IKM uke 11 ❤️

Denne uken har jeg fått greie på tre stk som er gravide.. Stikker litt i magen må jeg innrømme. Er så irritert på meg selv for at jeg takler det litt dårlig! :( Later som til de at det er veldig stas, men gud så sjalu jeg føler meg! Skammer meg sånn.. Må bare lufte det her, da jeg ikke tør innrømme det til noen andre:sorry: *Blæææ* Det var dagens utblåsning!:oops:

Hvilken dag i syklusen har du kommet til? Håper du snart får positiv:-)

Tusen takk [emoji846]

CD 14.
75ae985a8e9c8f5322905d5141f9f6a5.jpg

Denne uken har jeg fått greie på tre stk som er gravide.. Stikker litt i magen må jeg innrømme. Er så irritert på meg selv for at jeg takler det litt dårlig! :( Later som til de at det er veldig stas, men gud så sjalu jeg føler meg! Skammer meg sånn.. Må bare lufte det her, da jeg ikke tør innrømme det til noen andre:sorry: *Blæææ* Det var dagens utblåsning!:oops:

Det er heeeelt normalt, så ta det med ro [emoji846]
Ca ei uke etter vi hadde bestemt oss for å begynne å prøve umiddelbart, fikk jeg vite at 2 av mine nærmeste venninner var gravide. I tillegg er min svigerinne det også.

Håper vi får joine de snart [emoji846]

Bare tull med el-testene her i gården [emoji20] varierer i styrke hele tiden, men ca annenhver dag er nesten positive [emoji849]
Kjedelig...

Nå har jeg lest litt om el testing. Og har sett at det er fullt mulig å gå glipp av lh toppen selv om en tester.
Hvor ofte om dagen tester du? Når pleier du ha el?

Nå har jeg lest litt om el testing. Og har sett at det er fullt mulig å gå glipp av lh toppen selv om en tester.
Hvor ofte om dagen tester du? Når pleier du ha el?

Er bare 3 mnd siden jeg tok ut spiralen så vet ikke ennå hvordan syklusen blir. Hadde el på CD 14 forrige måned men..
Tester en gang om dagen, da tidligere erfaringer tilsier at det har holdt (har 2 år og 9 mnd fartstid som tidligere prøver). Så jeg satser på det holder og el dukker opp om et par dager [emoji846]

Er bare 3 mnd siden jeg tok ut spiralen så vet ikke ennå hvordan syklusen blir. Hadde el på CD 14 forrige måned men..
Tester en gang om dagen, da tidligere erfaringer tilsier at det har holdt (har 2 år og 9 mnd fartstid som tidligere prøver). Så jeg satser på det holder og el dukker opp om et par dager [emoji846]

Da har du nok kontroll. Jeg har aldri brukt el tester. Så har aldri fulgt med på eggløsningen min tidligere.

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Opptrer som om jeg blir sååå glad på de andres vegne. Og så spør de gjerne om ikke vi skal ha nr 2 snar. Hadde jo vert så gøy å har permisjon sammen....
grrrr... har lyst å skrike til dem at det ikke bare er å ha sex for å bli gravid... for spira henger seg jo aldri fast!!! Blæhr!!! Hadde livmora fulgt min plan så skulle jeg hatt en baby til allerede..

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Opptrer som om jeg blir sååå glad på de andres vegne. Og så spør de gjerne om ikke vi skal ha nr 2 snar. Hadde jo vert så gøy å har permisjon sammen....
grrrr... har lyst å skrike til dem at det ikke bare er å ha sex for å bli gravid... for spira henger seg jo aldri fast!!! Blæhr!!! Hadde livmora fulgt min plan så skulle jeg hatt en baby til allerede..
Sånne kommentarer asså.. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har fått spørsmål om det ikke kommer noen barn snart. Som du sier; hadde det bare vært så lett hadde det vært en her allerede! Det begynner å nå grensen ift hva jeg svarer på sånne kommentarer, man blir litt oppgitt og lei seg. Når det eventuelt skulle klaffe for oss har jeg tenkt på å gi et tips til de som maser om at det kan være veldig sårt med sånne spørsmål da det ikke går like lett for alle. Mamma er jo en av de verste! Har ikke tall på hvor mange ganger ho har lira ut av seg at hun ble gravid på første forsøk med alle tre og hun skjønner ikke hva folk styrer sånn med:shifty:

Det er heeeelt normalt, så ta det med ro [emoji846]
Ca ei uke etter vi hadde bestemt oss for å begynne å prøve umiddelbart, fikk jeg vite at 2 av mine nærmeste venninner var gravide. I tillegg er min svigerinne det også.

Håper vi får joine de snart [emoji846]
Er vel heldigvis normalt ja! Er litt sårt når folk "maser" om at vi burde få barn snart og egentlig kunne vi hatt en baby allerede. Får nesten lyst til å si det til folk når de kommer med kommentarene sine, men vi holder prøvingen hemmelig så da får vi nok bare nikke og smile en stund til når folk spør ;)

Er vel heldigvis normalt ja! Er litt sårt når folk "maser" om at vi burde få barn snart og egentlig kunne vi hatt en baby allerede. Får nesten lyst til å si det til folk når de kommer med kommentarene sine, men vi holder prøvingen hemmelig så da får vi nok bare nikke og smile en stund til når folk spør ;)

Ja, er nok "bare" å gjøre det ja. Vi brukte over 2 ,5 år på første mann, ble en del nikking og smiling og skuespill ila den tiden ja [emoji53]

Første pp med CBDH og har nå testet fra CD 10 som i forhold til min sykluslengde var første test dag. Har også testet med BT. Etter tre dager med tom sirkel så kom fast smilefjes idag på CD 13 :eek: BT ser ut til å være enig heldigvis :) pleier å ha EL på CD 16/17, så dette var ikke forventet :woot:

9zxac7.jpg

Første testpinnen kastet jeg, men her er lørdag, søndag og idag :)

m9rr7m.jpg

EL i løpet av dagen eller imorgen da? Syns det er rart at den hoppet fra tre dager med tom sirkel til maks nå.. hvor ble det av høy/blinkende smilefjes? :rolleyes:

57f7703b8665e61311a00559015c3d92.jpg

Sterkeste testen hittil! Håper så inderlig den blir knallpositiv imorgen. Veldig klar for dpo-land nå altså!
Men jeg har tidligere hatt slike som har visst seg å være positive (tempet), så det er en liten mulighet for at denne er det.. får teste litt til å se [emoji846]

57f7703b8665e61311a00559015c3d92.jpg

Sterkeste testen hittil! Håper så inderlig den blir knallpositiv imorgen. Veldig klar for dpo-land nå altså!
Men jeg har tidligere hatt slike som har visst seg å være positive (tempet), så det er en liten mulighet for at denne er det.. får teste litt til å se [emoji846]
Kan se ut som om positiv er rett rundt hjørnet nå ja :-)

Jeg trooor jeg hadde el i går, så jeg melder meg på her :) IKM mandag 13/3!

Mikrogram - pp4 -b2

IKM er litt usikker da. Har opplevd litt ustabil lengde på lutealfasen siden vi begynte å prøve. De to siste har vært 14 og 12 dager :)

Back
Topp