Ikm 47

Når på dagen tester dere? Blir ikke helt klok på eggløsningstestene
På tisserunde nr 2 om morgenen (fungerer bedre enn morgentisset her. Mulig det er for konsentrert?). Ellers tester jeg egentlig bare når tisset er nok gult/mørkt/konsentrert. Er det nesten helt blankt er det av erfaring ikke vits.

Cd 13 idag, hadde litt el slim nå på formiddagen når jeg tørket meg. Testet 1-2 gang for dag og har lagt aksjer annenhver dag siden cd8! Testene har ligget på 0,2 - 0,3 i premom siden cd9 :happy:

Regnbueønske - 36 - B3 - PP3 - EL 3/11 - IKM 17/11

Og der var vel toppen, som stemmer med forventet EL i morgen :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7087.jpeg
    IMG_7087.jpeg
    402,1 KB · Visninger: 47
Last edited:
Da har det fertile vinduet starta. 2 dager til forventet EL. Har masse EL-slim, men negative tester enda. Og så har jeg atter en gang blitt syk, noe jeg egentlig har vært av og på veldig lenge. Nå er det bihulebetennelse på gang, så vi har så langt ikke lagt noen aksjer. Håper å få prøvd i morgen og så forhåpentligvis dagen jeg får positiv test!

Skulle bruke eggløsningstester siden vi er på ferie med svigers, men syns det er kjempe vanskelig mtp å ikke drikke for mye, men ikke for mye og samme tidspunkt..
symptomene på at eggløsning nærmet seg har og forsvunnet, så vet ikke om den forskyver seg siden vi var syk og

Jeg testet midt på dagen cirka, og var stor forskjell fra i går til i dag, cirka samme tidspunkt. Aner dessverre ikke hva som er best, eller vanlig - har aldri brukt eggløsningstester tidligere. Men jeg kjenner symptomene godt, og ville nok stolt mer på de enn testene uansett.

Hadde el slim i går og litt i dag, livmortappen er åpen og lav, litt murringer i den ene eggstokken. Og testene begynner å bli sterkere. Siden jeg ikke har nådd toppen ennå har jeg nok ikke EL før på tirsdag da og ikke i dag som appen sier. Men ingen tvil om at den er rett rundt hjørnet :happy:
Hvordan er det med dere?

IMG_4016.jpeg

Last edited:
Da har det fertile vinduet starta. 2 dager til forventet EL. Har masse EL-slim, men negative tester enda. Og så har jeg atter en gang blitt syk, noe jeg egentlig har vært av og på veldig lenge. Nå er det bihulebetennelse på gang, så vi har så langt ikke lagt noen aksjer. Håper å få prøvd i morgen og så forhåpentligvis dagen jeg får positiv test!
Masse god bedring:Heartpink

Hadde el slim i går og litt i dag, livmortappen er åpen og lav, litt murringer i den ene eggstokken. Og testene begynner å bli sterkere. Siden jeg ikke har nådd toppen ennå har jeg nok ikke EL før på tirsdag da og ikke i dag som appen sier. Men ingen tvil om at den er rett rundt hjørnet :happy:
Hvordan er det med dere?

Vis vedlegget 473596
Spennende! Hvordan ser testene ut i dag?

Spennende! Hvordan ser testene ut i dag?
Testene har sunket litt, så mulig jeg gikk glipp av peak altså. Skal teste igjen litt senere, hvis den har sunket mer så er vel el i dag?:confused004 Evt så er det bare testene som hopper litt i styrke før den blir positiv. Syntes hele prøvegreia er en eneste stor gjettelek:hilarious:

Hvordan går det der?

Testene har sunket litt, så mulig jeg gikk glipp av peak altså. Skal teste igjen litt senere, hvis den har sunket mer så er vel el i dag?:confused004 Evt så er det bare testene som hopper litt i styrke før den blir positiv. Syntes hele prøvegreia er en eneste stor gjettelek:hilarious:

Hvordan går det der?
Enig, EL-testing virker som litt bingo!

Her går det fint, kjennes ut som det var eggløsning tidligere i dag, så nå er det vel bare å vente. Det er jo ikke så enkelt det heller!

Enig, EL-testing virker som litt bingo!

Her går det fint, kjennes ut som det var eggløsning tidligere i dag, så nå er det vel bare å vente. Det er jo ikke så enkelt det heller!
Ikkesant!

Nei det er ikke enkelt det heller, syntes at den ventingen nesten er det værste. Man blir jo lettere sprø av det, har man ikke noe å holde seg opptatt med så teller man jo minutter frem mot ikm å testing:dead:

Back
Topp