IKM imorgen...

mille83

Glad i forumet
Ja ja, da nærmer IKM dagen seg.. men jeg tror ikke jeg tørr å teste.. har veldig ømme pupper, og de er nok litt større også.. men det er de før mensen.. så jeg vet ikke jeg.. har ingen gode følelser nei.. [:(]

Ikke gi opp håpet ennå da!! Vet det er vanskelig,men en vakker dag klaffer det- og hvorfor skulle ikke det være i morgen? Opp med humøret [:D][:D]

Ja, skal prøve så godt jeg kan [:)] har ikke prøvd så lenge heller da.. men det føles veeeldig lenge!! Men får å prøve og tenke positivt.. viss tanta kommer, skal jeg skeie ut med en fest i jula [:)] å da slipper jeg å tenke på hva jeg skal si når jeg ikke kan drikke vin til maten. Men håper selvfølgelig jeg får en baby i magen til julegave i år [:)]

Aldri så galt at det ikke er godt for noe [:D] Jeg skal krysse fingrene for at du får en positiv test jeg!! Lykke til- sender med litt babystøv også [:D][:D]

Takk takk [:)]

Jeg er også spent... Hold oss oppdatert :)

[:)] når vet man at det er ikm dagen?
bare lurer.
må ta en ny test jeg om jeg er gravid igjen,følt meg så rar i det siste.

hehe.har ei datter på bare 5 mnd snart: )

klemmer

Ikm er den dagen du forventer mens,men ikke vil at den skal komme (Ikke Kom Mens).

Som jeg skrev under forum LEI MEG.. som ei annen jente hadde skrevet.. testet i dag.. negativ dessverre.. men.. har de siste mnd hadd uregelmessig syklus.. kunne godt opp til seks dager over.. så har ikke mistet håpet helt.. har hatt smerter i mage/eggstokker i dag å det bruker jeg ikke å ha før etter jeg har hatt mensen noen dager.. har også vært sinnsykt kvalm, både i natt og i dag.. skjønner ikke helt.. venter i spenning jeg [:)] viss tanta ikke dukker opp til jul, skal jeg te en ny test. vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, for jeg har jo aldri hvert gravid.

Så dumt at den var negativ [:'(] Men så lenge tanta ikke har dukka opp fortsetter jeg å krysse fingre for deg,jeg [:D][:D]

Jeg skal forresten på første svangerskapskontroll på tirsdag og grugleder meg veldig!!!

Å.. så spennende da [:)] lykke til , det går no helt sikkert bra!! hvilke symptomer hadde du før du fant ut at du var gravid??

Jeg hadde litt mensmurringer og ømme pupper. Har ikke vært kvalm ett sekund,men jeg brakk meg ett par ganger om morgenen den dagen jeg testa og ett par dager etterpå.

Takk for lykkeønskning!! Jeg tror nok også at det går bra, jeg er bare lit redd for at det ikek skal være liv der inne...

hmm.. jeg får nok bare vente å se [:)] skjønner du er spent på det ja.. men det går nok bra skal du se. [:)] må få høre hvordan det gikk da!!

Det skal du nok få vite,ja [:D][:D]

okay takk for svar.da vet jeg hva det er.
har ikke fått mensen enda jeg da etter jeg fikk jenta mi på 5 mnd snart.
men har følt meg rar noen dager.
liten sjans på å være gravid igjen da hmmmm.'

skal ta en test for sikkerhets skyld

klemmer[;)]

Jeg hadde litt mensmurringer og ømme pupper. Har ikke vært kvalm ett sekund,men jeg brakk meg ett par ganger om morgenen den dagen jeg testa og ett par dager etterpå.

Mensmurringer sier mange.. Vet hva det er,så klart,men hva med menssmerter?
Hadde du det?

Mens-murringer og smerter er i grunnen det samme i min bok.. Har aldri kalt det for murringer før jeg ble medlem her,men det er i grunnen mer passende enn smerter for det er jo mest ubehag,ikke så mye direkte smerte! Så,ja- jeg hadde vel menssmerter!!

Okay! Thanks,forresten![;)] Da er mine menssmerter en pine!!
Når smertene er på det verste,våkner jeg ofte om natta og vrir meg av smerte! Svimler,osv.. Er så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Nede med skambeinet liksom.. Akkurat som det brenner på en måte...

Back
Topp