IKM Januar og Februar 2021 *Vi som har prøvd lenge

Siljean - pp12 - B4 - EL 14/2 - IKM 28/2

el på morsdag og valentine, må blir baby av det:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
VictoriaH - 10. runde med femar - b2 - EL ca 16/2 - IKM 2/3

Prøver meg på langdose femar :)

4404AECA-253F-409E-B9AD-A08E7D3AB26A.jpeg
CD3A2ED3-C2CB-4E19-8F15-41C540DE9495.jpeg
 
Setter du så Ovitrelle etterpå? Er det tips fra gyn eller har du funnet dette selv og vil prøve det ut? Spennende å se om det kan hjelpe på da :) Heier på deg :)
 
Setter du så Ovitrelle etterpå? Er det tips fra gyn eller har du funnet dette selv og vil prøve det ut? Spennende å se om det kan hjelpe på da :) Heier på deg :)

Jeg vurderer time hos gyn neste uke (må da ta privat da jeg ikke følges opp noe sted), men frister lite da jeg må inn til Oslo sentrum... Vi får se. Jeg har fått bekreftet EL uten ovitrelle. Men bør jeg kanskje ta det?

Selvstudier, lest masse litteratur fra USA blant annet :)
 
Jeg vurderer time hos gyn neste uke (må da ta privat da jeg ikke følges opp noe sted), men frister lite da jeg må inn til Oslo sentrum... Vi får se. Jeg har fått bekreftet EL uten ovitrelle. Men bør jeg kanskje ta det?

Selvstudier, lest masse litteratur fra USA blant annet :)
Tror ikke det er nødvendig med Ovitrelle hvis man får EL av seg selv. Hadde nok ikke stresset med det. Får jo en liten ekstra boost på egget til slutt med det men egget får kanskje det når den får flere dager med Letrozol.
Kjekt å finne ut av sånne ting selv og at man kan teste det ut.
Jeg har tatt en pause fra Letrozol nå siden det ikke har hjulpet til nå men skal ikke se bort i fra at vi kanskje prøver det eller noe lignende igjen.
 
Hvordan går det?
Fikk TR i januar... hadde EL nå i helgen så håper at aksjene var gode nok! Det har vært en veldig rar helg da min søster kom å fortalte at hun var gravid, ufattelig glad på hennes vegne (!!!!) men også sykt rart og vanskelig i tiden man selv er i uten at de vet det...
 
Jeg kan settes på gravid :nailbiting::nailbiting: (den meg som står på uke 5, uke 2 fikk mensen)

IMG_20210212_073818455_HDR.jpg
 
Fikk TR i januar... hadde EL nå i helgen så håper at aksjene var gode nok! Det har vært en veldig rar helg da min søster kom å fortalte at hun var gravid, ufattelig glad på hennes vegne (!!!!) men også sykt rart og vanskelig i tiden man selv er i uten at de vet det...
Må være sårt men håper spiren snart sitter hos deg :Heartred
 
Fikk TR i januar... hadde EL nå i helgen så håper at aksjene var gode nok! Det har vært en veldig rar helg da min søster kom å fortalte at hun var gravid, ufattelig glad på hennes vegne (!!!!) men også sykt rart og vanskelig i tiden man selv er i uten at de vet det...


Vi er alle ulike så dette er ikkje noe press. vi valgte å fortelle ka vi går igjennom, så og si alle vet det. Synst det er så godt, for da slepper man å fake smilet om man har noe sosialt helgen tr dukker opp. Man får også masse fin trøst , oppmuntring også viser det seg alltid at det er fleire rundt enn som også har slitt med å bli gravid. Vi er i pp 24 nå og er så glad for at vi har valgt å være åpne. Bare ein tanke , men som nevnt så forstår eg om man ønsker å holde det privat, er ein veldig sår situasjon man er i :Heartred
 
Back
Topp