IKM Oktober 2020 *Vi som har prøvd lenge

Ja det var jo vel tidlig. Ikke festeblødning da?
Nei egentlig ikke. Grunnet stimulering som ble litt sånn «woops her gikk det fort»-effektiv hadde jeg EL tidligere enn vanlig også. Så er på 12DPO i dag. Samme dag jeg spottet på sist PP også.

Men nå er henvisning til st.Olavs sendt, så håper det går fort der!
 
Tror syklusen nærmer seg normalen etter IVF. Utslag på EL-test i dag, og kjenner at det nærmer seg. Har ikke troen denne gangen, men vi legger inn aksjer likevel.
Atila - 31 - PP33 - EL ca. 15.10 - IKM ca. 28.10
 
Nei egentlig ikke. Grunnet stimulering som ble litt sånn «woops her gikk det fort»-effektiv hadde jeg EL tidligere enn vanlig også. Så er på 12DPO i dag. Samme dag jeg spottet på sist PP også.

Men nå er henvisning til st.Olavs sendt, så håper det går fort der!
Ok. Lykke til i neste pp og håper dere får raskt hjelp på St.Olavs!
 
Rainbowdash ~ 40år ~ PP55 ~ El 17.10 ~ IKM 31.10

Fortsetter med "prøving", har sex når vi ønsker det. Vi har jo sex ca annenhver dag, men forventningene er ganske lave for å lykkes.
 
Brukte den digitale EL-testen til CB denne gangen (har forsøkt den flere ganger før også). Dette har sikkert dere tenkt på, men jeg er tydeligvis litt treig:hilarious: Oppdaget at fast smiley vises i displayet i 2 døgn før den forsvinner og skjermen blir blank igjen. Altså i 48 timer, som er samme vindu som eggløsningen kan oppstå i? La inn aksjer på høy og maksimal, men var uansett greit å bli bevisst vinduet på 48 timer - spesielt når dagene går litt i surr og man har mye på agendaen:)
 
Så vidt begynt å blø. Så TR er her med full styrke i løpet av morgen dagen:yuck:
 
DPO 8... Dette er kjedelig:wtf::knegg:
Eg venter enda på dpo land, uten el test denne mnd. Haha det er kjipt. Men litt digg. Er så lei ! Ahh føler veldig veldig med deg :Heartbigred:Heartbigred
 
TR kom på dagen her og, så nå har jeg en ventesyklus, før vi setter igang med første IVF-forsøk neste syklus!
 
Åpnet min cb digital:(
 

Vedlegg

  • C0E1C7C1-72F3-450F-8ABE-C6006215EBC4.jpeg
    C0E1C7C1-72F3-450F-8ABE-C6006215EBC4.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 56
Back
Topp