IKM og ingen mens...

x1xPastella

Forumet er livet
Hmmm rart!
Har IKM i dag og har ingen mens enda.. Den burde jo komme i mårra da eller så begynner jeg å lure!!!
Har tatt Pergo denne mnd å da burde mensen være her snart!!!
Har forferdelig med mensmurringer og er helt for j.... trøtt i dag... Og så er det det jeg har masa om i et par uker nå da...
Jeg har et større håp i dag om positiv test enn jeg hadde i går...

Takk for all støtte alle sammen... Dere er helt enormt gode... Nå skal jeg sove litt på sofaen... Kommer tilbake etterpå!!!

[:D]Jeg bestemmer herved at den slemme tanta har reist til samme sted som tanta mi`er! Der sitter de og drikker paraplydrinker,og nekter å komme tilbake før vi ber dem om det!!!!!!
(Jeg er jo egentlig ganske slem, og vil ha deg inn i porselengudens venner.......

Hvor vi ligger på kne foran ham, og tilber,med offring flere ganger om dagen....

noen må ha tatt med tanta mi bort også, men hun er herved ønsket tilbake hehe.... lei av at hun bare dukker opp sånn ca 3 hver måned... Enten får hu være her hver måned, eller stikke av for en laaaang stund.. Uforskammede kjerring [:@][:@]

[:D]Jeg inviterer henne gjerne ned til tanta mi ,men da risikerer du medlemsskap i "porselengudens venner".......[:D]

Så bra at du ser mer positivt på det...juhuu!

Åsså er du trett [8|] Må legge deg på sofa [8|]
...hehe....

Lykke til med deg go jenta!

Kathrine

Ja dette høres bra ut pastella[:D]
Var og er veldi trøtt jeg også...
Lite med overskudd for tida...I dag var jeg sliten etter en halv time på jobb...
Men vis jeg legger meg tidlig for å sove..
ser det ut som jeg får sove da...nei selfølgelig ikke[:'(][:'(]
Oi spora helt av her...

*lykketilmasseklem* fra meg[:D]Jeg vil at det skal klaffe for deg[:@]

Jeg la meg tidlig sjøl i går, men jeg fikk ikke sove...
Og så har jeg helt sykt mye luft i magen... HEHE...
Jeg la meg på sofaen på jobben i dag, hadde det ikke vært for at vi var to på spiserommet d aså hadde jeg sikkert klart ¨sovne... Eller kanskje ikke...

Mye luft her også...[&:]
Stakkars sambo...hehe

HEHE sambo lo av meg i natt når han kom å la seg... Han la hånda på låret mitt og jeg feis i ett kjør... Så sovna han...
Jeg pleier å få mye luft når jeg skal ha mensen så jeg var 100% sikker på at mensen kom i dag... Men det gjorde den ikke...

hehe...komisk[:D]
ja så lenge ikke mensen har kommet er det jo håp[;)]

(Å så kom pusen å skulle trø/ligge på magen min igjen)

HEHE!!!
jeg begynner nå å få svulmende pupper, ikke bare ømme brystvorter!

Åååååååååååååååå......hmmm!

Er helt sikker på at du er gravid... ganske sikker ivertfall[:D]

Dere er utrolig søte altså... HEHE
Jeg er fortsatt usikker... Om dagen i mårra også går uten TTR så skal jeg begynne å tro jeg å!!!

Japp!!! Jeg får kjøpe meg en test i mårra ettermiddag om TTR ikke kommer... Åhhhhhh om jeg får hu på besøk så kunne hu vel like godt kommet i dag vel...

Du så spennende!! Jeg håper ,håper, håper at tanta di har reist på tur sammen med tanta til micamor og at du snart blir medlem av porselensgudens venner [:D][:D]

Jeg vil rope myyyyyye på porselensguden... Eller jeg vil jo ikke, men det kan jo skje at det skjer...

Jeg vil si at det er store muligheter for at du kommer til å gjøre det *fniis*- men vi tåler vel mange "bivirkninger" av å få drømmen om bolle i ovnen oppfylt [:)]

Back
Topp