IKM i dag eller i morgen..

Emani82

Elsker forumet
Gruer meg.. Vil bare komme meg over ikm kjapt... Flere som ikke er over ikm? Eller Som har testet før ikm?

Samme her ! Jeg testet positivt 9 DPO !! Bare disse 5 dagene nå har føltes laaaaaange... Hehe ! Men, enten var IKM i går eller i dag. Testene lyser mot meg - så nå må det vel være lov å virkelig juuble snart ?!
Så dobbeljubel i uke 12 !!! ;)

humbug skrev:
Samme her ! Jeg testet positivt 9 DPO !! Bare disse 5 dagene nå har føltes laaaaaange... Hehe ! Men, enten var IKM i går eller i dag. Testene lyser mot meg - så nå må det vel være lov å virkelig juuble snart ?!
Så dobbeljubel i uke 12 !!! ;)

Jeg testet også 9 dpo.. Og testen var ganske sterk 10dpo.. Bare komme meg over denne uken så skal jeg prøve å juble.. Har en fortid med 4 SA og prøving i 2år... :)))

Ja. det er ikke bare positivt å teste positivt så tidlig. Ventetiden frem mot det som føles litt tryggere er laang !!! Har allerede visst det 5 dager, og er bare 4+1 !!!

Jeg er litt ambivalent med jublingen jeg også. Jeg har prøvd så lenge. Og vet det er høyere risiko med pergospirer mtp SA. 
Også - testomanen som jeg er, de cb testene med ukeindikator viser bare 1-2 uker.. Det er vel i og forsåvidt greit nok. Men, det er jo virkelig 2 uker siden, så hvorfor kan den ikke bare vise 2-3. Helst før jeg må ta opp lån for å få råd til å kjøpe flere tester

Håper virkelig spiren kloorer seg godt fast !! Det er virkelig en måned for slitere. Ment to be ! I`m sure !! :)

humbug skrev:
Ja. det er ikke bare positivt å teste positivt så tidlig. Ventetiden frem mot det som føles litt tryggere er laang !!! Har allerede visst det 5 dager, og er bare 4+1 !!!

Jeg er litt ambivalent med jublingen jeg også. Jeg har prøvd så lenge. Og vet det er høyere risiko med pergospirer mtp SA. 
Også - testomanen som jeg er, de cb testene med ukeindikator viser bare 1-2 uker.. Det er vel i og forsåvidt greit nok. Men, det er jo virkelig 2 uker siden, så hvorfor kan den ikke bare vise 2-3. Helst før jeg må ta opp lån for å få råd til å kjøpe flere tester

Håper virkelig spiren kloorer seg godt fast !! Det er virkelig en måned for slitere. Ment to be ! I`m sure !! :)

Lite tips er å droppe å teste så masse. Det var en feil jeg gjorde sist når jeg mistet.. Var helt manisk på å teste og blei testene sterkere eller svakere.. Det gikk skikkelig i hodet på meg.. Nå har jeg testet med 3 tester og føler det holder.. Går det bra så er jeg verdens lykkeligste.. går det dårlig så må jeg bare leve med det også.. Vi klarer ihvertfall å bli gravide.. og da er det lettere å få hjelp senere.. 

jeg har også testet mange ganger, for å se om den blir sterkere, etter 2 SA bak meg på kort tid.. den har bare blitt sterkere, og i dag kom det to sterke streker med en gang jeg hadde tisset på pinnen, så jeg tror faktisk det kan gå bra denne gangen har iallefall gått over ikm, det gjorde jeg ikke sist! så det er bra

Back
Topp