IKM UKE 10 ♡

Jeg har også få g tester igjen nå :p så tenkte jeg skulle vente til tidligst 10 dpo med å teste og hvis den var negativ uansett skygge så teste annenhver gang :p drikk salviete og grapefruktjuice :D temper du nå?
Ja. Men tempen har ikke sunket enda. Så litt redd jeg ikke får med meg el. Men har spurt inne hos temperne om noen har opplevd der og når tempen synker :)
Men har jo spytt-mikroskopet da :p

Åssen går det med tempingen din?

Ja. Men tempen har ikke sunket enda. Så litt redd jeg ikke får med meg el. Men har spurt inne hos temperne om noen har opplevd der og når tempen synker :)
Men har jo spytt-mikroskopet da :p

Åssen går det med tempingen din?

Ja stemmer! Det spytt-mikroskopet hadde jeg glemt! :p skulle jo kjøpe sånn jeg også :p har du brukt det? Tempingen min har vært veldig ujevn siden jeg nattammer fortsatt. Også har jeg ikke på alarm fordi småen våkner så lett og ligger liksom helt inntil meg hele natten :p så har vært kl 6, halv 7, halv 7, kvart på syv og kl 8 :p
Ser sånn ut (fra womanlog). Lastet ned fertilityfriend også og den har jeg visst hatt før med passord jeg ikke husker :p haha
f3cb04e122d02a03a0f4814382c6dd72.jpg

Ja stemmer! Det spytt-mikroskopet hadde jeg glemt! :p skulle jo kjøpe sånn jeg også :p har du brukt det? Tempingen min har vært veldig ujevn siden jeg nattammer fortsatt. Også har jeg ikke på alarm fordi småen våkner så lett og ligger liksom helt inntil meg hele natten :p så har vært kl 6, halv 7, halv 7, kvart på syv og kl 8 :p
Ser sånn ut (fra womanlog). Lastet ned fertilityfriend også og den har jeg visst hatt før med passord jeg ikke husker :p haha
f3cb04e122d02a03a0f4814382c6dd72.jpg
På ff kan du jo bare lage deg en ny fiktiv mail :p

Blir spennende. Du vil nok se el uansett da :) ja. Mikroskopet er kult jeg prøvde det etter jeg hadde spist potetgull, for det reagerer jo på saltet i spyttet. Og spyttet ble skikkelig krystalliseret :p må bare huske å gjøre den før jeg tar meg en kopp kaffe :p

På ff kan du jo bare lage deg en ny fiktiv mail :p

Blir spennende. Du vil nok se el uansett da :) ja. Mikroskopet er kult jeg prøvde det etter jeg hadde spist potetgull, for det reagerer jo på saltet i spyttet. Og spyttet ble skikkelig krystalliseret :p må bare huske å gjøre den før jeg tar meg en kopp kaffe :p

Oi haha! Spennende! Jeg syns sånt er så utrolig interessant! Kunne ha jobbet med dette her jeg for jeg syns det er så gøy :p jeg fikk forandret på passordet på ff, men skjønner ikke så mye ennå :p må sette meg litt inni den. Men grafen ble sånn
24c3d1c5e0ea78e190cb0ef71e7ff333.jpg

Oi haha! Spennende! Jeg syns sånt er så utrolig interessant! Kunne ha jobbet med dette her jeg for jeg syns det er så gøy :p jeg fikk forandret på passordet på ff, men skjønner ikke så mye ennå :p må sette meg litt inni den. Men grafen ble sånn
24c3d1c5e0ea78e190cb0ef71e7ff333.jpg
Hehe. Ja. Men gleder meg til jeg kan slutte med det og :p
Du kan og kopiere chartet ved å trykke share chart og costun screenshot (kan hake av hva du vil skal vises) og sende på mail til deg selv :)

Hehe. Ja. Men gleder meg til jeg kan slutte med det og :p
Du kan og kopiere chartet ved å trykke share chart og costun screenshot (kan hake av hva du vil skal vises) og sende på mail til deg selv :)

Ja det kan bli slitsomt når det gjelder seg selv :p jeg har to venninner som prøver å bli gravid også. Men de bruker ikke forum eller noe annet enn å kjenne etter på eggløsning symptomer og legger inn aksjer. Jeg er visst hakket mer engasjert :p haha
Åja man kan det ja :p er så vant med screenshots jeg :p

Ja det kan bli slitsomt når det gjelder seg selv :p jeg har to venninner som prøver å bli gravid også. Men de bruker ikke forum eller noe annet enn å kjenne etter på eggløsning symptomer og legger inn aksjer. Jeg er visst hakket mer engasjert :p haha
Åja man kan det ja :p er så vant med screenshots jeg :p
Ja. Jeg følte litt på det nå når jeg mista at det var litt tungt med forum.. men litt godt og :)

Vet ikke hvor jeg skal gi beskjed,så skriver bare her. Jeg bytta kallenavn fra Vhbimn. Skal ikke bytte flere ganger:p Bare si om jeg skal slette denne etterpå.

Den er grei, skal få endra det i topp innlegget :happy:

El slim i går og denne testen i dag! Snart el tror dere??
7471db8cb1ac8960d53893081fc8cb98.jpg

HALLO.. var det ikke det jeg sa.. Tror nok EL er like rundt hjørnet til deg :D:D Så gøy :happy093

Henger meg på dere [emoji4]
Dansejente, PP 6 etter SA (PP18, litt usikker på hvordan jeg ska regne det når det har vært en SA). Barn 1 så ønsket om spire er stort nå. Estimert EL er 20.2 og IKM 6.3 med mindre syklusen drar ut denne gangen og.
La dette være uka vår med positive gtester [emoji4]

Håper dette er uka det klaffer for deg <3 Har sett at de fleste "begynner på nytt" etter SA, PP1 etter SA osv..

Dagens el-test.. syns den var svakere i dag. Eller like sterk som i går.
a0c960e96f07e5fa2dc006c453de9e2e.jpg
0cf3f33fbc9df03015b28371af1463e8.jpg

Dagens el-test.. syns den var svakere i dag. Eller like sterk som i går.
a0c960e96f07e5fa2dc006c453de9e2e.jpg
0cf3f33fbc9df03015b28371af1463e8.jpg
Synes den ser litt svakere ut, men tester du på morgenen? Eltester burde taes formiddag/ettermiddag/kveld for nøyaktig resultat da lh skilles ut i urinen fra morgenen av. Om det ikke står på dine tester at du skal ta de på morgenen da :p
Hvordan ser tempen ut da?

Synes den ser litt svakere ut, men tester du på morgenen? Eltester burde taes formiddag/ettermiddag/kveld for nøyaktig resultat da lh skilles ut i urinen fra morgenen av. Om det ikke står på dine tester at du skal ta de på morgenen da :p
Hvordan ser tempen ut da?

Åja.. Hmm syns jeg leste et sted morgenurin :p men hvis jeg tester på dagen/kveld må det ha gått minst 4 timer siden sist jeg tisset?
bdf86eb9df142d690691fd9169a7ed49.jpg

Ja :) men da var da veldig tidlig el isåfall :s

Ja sant?? Men jeg tenker at siden jeg blødde så kort og syklusen har vært så tullete så kan det godt være. Bare håper ikke den har vært ennå. Har bare hatt sex én gang i går morres. Har ikke hatt mer slim heller. Hmmm tullekopp :/

Ja sant?? Men jeg tenker at siden jeg blødde så kort og syklusen har vært så tullete så kan det godt være. Bare håper ikke den har vært ennå. Har bare hatt sex én gang i går morres. Har ikke hatt mer slim heller. Hmmm tullekopp :/
Hm... jaja, noen ganger er ting litt anderledes.. men har du sjekka at du ikke er preggers? For eltesten blir jo positiv da. Og litt blødning er jo normalt. Ta en test til for sikkerhetsskyld ^^

Back
Topp