IKM uke 12 ~2019

Da var det ikke så mye å gruble på lenger:happy:. I går sa fertilitetsmonitoren negativ, men i dag positiv så tydelig stigning også. Mye sterkere streker tidlig denne gang, så nå håper jeg bare det ikke er kjemisk igjen! Har jo en ma bak meg (blighted ovum) som ble oppdaget i uke 12. Så slappe av kommer jeg garantert ikke til å gjøre. Og skal ta tidlig ultralyd i uke 7 og 12 trur jeg for sikkerhet skyld. Vi krysser fingrene for at det går denne gang!! Hva jeg skal si til ny leder og jobb om 6 uker derimot, er en annen sak:dead:.

Er egentlig overasket over de svake babyplan strekene med tanke på at fertilitetsmonitoren skal ha 50 HCG for å slå ut?!
Gratulerer!! :Heartred
 
Hei :)

Kan noen forklare meg dette med lutalfase? Er det tiden fra el til mensen? Jeg har veldig uregelmessige sykluser. Kan være helt opp til 40 dager. Nå i det siste har den vært mellom 32 og 36 dager. Varierer lutalfasen etter hvor lang syklusen er?

Hadde litt utflod cd17 og MYE el slim med blod cd18. Har vært helt tørt etter cd18. Hadde sex dagen med litt utflod og dagen med mye slim, og cd22(4 dager etter el slim). Har ikm imorgen eller onsdag. Og et spm til, siden jeg bare hadde den ene dagen med mye el slim, var el samme dag eller dagen etterpå? Siden det var tørt etter dagen med mye slim. Har hørt at EL er siste dagen med slim. Og cd18 var den siste dagen. Trodde EL slim kom noen dager før EL. Uff håper noen forstår :p Ingen tegn til TR enda. Tempen holder seg høy enda (over 37 grader). Tempen var lavest cd19, så kanskje EL var da?:bored: håper det klaffet denne pp...

Lutealfasen er mellom el og IKM (ikke kommende mens ja) :) Jeg har selv (hatt) veldig uregelmessig sykluser, mye som dine. Gjennomsnittlig syklus var 37 dager, men de kunne være både 31 og 51. Stort sett lå de rundt 36-40 dager, og hvis jeg fikk el tidligere så missa jeg det ofte. Høres ut som at du har hatt el rundt cd18/19, men uansett har dere vel truffet så lenge dere har hatt sex :happy: Lykke til!
 
Urutinert som jeg er gikk jeg jo tom for tidligtester før 7 dpo og nå er jeg også tom for vanlige tester etter blenda 10 dpo. Bestilte en ny ladning for to dager siden, men fortsatt ikke mottatt noen ordrebekreftelse, så frykter litt at bestillinga ikke ble sendt selv om jeg fikk opp bekreftelse på selve nettsida etter betaling. Pengene står som "reservert" i nettbanken.. Men men, uansett ingen symptomer så null følelse av at det klaffet denne perioden. Så venter i grunn bare på TR.
 
Clearblue sa ikke gravid på test idag. Tr har ikke kommet enda. Blir spennende å se når den kommer. Jeg er positiv uansett hvilken vei det går :)
 
Kan settes på tr:wtf::hilarious:
 
Tenker likt som deg, men tenk om det sitter denne gangen liksom :bored:
Jeg fyller 29 snart, men håper og tror jeg har litt tid på meg enda. Og hvis vi hopper over en periode er det mulig jeg slapper mer av og koser meg, i stedet for å stresse med testing og om det går eller ikke. Hopp i høyet for å kose seg, alt annet blir bonus:hilarious::wacky:
 
Fikk det plutselig for meg at jeg måtte sjekke om det var blitt noen økning i antall uker på den digitale testen:hilarious: Hadde så vidt noen stakkars dråper å presse ut, men jaggu kom det opp 2-3 uker i dag:love017 På mandag fikk jeg 1-2 uker. I dag er jeg 3+6 uker. Det må vel være fin stigning?:Heartpink
B7EA68A9-4DFD-4A4B-BACE-714706CF9CBD.jpeg
 
Fikk det plutselig for meg at jeg måtte sjekke om det var blitt noen økning i antall uker på den digitale testen:hilarious: Hadde så vidt noen stakkars dråper å presse ut, men jaggu kom det opp 2-3 uker i dag:love017 På mandag fikk jeg 1-2 uker. I dag er jeg 3+6 uker. Det må vel være fin stigning?:Heartpink
Vis vedlegget 292455
Tvillinger kanskje?? ;)
Flott stigning.
 
Fikk det plutselig for meg at jeg måtte sjekke om det var blitt noen økning i antall uker på den digitale testen:hilarious: Hadde så vidt noen stakkars dråper å presse ut, men jaggu kom det opp 2-3 uker i dag:love017 På mandag fikk jeg 1-2 uker. I dag er jeg 3+6 uker. Det må vel være fin stigning?:Heartpink
Vis vedlegget 292455
Kjempe fin stigning:D jeg tenkte å ta en digital i morgen, er 4+1 da! Håper på 2-3:nailbiting:
 
Back
Topp