IKM i dag

RosaKanin

Forelsket i forumet
Jeg er å tisser hele tiden, og tror tr kommer hele tiden men foreløpig ingenting. Ikke noe spotting, ikke tr.

Håper på å få bli her og hååååper testene mine kommer i dag i posten!!

Håper at TR holder seg langt vekk :hilarious:
 
Jeg er å tisser hele tiden, og tror tr kommer hele tiden men foreløpig ingenting. Ikke noe spotting, ikke tr.

Håper på å få bli her og hååååper testene mine kommer i dag i posten!!

Håper at TR holder seg langt vekk :hilarious:
Krysser fingrene for at begge to får henge i februar :Heartpink Jeg har streker, men klarer nesten ikke vente på at de skal bli sterkere!

Er det babyplan du venter på?
 
Krysser fingrene for at begge to får henge i februar :Heartpink Jeg har streker, men klarer nesten ikke vente på at de skal bli sterkere!

Er det babyplan du venter på?
Ja, venter på en full ladning som ble bestilt forrige uke før svak strek med både eltester og graviditetstester babyplan :hilarious: :bookworm:

Håper jeg ikke trenger el-testene!

Gubben skal handle tester på apoteket etter jobb, så slipper å dra ut selv.

Magen jobber som f... så frykter tr i dag men foreløpig ikke noe enda.

Er fortsatt kvalm så enten er tr i full anmarsj med mange nye symptomer ellers så blir firkløveren realitet :Heartred
 
Ja, venter på en full ladning som ble bestilt forrige uke før svak strek med både eltester og graviditetstester babyplan :hilarious: :bookworm:

Håper jeg ikke trenger el-testene!

Gubben skal handle tester på apoteket etter jobb, så slipper å dra ut selv.

Magen jobber som f... så frykter tr i dag men foreløpig ikke noe enda.

Er fortsatt kvalm så enten er tr i full anmarsj med mange nye symptomer ellers så blir firkløveren realitet :Heartred
At du ikke har løpt ut og kjøpt tusen tester allerede :hilarious: Gleder meg til å se når du har testa:D

Skikkelig menssmerter her og, men på en annen måte. De er ikke konstante som menssmertene er til vanlig, men kommer når jeg reiser meg etter å ha sittet lenge eller sånne ting.

Krysser fingrene for firkløveret :Heartpink
 
At du ikke har løpt ut og kjøpt tusen tester allerede :hilarious: Gleder meg til å se når du har testa:D

Skikkelig menssmerter her og, men på en annen måte. De er ikke konstante som menssmertene er til vanlig, men kommer når jeg reiser meg etter å ha sittet lenge eller sånne ting.

Krysser fingrene for firkløveret :Heartpink
Ja, jeg er veldig imponert over meg selv men er i dårlig form så bare ligger på sofaen og ser film :hilarious:
Kvalmen kommer titt og stadig :bookworm::dummy1::dummy1:

Grugleder meg til testing. Tenk om det er negativt og mensen bare forsinket???
Blehh!! At den svake streken bare var tull.........

Første prøveperioden vår så jeg skal ikke klage enda på at det tar lang tid
 
Og hvis det ikke er noe nå, så må jeg være rævva i formen for fy farao for en kvalme!

Bruker aldri å være kvalm og det eneste jeg vil ha en vannmelon
 
Ja, jeg er veldig imponert over meg selv men er i dårlig form så bare ligger på sofaen og ser film :hilarious:
Kvalmen kommer titt og stadig :bookworm::dummy1::dummy1:

Grugleder meg til testing. Tenk om det er negativt og mensen bare forsinket???
Blehh!! At den svake streken bare var tull.........

Første prøveperioden vår så jeg skal ikke klage enda på at det tar lang tid
Det ordner seg :Heartpink
 
Spennende! Må holde oss oppdaterte. På Helgø Meny selger de også sånne graviditets strimler - så kanskje det kan være en nødløsning?
 
Driver å lurer på om jeg har tatt feil på syklusen min.

Tok ut spiralen i mars så driver å tracker fortsatt og så at det var lagt inn feil i appene. Så IKM er enten i morgen, onsdag eller torsdag :hilarious::hilarious::hilarious:


SÅ! :bookworm:
Da avventer jeg testing, og ser hva som skjer denne uken.
Jeg har lovet meg selv å ta det med ro under disse prøveperiodene.

Og får jo tester i morgen så da kan jeg bare teste i vei:banghead::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp