IKM uke 12 ~2019

Den beste er den i plastflaske som står på kjøl v/salaten på Kiwi :) Altså, den jeg synes er best:p Men finnes også på kjøl v/melken og i hyllen med juicen som ikke står kaldt. Kommer gjerne an på utvalget i butikken :)
Ja, for jeg fant ikke på kiwi her. :happy:
 
Da har heksa forlat meg og det kan ho være dei neste 9 mnd og. CD 3 i dag. Fy kor seint det går
Samme her, ble ferdig på lørdag og heldigvis bare 3 dager med tr!
 
Mente Grapefruktjuice. Hehe. Har sett etter den, men ikke funnet :confused005
Jeg kjøper sånn i plastflaske, som står sammen med smoothiene og slikt på rema1000 :) Smaker godt synes ejg når jeg er vandt med det.
 
Vurderer å droppe å teste etter el denne runden, Blir så stresset av det :rolleyes: tester alle her?
Selv kommer jeg til å teste, men det er fordi jeg har uregelmessig syklus (er på min 2. runde med hormonstimulerende nå), og eggløsningen min kommer jo aldri på samme dag. Så jeg blir urolig hvis jeg ikke tester :p
 
Da har jeg fått første omgang med øreakupunktur!
Håper det kan hjelpe denne gangen også! Vi går inn i vår 9pp!
Øreakupunktur faktisk! Skal det hjelpe for fertiliteten? :happy: PP8 her! Måtte dette bli vår tur :D
 
Ja, for jeg fant ikke på kiwi her. :happy:
De har på coop prix/extra også :happy: Står ofte ved meieriproduktene, er plastflasker med svart etikette på. Personlig syns jeg den smakte bedre enn cevita sin (som er den som selges på kiwi), men er vondt uansett :hilarious:
 
Blør til vanlig 2 dager men når g testane blir positive fram til ikm blør jeg litt ekstra. Men når jeg blør renner det i ca 2 dager.

Merka selv at blødningen var tyngre etter jeg hadde skyggestreker før ikm, altså blødde gjennom og det bruker jeg egentlig ikke å gjøre. Har en lett blødersykdom så sikkert derfor jeg har lengre mensen enn normalt. Trodde det var normalt, men når jeg hører at andre har 3 dager så er det kanskje ikke det likevel. Hadde mye smerter før jeg fikk barn ved mensen, men etter jeg fikk barn kjenner jeg ikke så mye. Før lå jeg sengeliggende på 1. dag.
 
Merka selv at blødningen var tyngre etter jeg hadde skyggestreker før ikm, altså blødde gjennom og det bruker jeg egentlig ikke å gjøre. Har en lett blødersykdom så sikkert derfor jeg har lengre mensen enn normalt. Trodde det var normalt, men når jeg hører at andre har 3 dager så er det kanskje ikke det likevel. Hadde mye smerter før jeg fikk barn ved mensen, men etter jeg fikk barn kjenner jeg ikke så mye. Før lå jeg sengeliggende på 1. dag.
Jeg har hatt kraftig blødning i 2 dager dei siste 12 åra. Før var det ca 5 dager. Etter dei 2 siste barna vart det slik kraftig blødning. Det er ubehagelig og gå ute blant folk. Føler det lukter når ein kjenner det kommer klumper og klask i binde. Det er slik at jeg må bytte ellers renner det over. Max 1,5 time med eit bind.
 
Jeg har hatt kraftig blødning i 2 dager dei siste 12 åra. Før var det ca 5 dager. Etter dei 2 siste barna vart det slik kraftig blødning. Det er ubehagelig og gå ute blant folk. Føler det lukter når ein kjenner det kommer klumper og klask i binde. Det er slik at jeg må bytte ellers renner det over. Max 1,5 time med eit bind.

Hva med tampong eller mens kopp? Har nesten litt lyst til å prøve menskopp, men litt små skeptisk...
 
Back
Topp