** IKM oversikt for oss som har prøvd lenge (over 1 år) **

Hei  :) Blir ny Ikm uke på meg nå, uke 12 enten 18 eller 21  :) kan like godt stå på ikke oppdatert  :) Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen, skal også prøve wild yam så fort smiley viser seg på CB el-test  :) Håper det hjelper  :) Gubben er å leverer sine svømmere på riksen i dag, håper svaret derfra er bra. Skjer det ikke noe denne gangen så blir jeg sendt på riksen for å sjekke om tette eggledere for så å bli satt på pergo kur. Tok mange blodprøver i fjor og de var fine for min del  :) Føler nå at vi er på vei med litt hjelp, satser på at det sitter før jeg eventuelt må gå over på assistert osv... Håper håper håper :)
 
Hei  :) Blir ny Ikm uke på meg nå, uke 12 enten 18 eller 21  :) kan like godt stå på ikke oppdatert  :) Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen, skal også prøve wild yam så fort smiley viser seg på CB el-test  :) Håper det hjelper  :) Gubben er å leverer sine svømmere på riksen i dag, håper svaret derfra er bra. Skjer det ikke noe denne gangen så blir jeg sendt på riksen for å sjekke om tette eggledere for så å bli satt på pergo kur. Tok mange blodprøver i fjor og de var fine for min del  :) Føler nå at vi er på vei med litt hjelp, satser på at det sitter før jeg eventuelt må gå over på assistert osv... Håper håper håper :)

Da er du ført på. :) Godt du eventuelt får prøve pergo før assistert.
 
Noen som vil ta over den tråden her?
 
Glømte å skrive her at tr kom på søndag. Så nå er det over på pp16. neste ikm er 2. april. Har egentlig ikke helt tro på at så mye skjer før vi får hjelp i Mai, men vi får jo håpe alikevel.
 
Her har TR kommet, og nå er det testpause i neste pp. *mumle noe stygt om rubellavaksiner og drittimmunitet*
 
Har noen lyst til å ta over den tråden her?

Det er ikke en veldig aktiv tråd, så det er lite jobb. Jeg sletter de som har stått på "ikke oppdatert" etter noen måneder (skriver på dato/måned for siste oppdateringen deres (f.eks. siste IKM-dato) når jeg flytter dem til "ikke oppdatert"), og ellers er det bare å oppdatere når noen får ny IKM eller positiv test.

Hvis du vil ta over ansvaret så bare kopier (siter) første innlegget her og lag en helt ny tråd. Så kan vi be moderator om å klistre den nye listen på toppen her. :)
 
Back
Topp