IKM UKE 10

Ari ♡

09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Hei fine kommende mammaer! Har du IKM uke 10 og trenger selskap i prøveperioden, da er dette stedet for deg! Håper å se mange positive tester om noen uker ❤️

Skriv som følger:
Nick - alder - barn du prøver å få - prøveperiode - EL - IKM

Hvis jeg bruker meg selv som eksempler ser det altså sånn ut: Liljepia90 - 31år - B3 - PP2 - 21/2 - 8/3

MANDAG 7. Mars
:love2Januarmammatiljanuarbaby21 - 27 - B2 - pp1 - el 19/2? - ikm 7/3
:love2Tassellertøs22? - 34 - B3 - PP3 - EL 20/2? - IKM 7/3
:love2Mrs.BB - 31 - PP7 (PP3 etter SA) - B3 - EL 21/2 - IKM 7/3
:love2Babydrøm22 - 25 - B1 - pp7 - 21/2 - 7/3
:love2Minimalle94 - 28år - B2 - PP1 - 20/2 - 7/3

TIRSDAG 8. Mars
:love2Liljepia90 - 31år - B3 - PP2 - 21/2 - 8/3
:love2Førstegangsmamma2021 - 36 - PP8 (tror jeg) - B2 - EL 22/2 - IKM 8/3

ONSDAG 9. Mars

:love2kardemommepiken - 32år - B1 - PP2 - EL17/2 - TR9/3
:love2BabyBluum - 33 år - pp7 (pp6 etter MA) - EL 23/2 - IKM 9/3
:love2EK3 - 30 - B3 - PP1 - EL 23.2 - IKM 9.3
:love2Nikoline90 - 30- B2 - PP10 - EL25/02 - IKM 9/3
:love2Sara salamander~37~B5~pp2~El 23/24~ ikm 9/10

TORSDAG 10. Mars
:love2B82 - 39 - PP26 - B4 - EL23/24.02 - IKM 10.03

FREDAG 11. Mars
:love2Tittentei89- 32 - B4 - PP2 - EL ca. 25/2 - IKM 11/3
:love2Eppie - 37- B3 - PP7 - EL25/02 - IKM 11/3

LØRDAG 12. Mars
:love2Tar livet som det faller seg - 32 - PP12 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold) - EL 24/2 - IKM 11-12/3

SØNDAG 13. Mars
:love2Frk.H - 27 - b2 - pp7 - 26.2 - 13.3​

GRAVID:binkybaby
*Mrs. BB
*Sara Salamander

TR:confused5
*Januarmammatiljanuarbaby21
*Minimalle94
*Kardemommepiken
*Babydrøm22
*Sille92
*BabyBluum
*Tassellertøs22
*Førstegangsmamma2021
*Tittentei89
*Tar livet som det faller seg
*Liljepia90​

Last edited:
Heisann, jeg vil gjerne melde meg inn her :) Synes dagene går sakte, og vil gjerne ha noen å skravle med i prøveperioden - siden prøvingen er noe vi vil holde helt for oss selv :)

WP :] - 32 - B2 - PP4 - EL ca. 20/2 - IKM 6/3

Hadde kjemisk forrige mnd, og blør fremdeles etter den - håper det stopper snart, og at syklusen forholder seg relativt normal.

IKM ble feil ser jeg, skal være 7/3..

WP :] - 32 - B2 - PP4 - EL ca. 20/2 - IKM 7/3

Heisann, jeg vil gjerne melde meg inn her :) Synes dagene går sakte, og vil gjerne ha noen å skravle med i prøveperioden - siden prøvingen er noe vi vil holde helt for oss selv :)

Hadde kjemisk forrige mnd, og blør fremdeles etter den - håper det stopper snart, og at syklusen forholder seg relativt normal.

Hei! Så kjekt, da er du lagt inn på lista :) leit å høre om kjemisk, håper neste spire sitter hele veien ❤️

Var tidlig klart at jeg hører til denne gjengen. Veldig usikker på EL denne gangen for to ulike kalendere sier ulike datoer, men setter den første datoen jeg så får vi se

Tassellertøs22? - 34 - B2 - PP3 - EL 20/2? - IKM 6/3

Var tidlig klart at jeg hører til denne gjengen. Veldig usikker på EL denne gangen for to ulike kalendere sier ulike datoer, men setter den første datoen jeg så får vi se

Tassellertøs22? - 34 - B2 - PP3 - EL 20/2? - IKM 6/3

Ja… en litta redigering trengs her! Jeg burde vel kanskje ikke få flere barn når jeg glemmer hvor mange jeg har fra før :laughing002 altså… B3 det vi prøver på her ja :goodnight

Åh er så enig med deg, holder prøvingen for oss selv og synes det er heeelt pyton å ikke ha noen å skravle med underveis. Krysser fingrene for at syklusen ordner seg og at det klaffer bedre neste gang :Heartred

Ja… en litta redigering trengs her! Jeg burde vel kanskje ikke få flere barn når jeg glemmer hvor mange jeg har fra før :laughing002 altså… B3 det vi prøver på her ja :goodnight
Hei! IKM 6/3? 6. Mars er vel strengt tatt uke 9? Men du må gjerne henge her altså, jeg har ustabil syklus selv, så plutselig tuller det seg til her og :hilarious: bare si fra om 6/3 er riktig dato, så legger jeg deg til i lista :happy:
B3 her også :angelic:

Hei! IKM 6/3? 6. Mars er vel strengt tatt uke 9? Men du må gjerne henge her altså, jeg har ustabil syklus selv, så plutselig tuller det seg til her og :hilarious: bare si fra om 6/3 er riktig dato, så legger jeg deg til i lista :happy:
B3 her også :angelic:

Ja det er det jaggu, har tydeligvis vært litt svimmel i prosessen her :wacky: Har hørt til uke 6 nå og tenkte 4 uker frem, men sett meg på 7/3 du for datoene spriker fra 6/3 til 10/3 på to ulike kalendere og den har ofte vært litt lengre enn jeg har trodd den syklusen. Får heller justere meg hvis EL test etterhvert viser noe heeelt annet.

Ja det er det jaggu, har tydeligvis vært litt svimmel i prosessen her :wacky: Har hørt til uke 6 nå og tenkte 4 uker frem, men sett meg på 7/3 du for datoene spriker fra 6/3 til 10/3 på to ulike kalendere og den har ofte vært litt lengre enn jeg har trodd den syklusen. Får heller justere meg hvis EL test etterhvert viser noe heeelt annet.

Ingen problem, hyggelig å ha deg med! Hang nettopp i IKM 6 og 7 selv grunnet ustabil syklus og når Tr kom nå strøk de meg fra uke 7 :)
Legger deg inn nå ❤️

Nettopp rydda i babyklærne til guttene mine og valgt ut det jeg vil beholde :love7 noe av det vil jeg bare bli kvitt siden det minner meg om fødselsdep med førstemann og gir dårlige vibber. Skikkelig sårt! Ønsker ikke å ha det med videre :shy:

Igår bestilte jeg tester fra easy@home, både EL & G. Ikke prøvd de før, så jeg er spent på de. Blødde en formue $$ for hurtiglevering :hilarious: men ville betalt det samme eller mer for tilsvarende mengde make sure feks, så jeg trøster meg med det :angelic:

Har IKM på kvinnedagen, samme dag jeg testa positivt med forrigemann i 2020 :wideyed: Håper den datoen kan være bittelitt magisk, det hadde vært gøy :rolleyes:

Åh er så enig med deg, holder prøvingen for oss selv og synes det er heeelt pyton å ikke ha noen å skravle med underveis. Krysser fingrene for at syklusen ordner seg og at det klaffer bedre neste gang :Heartred

Aldri opplevd kjemisk før, utrolig hvor skuffa man blir selv etter «bare» 3 dager med glede. Men heldigvis har blødningen stoppet nå, og jeg ser frem til ny PP! :cool14

Nettopp rydda i babyklærne til guttene mine og valgt ut det jeg vil beholde :love7 noe av det vil jeg bare bli kvitt siden det minner meg om fødselsdep med førstemann og gir dårlige vibber. Skikkelig sårt! Ønsker ikke å ha det med videre :shy:

Igår bestilte jeg tester fra easy@home, både EL & G. Ikke prøvd de før, så jeg er spent på de. Blødde en formue $$ for hurtiglevering :hilarious: men ville betalt det samme eller mer for tilsvarende mengde make sure feks, så jeg trøster meg med det :angelic:

Har IKM på kvinnedagen, samme dag jeg testa positivt med forrigemann i 2020 :wideyed: Håper den datoen kan være bittelitt magisk, det hadde vært gøy :rolleyes:

fint å rydde opp litt, men skjønner at det kan være sårt hvis du sleit med fødselsdepresjon sist.

Jeg hadde første dag i siste mens 8. mars forrige gang- så vi får virkelig håpe den dagen er spesiell ;) drømmen må være «2-3 uker» på digital? ;)

Har de siste dagene vært veldig usikker på om jeg skulle bli med i IKM gruppe igjen eller om jeg trenger en pause :oops:
Kjennes liksom ut som «alle» blir gravide uten om meg… selv om jeg vet dette ikke er tilfellet.

Kom vel frem til at jeg blir med, men usikker på hvor aktiv jeg blir.
Er jo veldig koselig å ha noen å prate med om prøvinga (er vel kun ei venninne som vet), men blir av og til litt redd når jeg føler at jeg blir «sjalu» på andre som det klaffer for når vi må fortsette å prøve :bag:
Det er jo ikke sånn jeg er til vanlig.
Vi er jo også så heldige som har verdens herligste lille ramp på snart 14 mnd., men (spesielt mitt) ønske om en lillebror eller søster er så inderlig sterkt.

Førstegangsmamma2021 - 36 - PP8 (tror jeg) - B2 - EL 22/2 - IKM 8/3

Lurer veldig på syklusen denne mnd.. EL testene viser stigning alt for tidlig..? Må ta en ny EL test senere i dag tror jeg. Venter jo egentlig ikke EL før neste helg. Kan kjemisk klusse med EL slik at den kommer tidligere? Spotter litt enda..

Vedlegg

• D1324CF6-9F46-4AC8-94B7-2D4083B97137.jpeg
    D1324CF6-9F46-4AC8-94B7-2D4083B97137.jpeg
    169,9 KB · Visninger: 101
  • D9873BA2-DDA5-4940-8615-C5928492FDBA.jpeg
    D9873BA2-DDA5-4940-8615-C5928492FDBA.jpeg
    115,2 KB · Visninger: 102
Har de siste dagene vært veldig usikker på om jeg skulle bli med i IKM gruppe igjen eller om jeg trenger en pause :oops:
Kjennes liksom ut som «alle» blir gravide uten om meg… selv om jeg vet dette ikke er tilfellet.

Er jo veldig koselig å ha noen å prate med om prøvinga (er vel kun ei venninne som vet), men blir av og til litt redd når jeg føler at jeg blir «sjalu» på andre som det klaffer for når vi må fortsette å prøve :bag:
Vi er jo også så heldige som har verdens herligste lille ramp på snart 14 mnd., men (spesielt mitt) ønske om en lillebror eller søster er så inderlig sterkt.

skjønner veldig godt hva du kjenner på! Det er så utrolig sårt å ønske noe så mye, spesielt noe som er SÅ knyttet til all verdens glede OG bekymringer som det å prøve på barn <3 Håper du henger litt her i den grad du kjenner at det gir deg noe, også er det helt innafor å logge ut hvis det gir mer frustrasjon enn glede.

fint å rydde opp litt, men skjønner at det kan være sårt hvis du sleit med fødselsdepresjon sist.

Jeg hadde første dag i siste mens 8. mars forrige gang- så vi får virkelig håpe den dagen er spesiell ;) drømmen må være «2-3 uker» på digital? ;)
Hadde fødselsdep med førstemann, heldigvis ikke nå sist med nummer to. Og 2-3 hadde vært helt nydelig! Gøy at den datoen er spesiell for deg og :angelic:

Hei igjen ❤️ Sender en klem! Det er tøft å stå i prøvinga når det drar ut altså, leit å se at det ikke klaffet for uke 6 og oktobertermin. Håper spira sitter snart :happy:

Back
Topp