IKM uke 11 ❤️

Hmm, litt usikker på om jeg hører til her, da syklus har hoppet litt i det siste :) tidligere sykluser har ligget på mellom 27-32 dager, men denne ganga kom tr på dag 24. Så egentlig er jeg ikke sikker på ikm :facepalm:

Men håper det er ok at jeg kommer inn her :) mulig ikm 18/3 (hvis jeg følger denne syklusen). Barn nr 2.

Bestilt meg el-tester for første gang, så får se om jeg klarer å fange den opp ;)

Vi går nå inn i pp6 :)

Nærmer seg håper jeg [emoji16]
37ba1941c0a11e274ae251c33a75d01d.jpg

Hei:) Kaster meg inn her jeg. Litt merkelig syklus på meg, men etter mine kalkulasjoner er IKM søndag 12. Men mulig senere, så håper det er ok at jeg er her med dere:)
Fra2til3
PP1 etter SA
IKM 12/3-13/3

Siste dag med pergokuren i dag! Er så spent på hvilken dag el kommer på :-)

Siste dag med pergokuren i dag! Er så spent på hvilken dag el kommer på :-)
Tok siste dose med femar i går. Sist fikk jeg el på cd 13. Håper det blirb13 eller 14 denne gang også. Ellers blir det et problem siden mannen er borte til cd 13 :-p

Krysser fingrene for deg :-D

Har kjøpt inn eggløsningstester, og skal prøve dette for første gang! Andre som tester etter el?
[emoji2]
Litt av og på med testing. Begynner å bli dyrt dette prøve prosjektet.. men tar nok test mandag til onsdag da. Følger med på temp for det meste ...

Men el test funka som bare juling da vi lagde første barnet vårt:-)

Tok siste dose med femar i går. Sist fikk jeg el på cd 13. Håper det blirb13 eller 14 denne gang også. Ellers blir det et problem siden mannen er borte til cd 13 :p

Krysser fingrene for deg :-D
Da går i for cd 13/14 hos deg hvertfall!! Får hive deg over han når han kommer hjem da:-) Håper på ca dag 14 selv, men har hørt en del har senere el på pergo. Så da får vi se :-) Har el slim allerede da!

Puster letta ut! El smerter som kom plutselig på i dag og øking i utflod og slim. Kastet meg over en el test og heldigvis er den fremdeles negativ! Den bør holde seg negativ til mannen kommer hjem over helga! :-p
Er ikke interessert i å gå på Femar uten at vi skal få lagt inn aksjer nei x-D

Bare tull med el-testene her i gården [emoji20] varierer i styrke hele tiden, men ca annenhver dag er nesten positive [emoji849]
Kjedelig...

Bare tull med el-testene her i gården [emoji20] varierer i styrke hele tiden, men ca annenhver dag er nesten positive [emoji849]
Kjedelig...
Hvilken dag i syklusen har du kommet til? Håper du snart får positiv:-)

Back
Topp