IKM LISTE

Sny

Flørter med forumet
Når er IKM ?

Sny 24.Mars

lille bie 28 mars [:)]

4 april her [:)]

12. April [:)] og om det klaffer så er terminen 23. Desember [:D]

21. april

24 mars her!

Min er i dag faktisk.. MEN testet positivt i går 20.03.2010[:D][:D]

har ikm 27 mars, klaffe d bler d termin 7 des.!håbe håbe!

28 mars her. Håpe håpe

24 mars er IKM, om det har klaffa er termin 5desember.
Men eg tvilar sidan eg har begynt å få stikkande magesmerter igjenn, og laus mage [:(]

her er ikke ikm før den 8 April så her ventes El om noen få dager[:D][:D] Og da vil jeg ha termin den 18 Desember...på broderen min sin dag[:D]

ORIGINAL: Sny

Når er IKM ?

Sny 24.Mars

du burde du ikke fjerna den tickeren din som sier du er 5uker på vei om du ikke har ikm ennå engang[;)]

1 april :)

Når er IKM ?

Sny 24.Mars

24. mars og 5 uker på vei allerede ja! Hørtes veeeldig troverdig ut......[8D][8|][8|][8|][:-]

ORIGINAL: Skrulla86

Når er IKM ?

Sny 24.Mars

24. mars og 5 uker på vei allerede ja! Hørtes veeeldig troverdig ut......[8D][8|][8|][8|][:-]

[8D] begynner på t, har en r etter det og slutter på oll....tenker da jeg...[8D][8|]

ORIGINAL: Mamma til Theo

ORIGINAL: *mammaemil*

ORIGINAL: Skrulla86

Når er IKM ?

Sny 24.Mars

[8D] begynner på t, har en r etter det og slutter på oll....tenker da jeg...[8D][8|]

Neheimen Sny?? Har du bytta navn? Syntes glassengelen er så fint...

Menneh du...? Vi på aug 09 har født for leeeengst og begynner å ha lite å prate om. Kan ikke du henge hos oss??[:)]
Skal looove deg du får masse svar og oppmerksomhet...For EN ting er for gale...: HER skal svangerskapsgleder, bekymringer, sorg osv deles. Graviditeten er en fantastisk ting, og SKAM DEG for at du torpederer Des 2010 forumet[:@]. La de som VIRKELIG er gravid få dele sanne erfaringer med hverandre! Sladre for hverandre og til slutt etter en lang ferd: Dele fødselshistorier sammen.
Søk hjelp. Jeg syntes synd på deg
Og hun er på Oktober og November 2010 forumene også.

Når er IKM ?

Sny 24.Mars

åssen kan du ha ikm 24 mars hvis du er over 5 uker på vei;)

Back
Topp