Ikm dagen er her, uvirkelig

Mammatil3snart4

Blir kjent med forumet
Oktoberlykke 2019
Då har man kommet til den forferdelige dagen alle venter på, og heldigvis kom ikke mensen som den pleier, og heller ingen murrende smerter som det pleier. Nå kan eg stole på testene, selv om den digitale ikke var å ta feil av så sitter man alltid med en følelse av spenning om det virkelig er vår tur igjenxsmile3 Sitter istedenfor med spente bryst, kvalmen sittende baki halsen, en sabla trøtthet.. og nå er det rett på jobb:banghead::woot:xsmile9 Håper vi alle når helt frem til mål linjen:dummy::dummy1:

Gratulerer! Veldig positiv test her i dag også, og nå skal jeg på jobb, veldig snålt, hehe. Har nesten ikke sovet i natt, lite før testen på gryningen og ingenting etterpå :woot:

Så bra den ble sterkere :happy: Gratulerer :dummy1::dummy:Man sover dårlig når man bare venter på å få testa eller om der har kommet noe i trusa :pompus::happy: Er jo helt rart å vite man er gravid, men planlegger framover i hodet når man går av i permisjon, og ikke kan si så mye ennå:wtf: De diskuterte turnusen i sted, og hvor godt dekket dem var ut året:nailbiting: Eg regner med sykemelding denne gangen også tillegg, såå.. :stop: Satser på det går som smurtxsmile9

Så bra! Den testen skal jeg ta i morgen tidlig :)

Hvordan ble det?
Gikk som det burde! Veldig glad :happy: ikke like glad for migrene i går og i natt uten mulighet til medisin utover paracet, men håper det gir seg. Det gjorde det med førstemann og med nummer to fikk jeg kun hodepiner i uke 14-16. Er hjemme fra jobb i dag, god start på svangerskapet, haha :dead: Men lykkelig for spira :happy:

Back
Topp