Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her ! Jeg testet positivt 9 DPO !! Bare disse 5 dagene nå har føltes laaaaaange... Hehe ! Men, enten var IKM i går eller i dag. Testene lyser mot meg - så nå må det vel være lov å virkelig juuble snart ?!humbug skrev:Så dobbeljubel i uke 12 !!! ;)
Ja. det er ikke bare positivt å teste positivt så tidlig. Ventetiden frem mot det som føles litt tryggere er laang !!! Har allerede visst det 5 dager, og er bare 4+1 !!!humbug skrev:
Jeg er litt ambivalent med jublingen jeg også. Jeg har prøvd så lenge. Og vet det er høyere risiko med pergospirer mtp SA.Også - testomanen som jeg er, de cb testene med ukeindikator viser bare 1-2 uker.. Det er vel i og forsåvidt greit nok. Men, det er jo virkelig 2 uker siden, så hvorfor kan den ikke bare vise 2-3. Helst før jeg må ta opp lån for å få råd til å kjøpe flere tester
Håper virkelig spiren kloorer seg godt fast !! Det er virkelig en måned for slitere. Ment to be ! I`m sure !! :)
Lite tips er å droppe å teste så masse.Det var en feil jeg gjorde sist når jeg mistet.. Var helt manisk på å teste og blei testene sterkere eller svakere.. Det gikk skikkelig i hodet på meg.. Nå har jeg testet med 3 tester og føler det holder.. Går det bra så er jeg verdens lykkeligste.. går det dårlig så må jeg bare leve med det også.. Vi klarer ihvertfall å bli gravide.. og da er det lettere å få hjelp senere..