Ikm fredag

LilleSnorkfrøken

Betatt av forumet
Hei :)

Skal ha ikm på fredag og kjenner jo på flere symptomer men lurer på om det er kroppen som lurer meg..

Noen her som hadde veldig mye utflod fra El til ikm? :)
 
Hei :)

Skal ha ikm på fredag og kjenner jo på flere symptomer men lurer på om det er kroppen som lurer meg..

Noen her som hadde veldig mye utflod fra El til ikm? :)

Nå sniker jeg fra juni, men jeg hadde masse! Det har alltid vært typisk tegn til meg ved graviditet (har tre graviditeter bak meg også, et barn på fire og to spontan aborter tidlig) og det var det første jeg merket det på denne gang, sett bort i fra ømme pupper☺️
 
Nå sniker jeg fra juni, men jeg hadde masse! Det har alltid vært typisk tegn til meg ved graviditet (har tre graviditeter bak meg også, et barn på fire og to spontan aborter tidlig) og det var det første jeg merket det på denne gang, sett bort i fra ømme pupper☺️

Ja, bruker aldri å ha så mye utflod før eller etter El-perioden.
Så lurer jo selvsagt :angelic::angelic:
 
Samme her! Veldig uvanlig meg så la veldig merke til det. Utflod + ømme bryster + murring i livmora fra 3 dager etter EL.

Ja, har hatt sånn typisk mensen murring i magen siden El. Veldig oppblåst, og buksene er faktisk for trange for meg nå. Ubehagelig å gå med jeans :hilarious:
Puppene er en anelse større også, men ikke særlige ømme. Hadde ikke det med de forrige heller så ømme pupper er ikke noe jeg tenker på.

Jeg prøver nok bare å overbevise meg om at jeg ikke er gravid så skuffelsen ikke blir så stor. Men når jeg må gå og tørke meg titt og stadig pga mye utflod så lurer jeg :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg hadde også mer utflod enn vanlig. Spesielt helt i starten før jeg tok testen ja!! :) krysser fingrene for at du er preggo;):sign19:Heartred
 
Jeg hadde også mer utflod enn vanlig. Spesielt helt i starten før jeg tok testen ja!! :) krysser fingrene for at du er preggo;):sign19:Heartred
Ja, er i dårlig form av type pottetett i hodet, hodepine, masse utflod, større pupper og håper virkelig at jeg er gravid så jeg kan skylde på noe :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Når ryker første testen?:))
Jeg tok en rfsu på fredag eller lørdag som var negativ, men forventet jo det iom det var altfor tidlig :hilarious:

Nå skal jeg bare vente til fredag og se om tr kommer eller ei. Har gått med mensensmerter siden noen dager etter El, så tror jo den kommer hele tiden :hilarious::hilarious::smiley-angelic006
 
Ja, krysser jo fingrene daaa:dummy1::dummy1:

Bare prøver å nullstille meg så jeg ikke blir for skuffet om tr kommer på fredag :hilarious:
Ja husker jeg tok test for tidlig! Så den ble jo negativ! Husker ikke hvor tidlig ute jeg var.. var litt ivrig, haha. Men så tok jeg testen en søndag, etter forventet mens fredagen. Super positiv ;);)
 
Oooog... Jeg nyser hele tiden og kjennes ut som at jeg tisser på
Ja husker jeg tok test for tidlig! Så den ble jo negativ! Husker ikke hvor tidlig ute jeg var.. var litt ivrig, haha. Men så tok jeg testen en søndag, etter forventet mens fredagen. Super positiv ;);)

Ja, er alltid for ivrig for tidlig med de testene :hilarious:

Har to gutter på 7 og 8 år så er noen år siden jeg drev med dette. Visste at jeg var gravid med minsten før jeg tok testen.

Har vært gravid tidlig i år men tok abort av andre årsaker.
Vi har ingen felles sammen så godt å vite at det er klaff mellom oss der også så vi vet at det blir en baby her også :happy::happy:
 
Jeg har også alltid hatt mye utflod etter el (4 graviditeter, måtte fjerne 2 grunnet risiko for min helse :(), gjerbe du kan ta en tidlig test å finne ut? :happy:
 
Du må si hva testen sier da :woot: Husk å ikke bli altfor skuffa om den er negativ da. Du tar den jo på kveld i tillegg, så du kan jo ha uflaks at den slår ut negativ selvom du er preggo:Heartred
 
Back
Topp