IKM Mars og April 2021 *Vi som har prøvd lenge

Tr her, ny ikm 6. April
 
Har plutselig eggløsning 8 dager før. Merkelig syklus.. Mannen er reist på jobb, kanskje han rekker en tur innom ikveld:angelic: tror ikm er da 30.03.
 
Har plutselig eggløsning 8 dager før. Merkelig syklus.. Mannen er reist på jobb, kanskje han rekker en tur innom ikveld:angelic: tror ikm er da 30.03.
Oi det var jo en del dager før forventet.
Da endrer jeg deg på lista :)
 
Har ikke helt klart å finne utav EL, trodde jeg hadde bestilt EL tester også, men den gang ei. nå har jeg makesure tidligtest, makesure digital og makesure vanlig test. Hvis FLO appen sin beregning er riktig så var min EL 22.03.. Men om kroppen og dens symptomer er riktige så var EL 17.03. Derfor tok jeg en test nå, 7dpo.. selvfølgelig blenda,litt tidlig enda. Hvis FLo stemmer så er jeg bare 2 dpo. ;)
44A17D8E-4036-495B-8D83-F1B200EE2D0D.jpeg
 
Melder meg inn her, selv om sjansen er liten for å bli gravid på egen hånd. Venter egentlig bare på oppstart med ny IVF runde i april.
Har sluttet å telle pp, da jeg finner det slitsomt :(

Litjmora - 40 år - PP ? - B2 - EL 26.03 - IKM 09.04
 
Siljen - PP14 (pp1 etter ma) - B4 - EL 31/3 - IKM 13/4

litt usikker på denne syklusen, siden det er første etter ma. Kan jo klusses til pga det, vet man ikke skal prøve aktivt. Men vi lever som «normalt», men tester dog ikke noe eller slikt nå. Både pga ma men og at jeg er veldig lei, og prøver å fokusere på andre ting.
 
Hvordan går det?

Er nå i ny pp runde, hadde positiv el test fredag. Offentlig klinikk time 12 april og lapraskopi 27 april. Så har eg en IUI hos hausken igjen. Går det ikkje naturlig nå eller med IUI etter lapraskopien blir det bok IVF baby her. Har litt pause egt, men klarer jo ikkje å ikkje sjekke kossen det går med jentene her inne :Heartred:hilarious:
 
Er ca 8 dpo hvis FLO appen stemmer. Blenda hvite tester enda, hadde eggløsningslim lenge før. Så tror ikke vi klaffet denne mnd, pga turnus. Litt vanskelig å få det til, hva gjør dere når mannen er borte på jobb og dere har eggløsning? Skjer ofte at han er bortreist. :shifty:
 
MariaS - PP21 (PP1 etter SA) - B3 - EL 30/03 - IKM 14/04
 
Kelsey - PP15 - B1 - EL 13.04 - IKM 28.04

Er ganske lei fortiden og syns det er vanskelig å akseptere at det bare ikke går. Bare 2.5 mnd til vi skal på forsamtale til IVF, så prøver å se fremover mot det.

Våren var kommet og med den kommer nok også bedre humør. Jeg elsker våren og sommeren. :Heartblue
 
Last edited:
Fikk denne idag. 9dpo..

FBF4D37D-C492-4A45-A67E-C1586DB6E054.jpeg


og denne på rfsu -


D5727812-212B-462D-8524-827E17B245DB.jpeg


Hater dpo dagene. Venter bare på IKM sånn at man kan begynne ny syklus hvis dette ikke skal gå veien:nailbiting:
 
Er nå i ny pp runde, hadde positiv el test fredag. Offentlig klinikk time 12 april og lapraskopi 27 april. Så har eg en IUI hos hausken igjen. Går det ikkje naturlig nå eller med IUI etter lapraskopien blir det bok IVF baby her. Har litt pause egt, men klarer jo ikkje å ikkje sjekke kossen det går med jentene her inne :Heartred:hilarious:
Lykke til på samtalen og lapraskopi og håper du snart sitter med en spire i magen :Heartred:Heartred
 
Først gang jeg kan skrive meg opp på ikm tråd her inne.

Chanti93- PP12 - B3 - EL 15/4 - IKM 29/4
 
Back
Topp