi hadde prøvd i akuratt 12 pp med minstejenta da den satt. Første og eneste gangen jeg har brukt akupunktur ... alltid vært en skeptiker.... men nå kan jeg ikke si at det ikke funker. Nå er vi inne i pp9.... så får vi se hva fasiten blir denne gangen ;)
Skeptiker selv, men de bruker jo akupunktur på gravide og fødende også, så må vel være noe i det :happy: Gleder meg til å se om det gjør utslaget for dere da! :D
 
Bare CD 7, men tenkte å slappe av og legge aksjer fordi man har lyst og ikke stresse. Håper det hjelper på:p
 
Tusen hjertelig takk <3 ikke godt å legge aksjer med lungebetennelse ! Ikke å anbefale :hilarious: masse lykke til videre jenter <3
Huff nei det hørtes ikke digg ut!! Men for å se på den positive siden, kan jo kanskje antibiotikaen gir en liten piff i fertiliteten da :D Lykke til!!
 
Hva med tampong eller mens kopp? Har nesten litt lyst til å prøve menskopp, men litt små skeptisk...
Jeg begynte å bruke kopp i fjor, og er helt frelst! Godt å slippe å tenke på hva som foregår der nede, spesielt når jeg står meg nesen i tavlen i klasserommet:hilarious: Sparer jo både penger og miljøet:joyful:
 
Æsj, er syk i dag og føler jeg alltid er syk. Før jeg fikk barn var jeg jo aldri syk... Ingen tegn til EL slim enda og er på cd 11, så regner med at syklusen blir lengre denne mnd. Mannen er på jobbreise, men han kommer tilbake i morgen kveld. Skal begynne å legge aksjer i helga da.
 
Back
Topp